Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
ul. Bartosza Głowackiego 6
10-448 Olsztyn
powiat: Olsztyn
zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
https://kowr.eb2b.com.pl/
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: 3.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2024 i 2025 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych odpowiednio: rocznych, pięcioletnich wraz z instalacją elektryczną i piorunochronną oraz przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych i dymowych) lokali/budynków, będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) ((znajdujących się na terenie działania Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Olsztyn (dalej SZ): Morąg, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Korsze, Działdowo, Elbląg, Grabin, Ełk, Bystry, Kamionek
i Olecko oraz na terenie działania KOWR OT Olsztyn)) zgodnie z przepisami prawa ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 682 ze zm.)(dalej Prawo budowlane) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (dalej PPU).
2. Łączna liczba obiektów/lokali przewidzianych do kontroli wg załącznika nr 1, 1A i 3 do PPU w roku 2024 i 2025 wynosi:
kontrole roczne i 5 letnie kominiarskie
a) teren SZ Bartoszyce - 20 20 - koordynator Bernard Tomaszewski
b) teren SZ Bystry - 19 19 - koordynator Roman Predko
c) teren SZ Działdowo - 64 60 - koordynator Jan Nawrocki
d) teren SZ Elbląg - 62 60 - koordynator Maciej Zaleski
e) teren SZ Ełk - 36 34 - koordynator Albert Zabielski
f) teren SZ Grabin - 59 59 - koordynator Jarosław Barczykowski
g) teren SZ Korsze - 93 90 - koordynator Daniela Zarucka
h) teren SZ Lidzbark Warmiński - 19 7 - koordynator Antoni Wyszomirski
i) teren SZ Morąg - 5 5 - koordynator Antoni Wyszomirski
j) teren SZ Olecko - 49 41 - koordynator Aneta Kielich
k) teren Olsztyn-Klewki - 4 2 - st. specjalista Zbigniew Ratajczyk
l) teren Kamionek 2 0 - koordynator Tomasz Żuchowski
RAZEM : 432 lokali 397 lokali
oraz budynki gospodarcze na terenach SZ w ogólnej ilości 113:
Budynki:
Olsztyn: Ul. Głowackiego 6, Ul. Bałtycka 63
Elbląg: Ul. Nowodworska 10B
Jastarnia: Ul. Ks. Sychty 41
Bartoszyce: Ul. Kętrzyńska 45A
Kotłownie gazowe: (roczna kontrola inst. gazowej oraz przewodów kominowych: spalinowych i wentylacyjnych)
Korsze: Biuro Terenowe SZ Al. Wojska Polskiego 41A
Nidzica: byłe Biuro Terenowe SZ Ul. Mickiewicza 9
Morąg: Biuro Terenowe SZ Ul. Dworcowa 13
Olsztyn: Ul. Bałtycka 63
Elbląg: Biuro Terenowe SZ Ul. Nowodworska 10B
Grabin: Biuro Terenowe SZ Grabin 17
Giżycko: Biuro Terenowe SZ Bystry 6A
Jastarnia: Ul. Ks. Sychty 41
Kotłownie olejowe: (roczna kontrola przewodów kominowych: spalinowych
i wentylacyjnych)
Ełk: Biuro Terenowe SZ Ul. Zamkowa 8
Olecko: Biuro Terenowe SZ Ul. Os. Lesk 20
3. UWAGA: Ilość obiektów/lokali w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na sprzedaż lub inną formę trwałego rozdysponowania lokalu albo ujawnienia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie, zgodnie z art. 62 ust. 1 oraz art. 62a ustawy Prawo Budowlane:
1) Okresowej rocznej kontroli, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynków/lokali i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych (także zestawu ,,kuchenka gazowa + butla") oraz przewody kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe). W pomieszczeniach z zestawem ,,kuchenka gazowa + butla" - sprawdzić obecność kratki wentylacyjnej (ująć
w protokole).
2) Okresowej pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu estetyki wraz
z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie połączeń, osprzętu, zabezpieczeń od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji
i aparatów.
3) Sporządzenie protokołu w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w formie dokumentu elektronicznego
z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o którym mowa w ustawie z dnia 23.10.2023 r. o wspieraniu termomodernizacji oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (t.j. Dz. U. 2023 poz. 2496).
Zakres badań technicznych kominów i przewodów/kanałów kominowych powinien obejmować:
- badanie drożności i szczelności przewodów/kanałów kominowych,
- badanie ciągu kominowego oraz prawidłowości podłączeń i wylotów,
- badanie stanu technicznego kominów w części strychowej i ponad dachem (w tym czap kominowych),
- badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia w/w kontroli, stanu technicznego: wyłazów, drabin i ław kominiarskich.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien także:
1) Sporządzić i przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze protokołów pokontrolnych,
2) W trakcie przeglądów należy dokonać sprawdzenia zaleceń z poprzedniej kontroli,
o ewentualnych nieprawidłowościach poinformować Zamawiającego i koordynatora SZ.
6. Informacja dodatkowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Protokoły kontroli powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez najemcę lokalu lub koordynatora SZ w przypadku pustostanu oraz sprawdzone przez Zamawiającego.
2) Jednorazowa okresowa, roczna kontrola stanu technicznego lokalu mieszkalnego winna być przeprowadzona możliwie analogicznie jak dla całego obiektu budowlanego.
3) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół Zamawiającemu i koordynatorowi SZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PPU oraz w załącznikach do ww. PPU, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.

CPV: 71356100-9

Dokument nr: 2024/BZP 00262216, OLS.WOP.260.5.2024.SB

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/. 2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl (nie dotyczy oferty oraz załączników składanych razem z ofertą)
4. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ -
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.5.2024.SB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych odpowiednio: rocznych, pięcioletnich wraz z instalacją elektryczną i piorunochronną oraz przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych i dymowych) lokali/budynków, będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) ((znajdujących się na terenie działania Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Olsztyn (dalej SZ): Morąg, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Korsze, Działdowo, Elbląg, Grabin, Ełk, Bystry, Kamionek
i Olecko oraz na terenie działania KOWR OT Olsztyn)) zgodnie z przepisami prawa ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 682 ze zm.)(dalej Prawo budowlane) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (dalej PPU).
2. Łączna liczba obiektów/lokali przewidzianych do kontroli wg załącznika nr 1, 1A i 3 do PPU w roku 2024 i 2025 wynosi:
kontrole roczne i 5 letnie kominiarskie
a) teren SZ Bartoszyce - 20 20 - koordynator Bernard Tomaszewski
b) teren SZ Bystry - 19 19 - koordynator Roman Predko
c) teren SZ Działdowo - 64 60 - koordynator Jan Nawrocki
d) teren SZ Elbląg - 62 60 - koordynator Maciej Zaleski
e) teren SZ Ełk - 36 34 - koordynator Albert Zabielski
f) teren SZ Grabin - 59 59 - koordynator Jarosław Barczykowski
g) teren SZ Korsze - 93 90 - koordynator Daniela Zarucka
h) teren SZ Lidzbark Warmiński - 19 7 - koordynator Antoni Wyszomirski
i) teren SZ Morąg - 5 5 - koordynator Antoni Wyszomirski
j) teren SZ Olecko - 49 41 - koordynator Aneta Kielich
k) teren Olsztyn-Klewki - 4 2 - st. specjalista Zbigniew Ratajczyk
l) teren Kamionek 2 0 - koordynator Tomasz Żuchowski
RAZEM : 432 lokali 397 lokali
oraz budynki gospodarcze na terenach SZ w ogólnej ilości 113:
Budynki:
Olsztyn: ul. Głowackiego 6, ul. Bałtycka 63
Elbląg: ul. Nowodworska 10B
Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41
Bartoszyce: ul. Kętrzyńska 45A
Kotłownie gazowe: (roczna kontrola inst. gazowej oraz przewodów kominowych: spalinowych i wentylacyjnych)
Korsze: Biuro Terenowe SZ Al. Wojska Polskiego 41A
Nidzica: byłe Biuro Terenowe SZ ul. Mickiewicza 9
Morąg: Biuro Terenowe SZ ul. Dworcowa 13
Olsztyn: ul. Bałtycka 63
Elbląg: Biuro Terenowe SZ ul. Nowodworska 10B
Grabin: Biuro Terenowe SZ Grabin 17
Giżycko: Biuro Terenowe SZ Bystry 6A
Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41
Kotłownie olejowe: (roczna kontrola przewodów kominowych: spalinowych
i wentylacyjnych)
Ełk: Biuro Terenowe SZ ul. Zamkowa 8
Olecko: Biuro Terenowe SZ ul. Os. Lesk 20
3. UWAGA: Ilość obiektów/lokali w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na sprzedaż lub inną formę trwałego rozdysponowania lokalu albo ujawnienia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie, zgodnie z art. 62 ust. 1 oraz art. 62a ustawy Prawo Budowlane:
1) Okresowej rocznej kontroli, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynków/lokali i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych (także zestawu ,,kuchenka gazowa + butla") oraz przewody kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe). W pomieszczeniach z zestawem ,,kuchenka gazowa + butla" - sprawdzić obecność kratki wentylacyjnej (ująć
w protokole).
2) Okresowej pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu estetyki wraz
z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie połączeń, osprzętu, zabezpieczeń od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji
i aparatów.
3) Sporządzenie protokołu w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w formie dokumentu elektronicznego
z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o którym mowa w ustawie z dnia 23.10.2023 r. o wspieraniu termomodernizacji oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (t.j. Dz. U. 2023 poz. 2496).
Zakres badań technicznych kominów i przewodów/kanałów kominowych powinien obejmować:
- badanie drożności i szczelności przewodów/kanałów kominowych,
- badanie ciągu kominowego oraz prawidłowości podłączeń i wylotów,
- badanie stanu technicznego kominów w części strychowej i ponad dachem (w tym czap kominowych),
- badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia w/w kontroli, stanu technicznego: wyłazów, drabin i ław kominiarskich.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien także:
1) Sporządzić i przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze protokołów pokontrolnych,
2) W trakcie przeglądów należy dokonać sprawdzenia zaleceń z poprzedniej kontroli,
o ewentualnych nieprawidłowościach poinformować Zamawiającego i koordynatora SZ.
6. Informacja dodatkowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Protokoły kontroli powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez najemcę lokalu lub koordynatora SZ w przypadku pustostanu oraz sprawdzone przez Zamawiającego.
2) Jednorazowa okresowa, roczna kontrola stanu technicznego lokalu mieszkalnego winna być przeprowadzona możliwie analogicznie jak dla całego obiektu budowlanego.
3) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół Zamawiającemu i koordynatorowi SZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PPU oraz w załącznikach do ww. PPU, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej wykonawcy. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:
1) doświadczenia wykonawcy - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, w skład której wchodziły przeglądy okresowe roczne i pięcioletnie w zakresie objętym zamówieniem w ilości nie mniejszej niż 400 budynków lub/i lokali (przeglądy okresowe roczne) i 100 budynków lub/i lokali (przeglądy okresowe pięcioletnie).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ.
2) kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.:
a) co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), obejmujące swym zakresem przeprowadzanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych;
b) co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), obejmujące swym zakresem przeprowadzanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych
lub co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), obejmujące swym zakresem przeprowadzanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych i co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń oraz instalacji gazowych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392);
c) co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), obejmujące swym zakresem przeprowadzanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych
lub co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń oraz instalacji energetycznych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392).
Zamawiający dopuszcza, aby kontrole stanu technicznego przewodów kominowych, o których mowa w Rozdziale III ust. 4 pkt 3 SWZ, przeprowadzała osoba posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania uprawnień/kwalifikacji w kilku specjalnościach.
Ww. osoby, które posiadają uprawnienia budowlane (zgodnie z przepisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa) muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 2 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów okresowych budynków/lokali, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 2 SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium zawarte są w rozdziale IX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
3. Zapisy ust. 1-2 dotyczą również wspólników spółki cywilnej, którzy w świetle ustawy Pzp traktowani są jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 PPU, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.