kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostosowanie budynku w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z modernizacją odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Radomszczański Leszka Czarnego 22 97-500 Radomsko powiat: radomszczański 446858944, faks 446834335 przetargi@radomszczanski.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Radomsko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 446858944, faks 4468 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z modernizacją odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym. Na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający otrzymał dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) prace budowlane obejmujące: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty izolacyjne, - roboty montażowe, - roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie, - roboty malarskie, b) prace instalacyjne obejmujące: - instalację wody zimnej, - instalację wody ciepłej i cyrkulacji, - instalację kanalizacji sanitarnej, - instalację centralnego ogrzewania, c) prace instalacji elektrycznej obejmujące: - rozdzielnicę główną RG, - instalację oświetlenia, - instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - instalację gniazd wtykowych, - instalację przyzywową. Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9a do SWZ, która obejmuje: projekt techniczny branży architektoniczno-budowlanej, przedmiar i kosztorys inwestorski branży architektoniczno-budowlanej, projekt techniczny branży sanitarnej, przedmiar i kosztorys inwestorski branży sanitarnej, projekt techniczny branży elektrycznej, przedmiar i kosztorys inwestorski branży elektrycznej; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 10a do SWZ, która obejmuje: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót branży architektoniczno-budowlanej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót branży sanitarnej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót branży elektrycznej. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożono przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczanym przez Zamawiającego terminie. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz projekcie umowy. 5. Zamawiający przewiduje, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia tj. podmiot, który wykonał dokumentację projektową (projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski). W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy: 1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.3 SWZ 2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert, 3) ujawnia wartość szacunkową niniejszego zamówienia. Do SWZ, wskazując wartość zamówienia, Zamawiający załącza informacyjnie: - kosztorysy inwestorskie znajdujące się w Załączniku nr 9a i Załączniku 9b do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający otrzymał dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: - przebudowę schodów zewnętrznych w celu dostosowania ich do zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, - budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - utwardzenie terenu, - zagospodarowanie terenu zielenią. Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9b do SWZ, która obejmuje: projekt budowlany branży architektonicznej, projekt techniczny branży konstrukcyjnej, przedmiar i kosztorys inwestorski robót branży architektoniczno-konstrukcyjnej; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 10b do SWZ. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożono przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczanym przez Zamawiającego terminie. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz projekcie umowy. 5. Zamawiający przewiduje, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia tj. podmiot, który wykonał dokumentację projektową (projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski). W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy: 1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.3 SWZ 2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert, 3) ujawnia wartość szacunkową niniejszego zamówienia. Do SWZ, wskazując wartość zamówienia, Zamawiający załącza informacyjnie: - kosztorysy inwestorskie znajdujące się w Załączniku nr 9a i Załączniku 9b do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do zmodernizowanego odcinka mieszkalnego w budynku administracyjnym DPS w Radziechowicach dla osób ze szczególnymi potrzebami w celu usuwania barier architektonicznych i komunikacyjnych. Na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający otrzymał dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". 2. Przedmiotem zamówienia jest następujące wyposażenie: - krzesło ewakuacyjne, - pętla indukcyjna, - tablice informacyjne, w tym tryflograficzne w języku pisanym i Braille'a z piktogramem oraz naklejki informacyjne. Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też dostawy, roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. 3. Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 9c do SWZ. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożono przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczanym przez Zamawiającego terminie. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy. 5. Zamawiający przewiduje, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia tj. podmiot, który wykonał dokumentację projektową (projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski). W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy: 1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.3 SWZ 2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert, 3) ujawnia wartość szacunkową niniejszego zamówienia. Do SWZ, wskazując wartość zamówienia, Zamawiający załącza informacyjnie: - kosztorysy inwestorskie znajdujące się w Załączniku nr 9a i Załączniku 9b do SWZ. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45320000-6,45324000-4,45442100-8,45300000-0,45330000-9-,45332000-3,45331000-6, 45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00262629, WP.272.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@radomszczanski.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty. 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta w Rozdziale 8 SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 28 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 28 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/880435 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024