Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA TACZEK I KÓŁ DO TACZEK

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA TACZEK I KÓŁ DO TACZEK

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48
59-301 Lubin
powiat: lubiński
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Streszczenie ogłoszenia

I. OPIS PRZEDMIOTU I WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest MERCUS-U-BO-NK-02-2024 DOSTAWA TACZEK I KÓŁ DO TACZEK
Przedmiot zamówienia należy z zrealizować zgodnie z Cennikiem, stanowiącym Załącznik nr 1 do Projektu umowy, oraz warunkami przedstawionymi w postępowaniu przetargowym nr WS1922766526. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnego asortymentu zostały podane w systemie zakupowym SAP Ariba informacyjnie na podstawie zamówień historycznych i nie zostaną ujęte w umowie oraz nie będą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

2. Wymagania dotyczące gwarancji: Na przedmiot Umowy Dostawca udziela gwarancji 12 miesięcy gwarancji, liczonej od daty przekazania do użytkownika, lecz nie dłużej niż 15 miesięcy od daty dostawy.

Dokument nr: 19214224(Doc1922782107), MERCUS-U-BO-NK-02-2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć elektronicznie w systemie zakupowym SAP Ariba do dnia 04.04.2024 r. do godz. 12.00
Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/19214224

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
4. Miejsce realizacji zamówienia: MAGAZYN MB50 PRZY CENTRUM ZAOPATRZENIA BUDOWNICTWA, UL.M.SKŁODOWSKIEJ CURIE 174, 59-300 LUBIN

Wymagania:
Typ ogłoszenia: Zapytanie informacyjne (RFI)
Ogłoszenie publiczne: https://discovery.ariba.com/rfx/19214224
Publiczny profil firmy: https://discovery.ariba.com/profile/AN01443422767
5. Dokumenty wymagane przy dostawie:

? dowód dostawy (WZ),

Strony dopuszczają możliwość uzupełnienia listy wymaganych dokumentów po dostawie towaru, w terminie ustalonym przez Użytkownika.

6. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty:

a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.

b) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie w zakresie sankcji, stanowiące Załącznik nr 4 do Ogłoszenia.

c) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie w zakresie podpisania umowy, stanowiące Załącznik nr 5.

d) wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentacji Kartę Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 6

e) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych , stanowiące Załącznik nr 7

f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g) instrukcja obsługi

7. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę zamienników.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

10. Warunki płatności: przelewem w terminie 60 dni od daty dostawy potwierdzonej dokumentem dostawy bez uwag przez Przedstawicieli Stron i doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT w PLN do siedziby MERCUS Logistyka.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w ,,Zasadach wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o." (https://www.mercus.com.pl/fileman/Uploads/Documents/PRZETARGI/Zasady_wyboru_oferentów_MERCUS.pdf) i Ogólnych Warunkach Zamówienia, stanowiących Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, a w szczególności:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zakupu,

4) nie są w sporze sądowym lub o sprzecznych interesach w postępowaniu administracyjnym z jakimkolwiek podmiotem z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., oraz wobec których nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że podmiotowi z Grupy Kapitałowej przysługują roszczenia odszkodowawcze od nas. ze Spółką oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie pkt. 3.47 w. cyt. ,,Zasad wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o."

2. Odrzuceniu mogą podlegać oferty:

1) niespełniające wymagań określonych w Warunkach udziału w postępowaniu;

2) których złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3) niezawierające wymaganych dokumentów lub oświadczeń oferenta;

MERCUS Logistyka sp. z o.o. zastrzega sobie:

- prawo swobodnego wyboru oferty, jak też unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn,

- możliwość zmiany Ogłoszenia oraz warunków postępowania.

Oferenci zobowiązani są na bieżąco śledzić pytania i odpowiedzi do Ogłoszenia publikowane w systemie zakupowym SAP Ariba.

3. Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w języku polskim w systemie zakupowym SAP Ariba w formie elektronicznej.

Pełnomocnictwa (jeśli są udzielane) oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej (jeżeli jest wymagane w postępowaniu), należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w Ogłoszeniu.

W przypadku podpisania załączonych w systemie zakupowym SAP Ariba dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, nie jest wymagane ich dostarczenie do Organizatora postępowania w formie papierowej.

2. Termin zadawania pytań: nie później niż 2 dni robocze przed terminem wyznaczonym na składanie ofert, do godz. 12.00

Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu postępowania i innych warunków należy przekazywać drogą elektroniczną w systemie zakupowym SAP Ariba, w terminie wyznaczonym w warunkach postępowania, za pomocą formularza ,,Pytania i odpowiedzi", którego szablon zamieszczony jest w RFP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez odpowiedzi pytań, które wpłynęły do Kupca drogą e-mailową i/lub po wyznaczonym terminie.
V. OPIS OCENY OFERTY:

1. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

2. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania Ogłoszenia.

3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona poprzez analizę ceny netto oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

4. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami niniejszego postępowania.

5. Cena powinna być podana w walucie: PLN

6. W przypadku usług lub towarów wycenionych w walucie obcej, cena na fakturze naliczona będzie w PLN po przeliczeniu waluty obcej wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień dostawy. Zapłata za realizację dostawy lub usługi nastąpi w PLN.

7. Istnieje możliwość przeprowadzenia w kolejnych etapach postępowania aukcji elektronicznej.

VI. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
VII. POSTANOWIENIA UMOWY/ ZLECENIA:

1. Za datę zawarcia umowy uważa się datę otrzymania przez Oferenta informacji o wyborze jego oferty.

2. Potwierdzenie warunków zawartej umowy nastąpi w formie dwustronnego podpisania umowy, które powinno nastąpić w terminie 7 dni kalendarzowych od daty przekazania stronie egzemplarza umowy.

3. Zastrzega się możliwość przesłania zamówienia do Oferenta, który złoży najkorzystniejszą ofertę, po otrzymaniu informacji o wyborze oferty, przed podpisaniem umowy.

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/19214224

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.