Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Opolski
ul. 1 Maja 29
45-068 Opole
powiat: Opole
tel. 77 54 15 110, 77 54 15 115
zamowienia@powiatopolski.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 54 15 110, 7
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: ,,Opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej w celu określenia szczegółowych
zasad współpracy służb ruchowych Odbiorcy oraz Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD)
tj. TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu przy Ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole, w celu
zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej pracy systemu elektroenergetycznego i przyłączonych
urządzeń, instalacji i sieci w warunkach normalnych i stanach awaryjnych dla urządzeń
energetycznych rozdzielni SN - sekcji I, stacji transformatorowej S-2-0896 (OPC20896) Ozimek-
Szpital 2, przyłącze pierwsze i drugie, znajdujących się w budynku przychodni przyszpitalnej
w Ozimku przy Ul. Częstochowskiej 31."
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej zakładającej poniższy zakres prac:
a) opracowanie dokumentacji Instrukcji Współpracy Ruchowej wraz z stosownymi uzgodnieniami
z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego według szablonu zamieszczonego na stronie
internetowej:
https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/dokumenty-do-pobrania;
b) przeprowadzenie inwentaryzacji stacji Ozimek-Szpital 2 przed sporządzeniem Instrukcji
Współpracy Ruchowej, w celu sprawdzenia czy przekazane przez Zamawiającego schematy
połączeń odzwierciedlają stan faktyczny.
c) Uzgodnienie instrukcji z TAURON Dystrybucja S.A.2. Dokumentacja musi zawierać wszystkie wymagane załączniki odpowiednie dla stacji, której IWR
dotyczy, z załączników wymienionych pod szablonem instrukcji na stronie internetowej:
https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/dokumenty-do-pobrania.
3. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie z przepisami prawa,
w tym o oparciu o zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcją Ruchu
i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) i decyzje.

Dokument nr: AG.2512.25.2024.MK

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@powiatopolski.pl ;
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 05.04.2024 r. do godz. 10.00;
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Za terminy przekazania dokumentacji uznaje się dzień przekazania kompletnego, uzgodnionego z TAURON Dystrybucja S.A., zaakceptowanego przez strony umowy przedmiotu zamówienia,
potwierdzonego podpisanym bez uwag protokołem zdawczo - odbiorczym. Wady w dokumentacji
ujawnione po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca usunie w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca usunie wady na własny koszt.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do projektowania instalacji elektrycznych i energetycznych bez
ograniczeń oraz minimum 3 letnie doświadczenie od momentu uzyskania tych uprawnień.
(należy dołączyć do ofert) - co najmniej 1 osoba musi spełniać ten warunek.
2) W przypadku, gdy Wykonawca skieruje do realizacja zlecenia inną osobę, to musi ona
być zatrudniona na umowę o pracę oraz posiadać uprawnienia określone w pkt 1.
3) Wykonawca oraz osoba skierowana przez niego do realizacji zlecenia zobowiązane
są do zachowania tajemnicy danych uzyskanych w wyniku jego realizacji.
IV. Oferta i dokumenty do oferty
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi - załącznik nr 1;
2. Do oferty należy załączyć:
a) Wykaz osób oraz informację/oświadczenie o posiadaniu stosownych uprawnień przez te osoby,
które będą realizowały zamówienie wraz z załączeniem stosownych uprawnień- załącznik
nr 2.
3. Oferty wraz z wykazem należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Ofertę oraz oświadczenia należy opatrzyć podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym;
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy bądź upoważnionego przez niego przedstawiciela;5. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność przez osobę/y uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy bądź upoważnionego przez niego przedstawiciela;
6. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna),
wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania
ofertowego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
V. Opis sposobu oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały oferty zawierające wszystkie dokumenty wskazane w pkt IV;
2. Wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona w oparciu o kryterium określone w pkt VIII.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty do
uzupełnienia ewentualnych braków formalnych.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w PLN);
2. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
3. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować
wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania
zamówienia;
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę opisu przedmiotu zamówienia.VIII.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty, wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny Zamawiający dokona ważności ofert na podstawie kryterium: CENA - 100%
IX. Zamawiający nie przewiduje w ramach niniejszego zamówienie wystawiania przez
Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 9
listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na
roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zm.).
X. Numer rachunku bankowego Wykonawcy przedstawiony na fakturze VAT musi być zgodny z
numerem rachunku ujawnionym w wykazie podatników VAT prowadzonym przez szefa Krajowej
Administracji Skarbowej na stronie internetowej Ministra Finansów - Ustawa o podatku od
towarów i usług z dn. 11.03.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 361) oraz Ordynacja podatkowa z dn. 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2383 ze zm.). Zamawiający informuje, że przed
sporządzeniem przelewu bankowego na rzecz Wykonawcy zostanie przeprowadzona kontrola
numeru rachunku bankowego. W przypadku niezgodności Wykonawca zostanie wezwany do
wyjaśnień i usunięcia nieścisłości zgodnie z ww. przepisami prawa.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z mechanizmu podzielonej płatności
dotyczącej podatku VAT.
XII. Pozostałe informacje:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert,
zmienić zapytanie ofertowe. Zmienione zapytanie ofertowe Zamawiający zamieści na stronie
internetowej www.powiatopolski.pl Zakładka zapytania ofertowe do 130.000 zł;
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na
wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert;
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamknięcia zapytania ofertowego bez zawarcia umowy.

Uwagi:
Klauzula informacyjna na okoliczność pozyskania danych osobowych od osoby fizycznej,
której tej dane dotyczą Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Opolski z siedzibą w Opolu, ul. 1 Maja 29 w Opolu;
2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym
przez administratora Inspektorem Ochrony Danych Panią Anetą Gierłach na adres email:
iodo@powiatopolski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał i w zakresie niezbędnym do:
a) Wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. C) RODO);
b) Wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 ;it. E) RODO);
c) Realizacji celu w jakim Pani/Pan wyraziła/wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) lub wyraźną zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO (art. 9 ust. 2 lit. a) RODO);
d) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie
przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
e) ochrony żywotnych interesów Pani/Pana lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d) RODO);
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje, którym administrator zobowiązany jest lub może przekazywać Pani/Pana dane osobowe na mocy przepisów prawa, jak również inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług informatycznych, doradczych, szkoleniowych,
konsultacyjnych, audytowych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał, niezbędny do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, a także po jego zrealizowaniu, przez okres niezbędny do wywiązania się przez administratora z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych (w szczególności archiwizacja) lub okres niezbędny do ewentualnego ustalenia i dochodzenia przez administratora roszczeń wobec Pani/Pana lub obrony przed Pani/Pana roszczeniami wobec administratora.7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia.
8. Jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez
Panią/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, jednak bez
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
10. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest:
a) wymogiem ustawowym, w przypadku, kiedy cel, w jakim Pani/Pan je podaje, skutkuje
koniecznością wypełnienia przez administratora obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze lub koniecznością wykonania przez administratora zadania realizowanego w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania,
a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji Pani/Pana
interesu prawnego;
b) wymogiem umownym, w przypadku, kiedy tak stanowią zapisy umowy. W takim przypadku
jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie
skutkowało w szczególności problemami z prawidłowym wykonaniem umowy lub
niewykonaniem umowy;
c) warunkiem zawarcia umowy, w przypadku, kiedy celem, w jakim Pani/Pan je podaje, jest
zawarcie umowy. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania,
a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało nie zawarciem umowy;
d) nieobligatoryjne, w przypadku, kiedy cel, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał, nie
skutkuje koniecznością wypełnienia przez administratora żadnego obowiązku prawnego lub nie
skutkuje koniecznością wykonania przez administratora żadnego zadania realizowanego w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) Natalia Mróz-Złoty - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 77 54 15 110;
b) Michał Piątkowski - Z-ca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 77 54
15 115

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.