Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
Smolenia 35
41-902 Bytom
powiat: Bytom
sbiegala@mzdim.bytom.pl
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161011,82a166da52840f93478e74582f3dfa81.html
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM przy Ul. Smolenia 35
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa kompletnego systemu sygnalizacji włamania i
napadu (w skrócie: SSWiN) w celu ochrony pomieszczeń MZDiM Bytom znajdujących się na
II i III piętrze budynku przy Ul. Smolenia 35. W ramach zamówienia Wykonawca
dokona również montażu w/w urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
oraz konfiguracji i testu poprawności działania..
2. Przedmiot
zamówienia obejmuje w szczególności:
-
dostawę centrali alarmowej, manipulatorów (2szt.), modułu komunikacyjnego
ethenetowego (1szt.), modułów ekspandera wejść-8 (3szt.), czujników ruchu
(22szt.), czujników ppoż (5szt.), akumulatorów 18 Ah/12 (2szt.)
-
demontaż
aktualnych urządzeń SSWiN,
-
Wykonanie i
montaż okablowania w pomieszczeniach niewyposażonych w odpowiednie przewody do podpięcia
czujek ruchu i ppoż,
-
montaż dostarczonych
urządzeń (SSWiN),
-
konfigurację i
zaprogramowanie sprzętu,
-
przetestowanie
poprawności połączenia z centrum monitorowania obiektów,
-
przekazanie
dokumentacji i kart gwarancyjnych,
-
świadczenie
usługi przeglądów urządzeń przez cały okres gwarancji.
3.
Szczegółowy opis oraz warunki techniczne
zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 3
do Ogłoszenia o zamówieniu.
4.
Wykonawca
zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym dokładną datę rozpoczęcia prac minimum
2 dni przed planowanym rozpoczęciem prac.
5.
Zamawiający wymaga udzielenia: min. 24 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt oraz
wykonane prace.Jeżeli użyte do wykonania przedmiotu umowy
elementy/części będą objęte gwarancją udzieloną przez producenta na okres
dłuższy niż gwarancja, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tych
dokumentów Zamawiającemu w trakcie odbioru.
6.
Zamawiający w okresie obowiązywania
gwarancji i rękojmi zakłada okresowe przeglądy poprawności działania systemu,
zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta urządzenia. W przypadku
nieprawidłowego działania systemu, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia usterki
w ramach gwarancji na urządzenia.
7.
Zapłata wynagrodzenia dokonana zostanie
jednorazowo przelewem na konto Wykonawcy wskazane
na fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej
faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
8.
Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę
równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany
przez niego produkt równoważny nie jest gorszej jakości
i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność, jak wymienione w
opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). W tym celu Wykonawca winien dokonać
porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego
przez siebie np. przez dołączenie do oferty kart katalogowych lub
wydruków ze stron internetowych czy innych dokumentów typu dokumentacja
techniczna producenta zawierających specyfikację oferowanego produktu, na
podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić spełnienie jego wymagań
technicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
9.
Pozycja główna wg Wspólnego Słownika
Zamówień Publicznych (CPV):
45312000-7 - Systemy alarmowe
35121700-5 - Instalowanie systemów alarmowych
i anten
Pytania do postępowania "Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM przy Ul. Smolenia 35"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia

CPV: 45312000-7, 35121700-5

Dokument nr: Z182/60081

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161011,82a166da52840f93478e74582f3dfa81.html

TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 10:00

Uwagi:
Uwaga:
1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Stanisława Biegała
tel:
e-mail: sbiegala@mzdim.bytom.pl
Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM przy ul. Smolenia 35Osoba kontaktowa:
Stanisława Biegała
tel:
e-mail: sbiegala@mzdim.bytom.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.