Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa fragmentu drogi w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa fragmentu drogi w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie
Reymonta 24
96-127 Lipce Reymontowskie
powiat: skierniewicki
468316166, 468316197
sekretariat@lipcereymontowskie.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Lipce Reymontowskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 468316166, 468316197
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) przebudowę sieci wodociągowej w Lipcach Reymontowskich Ul. Golki wraz
z przyłączami - w formule zaprojektuj i wybuduj,
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Lipcach Reymontowskich Ul. Golki
z przyłączami oraz budową przepompowni ścieków,
3) przebudowę fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki w formule zaprojektuj i wybuduj.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Przebudowy sieci wodociągowej
w Ul. Golki, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projekt budowlany: projekt zagospodarowania terenu, informacja BIOZ, oświadczenia, decyzje, uzgodnienia - tom I, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 10. Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
3) Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami - tom III, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 10, Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
6) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy, Uwaga: Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
7) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Przebudowy drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki-Wola Drzewiecka, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ. Uwaga: Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia dotyczy odcinka 1
4. Miejsce realizacji zamówienia:
1) przebudowa sieci wodociągowej w Lipcach Reymontowskich Ul. Golki wraz z przyłączami: działki nr ew. 972, 931, 361, 973/1, 973/1, 636/2, 976, 977/1, 904, 905, 906, 978/8, 909, 911, 912, 914, 916, 980, 981, 918, 983, 919, 986, 989, 921, 923, 924, 925, 926, 996, 999/1, 1000, 1002/1, 952, 953/1, 932, 1003, 1005, 954/2, 1008, 1009, 958/2, 1010, 1011/1, 961, 1012, 1013/1, 1014, 963/1, 1015, 965, 966/1, 1016, 966/2, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021/2, 1021/1, 953/2, 928/99, 967/1 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie;
2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lipcach Reymontowskich Ul. Golki wraz z przyłączami i budową przepompowni ścieków: działki nr ew. 972, 1017, 1018, 1019, 1020, 971/1, 971/2, 1021/1 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie;
3) przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki: działki nr ew. 361, 972, 931, 932 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie.

CPV: 45233120-6, 45233140-2,45000000-7,45200000-9,45230000-8, 45231000-5, 45231300-8,45111200-0,45314300-4,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00262423, RGPiK.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7172a719-ec1d-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji zostały wskazane w rozdziale IX, XII i XIII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipce Reymontowskie, 96-127 Lipce Reymontowskie Ul. Reymonta 24;
o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych : e-mail ido@lipcereymontowskie.pl, tel. 46 831 61 97;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie Ul. Golki w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", znak: RGPiK.271.2.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
o W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych w celu realizacji zadania jw. dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:30
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa oferte za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postepowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGPiK.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) przebudowę sieci wodociągowej w Lipcach Reymontowskich ul. Golki wraz
z przyłączami - w formule zaprojektuj i wybuduj,
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Lipcach Reymontowskich ul. Golki
z przyłączami oraz budową przepompowni ścieków,
3) przebudowę fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule zaprojektuj i wybuduj.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Przebudowy sieci wodociągowej
w ul. Golki, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projekt budowlany: projekt zagospodarowania terenu, informacja BIOZ, oświadczenia, decyzje, uzgodnienia - tom I, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 10. Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
3) Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami - tom III, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 10, Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
6) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy, Uwaga: Zmianie uległa długość przyłączy - ok. 60 m oraz liczba studni - 7 sztuk.
7) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Przebudowy drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki-Wola Drzewiecka, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ. Uwaga: Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia dotyczy odcinka 1
4. Miejsce realizacji zamówienia:
1) przebudowa sieci wodociągowej w Lipcach Reymontowskich ul. Golki wraz z przyłączami: działki nr ew. 972, 931, 361, 973/1, 973/1, 636/2, 976, 977/1, 904, 905, 906, 978/8, 909, 911, 912, 914, 916, 980, 981, 918, 983, 919, 986, 989, 921, 923, 924, 925, 926, 996, 999/1, 1000, 1002/1, 952, 953/1, 932, 1003, 1005, 954/2, 1008, 1009, 958/2, 1010, 1011/1, 961, 1012, 1013/1, 1014, 963/1, 1015, 965, 966/1, 1016, 966/2, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021/2, 1021/1, 953/2, 928/99, 967/1 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie;
2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lipcach Reymontowskich ul. Golki wraz z przyłączami i budową przepompowni ścieków: działki nr ew. 972, 1017, 1018, 1019, 1020, 971/1, 971/2, 1021/1 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie;
3) przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki: działki nr ew. 361, 972, 931, 932 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych lub zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem przedmiotowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium Waga (maksymalna liczba punktów)
1. Cena (C) 60% (60 pkt)
2. Gwarancja (G) 40% (40 pkt)
3. Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C) zostaną obliczone według wzoru:
Pi (C) = (Cmin/Ci) x 60
gdzie:
Pi(C) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta ,,i" za kryterium ,,Cena (C)";
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ocenianych ofert;
Ci - cena brutto oferty badanej ,,i".
Uwaga: Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), w celu oceny tej oferty Zamawiający doliczy do przestawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4. Zasady oceny kryterium ,,Gwarancja" (G): liczona od dnia odbioru końcowego robót.
5. Ocena kryterium (G) będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego.
6. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium (G):
0 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
10 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 5,5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
20 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 6 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
30 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 6,5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
40 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 7 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.
Maksymalny okres gwarancji rękojmi na wykonane roboty wynosi 7 lat.
Przy okresie gwarancji dłuższym niż 7 lat, dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 7 lat.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P= Pi (C) + Pi (G)
Pi(C) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena (C)";
Pi(G) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta ,,i" za kryterium ,,Gwarancja (G)";
8. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym, tj. co najmniej:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi o długości nie mniejszej niż
1 km każda,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą w tej specjalności przy budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 1 km każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1689 z późn zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 455-455 ustawy Pzp oraz zmian wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium Waga (maksymalna liczba punktów)
1. Cena (C) 60% (60 pkt)
2. Gwarancja (G) 40% (40 pkt)
3. Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C) zostaną obliczone według wzoru:
Pi (C) = (Cmin/Ci) x 60
gdzie:
Pi(C) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta ,,i" za kryterium ,,Cena (C)";
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ocenianych ofert;
Ci - cena brutto oferty badanej ,,i".
Uwaga: Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), w celu oceny tej oferty Zamawiający doliczy do przestawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4. Zasady oceny kryterium ,,Gwarancja" (G): liczona od dnia odbioru końcowego robót.
5. Ocena kryterium (G) będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego.
6. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium (G):
0 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
10 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 5,5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
20 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 6 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
30 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 6,5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty;
40 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 7 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.
Maksymalny okres gwarancji rękojmi na wykonane roboty wynosi 7 lat.
Przy okresie gwarancji dłuższym niż 7 lat, dla celów przyznania punktacji
w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 7 lat.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P= Pi (C) + Pi (G)
Pi(C) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena (C)";
Pi(G) - oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta ,,i" za kryterium ,,Gwarancja (G)";
8. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą łączną liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.