Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont obiektów zespołu sakralnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont obiektów zespołu sakralnego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Wojciecha
ul. Rynek 2
05-317 Jeruzal
powiat: miński
tel. 257523293
kontakt@parafiajeruzal.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Jeruzal
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 257523293
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn.
,,Remont obiektów zespołu sakralnego parafii p.w. Świętego Wojciecha w Jeruzaiu"
które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Promesa wstępna dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/4440/PolskiLad wystawiona na Wnioskodawcę, Gminę Mrozy.
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Remont obiektów zespołu sakralnego parafii p.w. Świętego Wojciecha w Jeruzaiu.
Zakres inwestycji obejmuje:
1. Remont elewacji budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Wojciecha w Jeruzaiu zgodnie z decyzją Starosty Mińskiego nr 134/2024 z 23.02.2024 r. (znak: AB.6740.12.65.2023) oraz Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.11.2023 r.
znak: WN.5142.217.2023JB, polegający min. na:
- myciu i osuszeniu elewacji plebanii;
- położeniu nowego tynku renowacyjnego na plebanii;
-gruntowaniu tynkowanych ścian;
- malowaniu ścian elewacji plebanii farbą zewnętrzną renowacyjną;
- wykonanie otoku odgromowego przy plebanii;
-wykonanie 8 punktów kontrolnych na ścianach plebanii.
2. Remont parkanu wokół budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Wojciecha w Jeruzaiu zgodnie z decyzją Starosty Mińskiego nr 133/2024 z 23.02.2024 r. (znak: AB.6740.12.64.2023) oraz Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17.11.2023 r. znak:
WN.5142.30.2023.JB - ETAP I polegający min. na:
-demontażu istniejącego parkanu włącznie z czapkami i fundamentem;
- wykopaniem nowego fundamentu wraz z wykonaniem zbrojenia i betonowaniem;
- murowaniu ścian fundamentowych ogrodzenia z bloczka betonowego W8 o szerokości 38 cm wraz z
izolacją poziomą;
- murowaniu ścian parkanu z cegły czerwonej palonej;
- wykonaniu czapek betonowych parkanu w kolorze muru.
Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego zapytania ofertowego.
Do Wykonawcy należeć będzie również wykonanie tablicy z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Sposób oraz termin złożenia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) - przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera iuD dostarczyć osobisae/przez posłańca na adres Zamawiającego w terminie oo dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00, z zastrzeżeniem, że decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego ora2 oznaczona dopiskiem ,,Oferta dla obiektów zespołu sakralnego parafii p.w. Świętego Wojciecha w Jeru żalu".

Miejsce i termin realizacji:
III. Warunki zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.10.2024 r.

Wymagania:
2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
3. Płatność wynagrodzenia będzie realizowana na zasadach określonych w Rządowym Programie Odbudowy Zabytków.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia, w terminie 30 dni od wystawienia faktury.
4. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Typ: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty", stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Typ: Wiedza i doświadczenie
Opis: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem: w ciągu roku poprzedzającego termin składania ofert wykonali co najmniej 3 roboty budowlane związane z pracami remontowo budowlanymi na obiektach zabytkowych sakralnych na kwotę ogólną minimum 400 tysięcy złotych brutto. Każda robota budowlana potwierdzona będzie podpisem wykonawcy i inspektora nadzoru inwestorskiego, który te prace nadzorował (potwierdzenie należytego wykonania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i przedstawi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego ,,Wykaz prac budowlano-konserwatorskich".
3. Typ: Potencjał techniczny
Opis: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty" stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Typ: Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym: osoba kierująca robotami budowlanymi spełniająca wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Ze względu na fakt, iż roboty wykonywane będą na obiekcie zabytkowym niezbędne jest aby kierownik robót był obecny cały czas na remontowanym obiekcie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty", stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
5. Typ: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Mając na uwadze zasady wypłaty wynagrodzenia wynikające z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Wykonawca musi więc mieć zdolność finansowania prac ze środków własnych przez okres do czasu końcowego odbioru robót.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty", stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Wymogi dodatkowe:
W celu prawidłowego przygotowania oferty Wykonawca musi odbyć wizję lokalną w terminie do 14 dni od dnia publikacji ogłoszenia, w tym celu należy ustalić termin z ks. Wojciechem Olędzkim -Proboszczem Parafii tel.: 608438714. Po odbyciu wizji lokalnej Wykonawca uzyska dokument poświadczający - protokół z oględzin, który należy dołączyć do oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.
7. Typ: Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty/oświadczenia:
1) ,,Formularz oferty" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2} ,,Wykaz prac budowlano - konserwatorskich" budynku sakralnego o wartości minimum 400.000,00 zł brutto" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
3) Poświadczenie odbycia wizji lokalnej w terminie do 14 dni od dnia publikacji ogłoszenia.
4) Inne dokumenty, które Wykonawca uzna za stosowne do dołączenia.
V. Kryteria oceny ofert
1. W zakresie określonym w punkcie IV - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów;
2. Kryteria punktowe wyboru oferty: 60% cena, 40% gwarancja
W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży oferty na tę
samą ocenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.
VI. Tryb zamówienia
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm.).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego oraz warunków umowy, której wzór stanowi załącznik 3 do Zapytania ofertowego.
8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
4. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
5. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione.

Kontakt:
II. Dane kontaktowe dla Wykonawców:
ks. Wojciech Olędzki
Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Wojciecha tel. 257523293
e-mail: kontakt@parafiajeruzal.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.