kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie pomieszczeń celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu wytwarzania produktu ATIMP zgodnie z GMP w ramach projektu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 13-15 85-067 BYDGOSZCZ powiat: Bydgoszcz Telefon/fax: 52 585 3361/52 585 3308 lub 602 577 559 sekretariat@cm.umk.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | BYDGOSZCZ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon/fax: 52 585 |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwraca się z prośbą o dokonanie wyceny usługi: ,,Utrzymanie pomieszczeń typu cleanroom Wytwórni ATMP celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu wytwarzania produktu ATIMP zgodnie z GMP w ramach projektu pn.: ,,Ocena skuteczności i bezpieczeństwa somatycznej terapii komórkowej w leczeniu nietrzymania moczu u pacjentów poddanych prostatektomii radykalnej" (Akronim: SUICell) finansowanego przez Agencję Badań Medycznych (umowa nr 2021/ABM/03/00018-00). Szczegółowy opis przedmiotu zapytania w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Prosimy o przesłanie oferty z ceną brutto, stawką podatku VAT zgodnie z załącznikiem nr 2 (dla każdej fazy trwania projektu). Dokument nr: ASDE.262.2.2024 Składanie ofert: 2. Miejsce i termin składania ofert: e-mailem: sekretariat@cm.umk.pl lub na adres UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy 85-067 BYDGOSZCZ, Ul. Jagiellońska 13-15 Z dopiskiem na kopercie ,,Utrzymanie pomieszczeń typu cleanroom Wytwórni ATMP" do dnia 04.04.2024r. do godz. 1000 Wymagania: 3. Złożona oferta powinna zawierać: ofertę cenową wraz z nazwą i adresem wykonawcy, ceną brutto, stawką podatku VAT (wzór w załączeniu). 4. Wykluczenia: Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach" wyklucza się: 1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach. 7. Warunki wzięcia udziału w postepowaniu: Szanowni Państwo, poszukujemy wykonawcy, który w okresie ostatnich 10 lat przed datą publikacji niniejszego Zapytania o cenę należycie wykonał jako generalny wykonawca, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu przemysłowego lub budynku dydaktycznego, laboratoryjnego, centrum badawczego zawierającego pomieszczenia cleanroom o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 ppodlegające GMP (klasa czystości A, B, C, lub D) lub ISO 14644-1 (klasy czystości ISO1 - ISO8) lub wykonał co najmniej 3 usługi utrzymania w gotowości do pracy pomieszczeń cleanroom o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 podlegające GMP (klasa czystości A, B, C, lub D) lub ISO 14644-1 (klasy czystości ISO1 - ISO8) przez okres co najmniej 12 miesięcy każda. Oferty nie spełniające powyższych warunków nie będą rozpatrywane. Uwagi: 6. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem email: iod@cm,umk.pl ; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia procesu wyboru wykonawcy zamówienia publicznego; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Umowę o dofinansowanie projektu; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia realizacji umowy; o podanie danych jest dobrowolne i niezbędne do przeprowadzenia niniejszego procesu wyboru wykonawcy zamówienia publicznego; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 5. Korespondencja w trakcie trwania postępowania W trakcie postępowania w razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Energetyki CM pod numerami telefonów: 52 585 3846; 52 585 3361, adres e-mail: energetyka@cm.umk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024