kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja lokali mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Śrem Pl. 20 Października 1 63-100 Śrem powiat: śremski urzad@srem.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Śrem |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja lokali mieszkalnych" - 3 części Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - modernizacja lokalu mieszkalnego przy Ul. Farnej 2/2 w Śremie. W zakres prac wchodzą m.in.: a) roboty rozbiórkowe; b) tynkowanie i malowanie ścian; c) roboty posadzkowe; d) roboty w zakresie stolarki drzwiowej; e) roboty instalacyjne sanitarne (wodno-kanalizacyjne, gazowe); f) roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia, załączony do SWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - modernizacja lokalu mieszkalnego przy Ul. Farnej 2/4 w Śremie. W zakres prac wchodzą m.in.: a) roboty rozbiórkowe; b) tynkowanie i malowanie ścian; c) roboty posadzkowe; d) roboty w zakresie stolarki drzwiowej; e) roboty instalacyjne sanitarne (wodno-kanalizacyjne, gazowe); f) roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia, załączony do SWZ Zamówienie obejmuje wykonanie zadania - modernizacja lokalu mieszkalnego przy Ul. Farnej 2/10 w Śremie. W zakres prac wchodzą m.in.: a) roboty rozbiórkowe; b) tynkowanie i malowanie ścian; c) roboty posadzkowe; d) roboty w zakresie stolarki drzwiowej; e) roboty instalacyjne sanitarne (wodno-kanalizacyjne, gazowe); f) roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia, załączony do SWZ CPV: 45000000-7, 45400000-1,45300000-0,45211000-9,45330000-9-,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00262581, BP.271.17.2024.BS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/33fe31c6-bcc3-497e-af69-95e935377628 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/33fe31c6-bcc3-497e-af69-95e935377628 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 6. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: a) podpisie zaufanym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346); b) podpisie osobistym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). 7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 8. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. 9. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: 1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx; 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z; 3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 10. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 28 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 28 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/33fe31c6-bcc3-497e-af69-95e935377628 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024