Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa ulicy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa ulicy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174a
85-844 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
52-582-27-23, faks 52-582-27-77
zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/900755
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 52-582-27-23, faks 5
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa Ul. Toruńskiej w Bydgoszczy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na jest zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy układu komunikacyjnego, obejmujące budowę i przebudowę ciągów pieszych oraz budowę i przebudowę ciągów rowerowych wzdłuż ulicy Toruńskiej na odcinku od pętli tramwajowej ,,Stomil" do granicy miasta Bydgoszczy, wykonywane w ramach projektu ,,Rozbudowa Ul. Toruńskiej w Bydgoszczy- budowa infrastruktury pieszo-rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210". Zakres planowanych robót obejmuje wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej oraz przebudową i rozbudową wzdłuż ulicy Toruńskiej od ulicy Wypaleniska do posesji nr 352 oraz realizacja robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim zgodnie z dokumentacją oraz zatwierdzonym harmonogramem finansowo - rzeczowym.
Głównym celem zamówienia jest opracowanie optymalnego rozwiązania dla:
o przebudowy i budowy ścieżek rowerowych oraz chodników na odcinku od Ul. Spadzistej do granic miasta Bydgoszczy.
Realizacja inwestycji zapewni poprawę bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu (piesi, rowerzyści) w tym rejonie miasta.
Warunki wykonania zamówienia szczegółowo określono w załącznikach do SWZ stanowiących jej integralną część tj:
1) w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ (rysunek nr 2 oraz rysunek nr 6 - zakres zaznaczono kolorem pomarańczowym) oraz koncepcji wielobranżowej jako załącznik pomocniczy
2) we wzorze umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
Zakres prac przewidzianych do realizacji niniejszym zamówieniem przewiduje następujące etapy realizacyjne:
Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania jest zobowiązany do zaprojektowania i wykonania wszystkich obiektów przewidzianych niniejszym opracowaniem, a także przeprowadzenia prób w zakresie niezbędnym do oddania do eksploatacji, w tym także pozyskania wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalających na użytkowanie.
Zakres niniejszego opracowania obejmuje m. in.:
przebudowę układu komunikacyjnego - przebudowę sieci przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową, w tym wiaty,
przebudowę i budowę ciągów pieszych,
budowę i przebudowę ciągów rowerowych, pieszo-rowerowych,
przebudowę układu drogowego, w tym istniejących skrzyżowań - w dostosowaniu do nowego układu pieszo-rowerowego,
przebudowę i budowę systemu odwodnienia układu drogowego,
przebudowę przejazdu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 18 Kutno - Piła, w zakresie przeprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego oraz zabezpieczenia przejazdu,
przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu będących w kolizji z przebudowywanym układem drogowym,
przebudowę sieci elektroenergetycznej w zakresie oświetlenia ulic,
budowę obiektów inżynierskich (kładki pieszo-rowerowe nad przepustami) w ciągu projektowanych ciągów pieszo-rowerowych,
projekt wycinki drzew kolidujących.
Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien dysponować uprawnionymi osobami (projektantami i sprawdzającymi wszystkich branż, o ile wymagają tego przepisy szczegółowe), umożliwiającymi kompleksowe, prawidłowe i terminowe zrealizowanie umowy w pełnym zakresie, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.
Osoby stanowiące zespół projektowy powinny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, lub równoważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.

CPV: 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00262694, NZ.2531.15.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/900755
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/900755
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, lub inny dowolny system operacyjny
wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript, akceptująca pliki typu ,,cookies",
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów
dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności:
dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w
dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w
postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
(Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - zał. nr 11 do SWZ).
Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania
i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w
postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego -
załącznik nr 3 do SWZ).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/900755
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/900755

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości:
34.000,00 (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100) PLN,
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.
4. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 uPzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z dopiskiem: ,,Rozbudowa ul. Toruńskiej w Bydgoszczy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210" nr sprawy NZ.2531.15.2024.
Zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.
Za datę wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.2531.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na jest zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy układu komunikacyjnego, obejmujące budowę i przebudowę ciągów pieszych oraz budowę i przebudowę ciągów rowerowych wzdłuż ulicy Toruńskiej na odcinku od pętli tramwajowej ,,Stomil" do granicy miasta Bydgoszczy, wykonywane w ramach projektu ,,Rozbudowa ul. Toruńskiej w Bydgoszczy- budowa infrastruktury pieszo-rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210". Zakres planowanych robót obejmuje wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej oraz przebudową i rozbudową wzdłuż ulicy Toruńskiej od ulicy Wypaleniska do posesji nr 352 oraz realizacja robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim zgodnie z dokumentacją oraz zatwierdzonym harmonogramem finansowo - rzeczowym.
Głównym celem zamówienia jest opracowanie optymalnego rozwiązania dla:
o przebudowy i budowy ścieżek rowerowych oraz chodników na odcinku od ul. Spadzistej do granic miasta Bydgoszczy.
Realizacja inwestycji zapewni poprawę bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu (piesi, rowerzyści) w tym rejonie miasta.
Warunki wykonania zamówienia szczegółowo określono w załącznikach do SWZ stanowiących jej integralną część tj:
1) w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ (rysunek nr 2 oraz rysunek nr 6 - zakres zaznaczono kolorem pomarańczowym) oraz koncepcji wielobranżowej jako załącznik pomocniczy
2) we wzorze umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
Zakres prac przewidzianych do realizacji niniejszym zamówieniem przewiduje następujące etapy realizacyjne:
Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania jest zobowiązany do zaprojektowania i wykonania wszystkich obiektów przewidzianych niniejszym opracowaniem, a także przeprowadzenia prób w zakresie niezbędnym do oddania do eksploatacji, w tym także pozyskania wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalających na użytkowanie.
Zakres niniejszego opracowania obejmuje m. in.:
przebudowę układu komunikacyjnego - przebudowę sieci przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową, w tym wiaty,
przebudowę i budowę ciągów pieszych,
budowę i przebudowę ciągów rowerowych, pieszo-rowerowych,
przebudowę układu drogowego, w tym istniejących skrzyżowań - w dostosowaniu do nowego układu pieszo-rowerowego,
przebudowę i budowę systemu odwodnienia układu drogowego,
przebudowę przejazdu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 18 Kutno - Piła, w zakresie przeprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego oraz zabezpieczenia przejazdu,
przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu będących w kolizji z przebudowywanym układem drogowym,
przebudowę sieci elektroenergetycznej w zakresie oświetlenia ulic,
budowę obiektów inżynierskich (kładki pieszo-rowerowe nad przepustami) w ciągu projektowanych ciągów pieszo-rowerowych,
projekt wycinki drzew kolidujących.
Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien dysponować uprawnionymi osobami (projektantami i sprawdzającymi wszystkich branż, o ile wymagają tego przepisy szczegółowe), umożliwiającymi kompleksowe, prawidłowe i terminowe zrealizowanie umowy w pełnym zakresie, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.
Osoby stanowiące zespół projektowy powinny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, lub równoważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji wskazując, iż prawem opcji objęty jest zakres określony w PFU. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub częściowym zakresie.
Uruchomienie prawa opcji może nastąpić w terminie gwarantującym jego rzeczową realizację, nie później niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy poprzez złożenie oświadczenia przez Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia dla zamówienia w ramach prawa opcji są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy układu komunikacyjnego, w tym budowę i przebudowę ciągów pieszych oraz budowę i przebudowę ciągów rowerowych wzdłuż ulicy Toruńskiej na odcinku od pętli tramwajowej ,,Stomil" do granicy miasta Bydgoszczy, wykonywany w ramach projektu ,,Rozbudowa ul. Toruńskiej w Bydgoszczy- budowa infrastruktury pieszo-rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210". Zakres planowanych robót obejmuje wykonanie dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej oraz przebudową i rozbudową wzdłuż ulicy Toruńskiej od ulicy Spadzistej do granicy miasta Bydgoszczy z wyłączeniem odcinków:
- Mostu drogowego w rejonie tzw. ,,Portu Drzewnego",
- Od ul. Wypaleniska do posesji nr 352
oraz realizacja robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim zgodnie z dokumentacją oraz zatwierdzonym harmonogramem finansowo - rzeczowym.
Głównym celem zamówienia jest opracowanie optymalnego rozwiązania dla:
o przebudowy i budowy ścieżek rowerowych oraz chodników na odcinku od ul. Spadzistej do granic miasta Bydgoszczy.
Realizacja inwestycji zapewni poprawę bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu (piesi, rowerzyści) w tym rejonie miasta.
Warunki wykonania zamówienia szczegółowo określono w załącznikach do SWZ stanowiących jej integralną część tj:
3) w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ (rysunek nr 1, 2, 3, 4, 5 - zakres zaznaczono kolorem żółtym) oraz koncepcji wielobranżowej jako załącznik pomocniczy
4) we wzorze umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
1) Cena (C) - waga 60% (pkt)
2) Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane (G) - waga 40% (pkt)
2. Sposób przyznawania punktów:
1) opis kryterium cena (C):
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie zamówienia zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów (C) w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C = Cmin
Co x 60 pkt
Gdzie: C - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena
Cmin - najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
Co - cena ocenianej oferty za wykonanie
2) Opis kryterium gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane (G):
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielonej Zamawiającemu przez wykonawcę, zadeklarowanego
w formularzu ofertowym, liczonego od daty skutecznego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, zgodnie z postanowieniami wzoru Umowy, wybranego z 3 wymaganych przez Zamawiającego okresów: min. 2 lata lub 2,5 roku lub max. 3 lata.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 punktów.
Liczba punktów (G) w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancja jakości 2 lata - 0,00 pkt
Okres gwarancja jakości 2,5 roku - 20,00 pkt
Okres gwarancja jakości 3 lata - 40,00 pkt
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G, gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G - liczna punktów uzyskanych w kryterium gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Pzp oraz SWZ i została uznana jako najkorzystniejsza spośród ofert nieodrzuconych, w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości nawykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczeniem w wykonaniu, co najmniej:
a) jednej dokumentacji projektowej zakończonej uzyskaniem decyzji ZRID, pozwoleniem na budowę lub brakiem sprzeciwu do zgłoszenia dla budowy lub przebudowy drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego o długości co najmniej 300 m.
b) jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego o długości nie mniejszej niż 500 m2 lub na budowę lub przebudowę ulicy / drogi / polegającej na budowie infrastruktury rowerowej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 Pzp
ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają w następujący sposób: przynajmniej jeden z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w ww. zakresie, z tym że wymóg posiadania doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.
2) Dysponuje osobami które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość usług projektowych i robót budowlanych o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do wykonania zamówienia, nie mniejszym niż:
a) koordynator projektu/projektant w specjalności inżynieryjnej drogowej - minimum 1 osoba:
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie,
minimalne doświadczenie zawodowe:
co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w branży drogowej, liczone od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych;
b) kierownik budowy - minimum 1 osoba:
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
minimalne doświadczenie zawodowe:
co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, liczone od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych.
Osoby odpowiedzialne za projektowanie lub kierowanie budową winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania).
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 58 Pzp, spełniają warunek, jeżeli co najmniej jeden z nich dysponuje osobą o kwalifikacjach, uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym w zakresie określonym powyżej, z tym że wymóg ten dotyczy wykonawcy, który bezpośrednio wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 11 i 11a do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składane jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiajacy żąda złożenia:1/ wykaz dokumentacji projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Zał nr 8 do SWZ2/ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Zał nr 8a do SWZ3/ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie projektowania oraz w zakresie kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zam pub, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zał nr 9 i Zał 9a do SWZW celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zam dopuścił aby ww. wykaz dotyczył usług wykonanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem składania ofert, zgodnie z § 9 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wyk w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wyk, wykaz, o którym mowa w pkt 1)Ciag dalszy 5.7 dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wyk ten bezpośrednio uczestniczył;Uwaga: Wyk wykazując doś może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wyk występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania prac/robót przez dany podmiot.Wyk nie jest zobowiązany do złożenia pśd, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zam nie wzywa do złożenia pśd, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wyk wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. Zam nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02. 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wyk wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2)Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby,
b) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby,
c) określenie zamówienia publicznego, tj.: ,,Rozbudowa ul. Toruńskiej w Bydgoszczy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210" nr sprawy NZ.2531.15.2024
d) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione),
e) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego),
f) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował),
g) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
h) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (nie dotyczy sytuacji finansowej lub ekonomicznej), zrealizuje roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
3. Pełnomocnictwa
1) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp lub
z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania oferty oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą,
2) pełnomocnictwo/a wynikające z art. 58 ust 2 UPZP, do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo -
o ile dotyczy, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru (do których jest bezpłatny
i ogólnodostępny dostęp) lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania zobowiązania innego podmiotu oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych przez ten podmiot (w przypadku gdy wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości:
34.000,00 (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100) PLN,
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.
4. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 uPzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z dopiskiem: ,,Rozbudowa ul. Toruńskiej w Bydgoszczy - budowa infrastruktury pieszo - rowerowej - na odcinku od km 8+690 do km 9+210" nr sprawy NZ.2531.15.2024.
Zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.
Za datę wniesienia wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 Pzp, (np. konsorcjum, spółka cywilna), to:
1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone
do składanej oferty,
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta, składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
1) Cena (C) - waga 60% (pkt)
2) Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane (G) - waga 40% (pkt)
2. Sposób przyznawania punktów:
1) opis kryterium cena (C):
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie zamówienia zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów (C) w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C = Cmin
Co x 60 pkt
Gdzie: C - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena
Cmin - najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
Co - cena ocenianej oferty za wykonanie
2) Opis kryterium gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane (G):
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielonej Zamawiającemu przez wykonawcę, zadeklarowanego
w formularzu ofertowym, liczonego od daty skutecznego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, zgodnie z postanowieniami wzoru Umowy, wybranego z 3 wymaganych przez Zamawiającego okresów: min. 2 lata lub 2,5 roku lub max. 3 lata.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 punktów.
Liczba punktów (G) w tym kryterium zostanie przyznana następująco:
Okres gwarancja jakości 2 lata - 0,00 pkt
Okres gwarancja jakości 2,5 roku - 20,00 pkt
Okres gwarancja jakości 3 lata - 40,00 pkt
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G, gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G - liczna punktów uzyskanych w kryterium gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Pzp oraz SWZ i została uznana jako najkorzystniejsza spośród ofert nieodrzuconych, w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości nawykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.