łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem nowych mebli i wymiana elementów w używanych meblach biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Piszu ul. Gustawa Gizewiusza 5 12-200 Pisz powiat: piski tel. 87 424 12 18, tel. 87 424 12 00, fax. 87 423 54 29 pisz@pisz.home.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Pisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 87 424 12 18, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa wraz z montażem nowych mebli i wymiana elementów w używanych meblach biurowych. 1. Opis Przedmiotu zamówienia: dostawa wraz z montażem nowych mebli i wymiana elementów w używanych meblach biurowych w pomieszczeniach nr 12, 20, 21, 22 i 23 w budynku Urzędu Miejskiego w Piszu zgodnie z załączonymi rysunkami poglądowymi oraz opisem Przedmiotu zamówienia. Dokument nr: Org.2601 13.2024 Składanie ofert: 5. Ofertę należy złożyć/przesłać w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5,12-200 Pisz lub w postaci elektronicznej na adres: pisz@pisz.home.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.04.2024 r. do godz. 1515. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: -- do 31 maja 2024 r. pomieszczenia 12, 20 i 21 - do 27 września 2024 r. pomieszczenia 22 i 23 Wymagania: 3. Kryteria wyboru oferty: łączna cena brutto za realizację całego Przedmiotu zamówienia - 100%. 4. Istotne postanowienia Umowy / w załączeniu wzór Umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą. Warunki płatności: zgodnie z wzorem Umowy, Kary umowne: zgodnie z wzorem Umowy, Gwarancja jakości: zgodnie z wzorem Umowy, Rękojmia za wady: zgodnie z wzorem Umowy. 6. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i informacje: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, podpisane oświadczenie o wykluczeniu, klauzulę RODO. 8. Dodatkowe informacje: W toku badania i oceny ofert Wydział merytoryczny może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. 1) Komisja powołana do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówięnia poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, o czym niezwłocznie informuje Naczelnika Wydziału, d) o dokonanej poprawie w ofercie niezwłocznie informuje Wykonawcę; 2) Kierownik Zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli: a) zawierała braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert, b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem Przedmiotu zamówienia,Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień w Urzędzie Miejskim w Piszu c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w terminie wskazanym w wezwaniu, e) wpłynęła po terminie składania ofert; 3) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert; 4) Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; 5) Kierownik Zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania, b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa, d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Kontakt: 7. Szczegółowych informacji udziela: Andrzej Kurpiewski tel. 87 424 12 18, e-mail: andrzej.kurpiewski@pisz.home.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024