Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa infrastruktury sportowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa infrastruktury sportowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
Zdrojowa 24
57-350 Kudowa-Zdrój
powiat: kłodzki
inwestycje@kudowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907942
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kudowa-Zdrój
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. ,,Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój" dotyczących rozbudowy trzech obiektów sportowych stadionu miejskiego, kompleksu sportowego ,,Orlik" oraz budowę boiska przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju z podziałem na 3 zadania:
1) Zadanie 1 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu.
2) Zadanie 2 - Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki.
3) Zadanie 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zadanie 1 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie od podstaw w pełnym zakresie wykończeniowym budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wyposażeniem na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - tj. budową bieżni i parkingu zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu" oraz zgodnie z projektem zamiennym opisującym wprowadzone zmiany nieistotne.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Prace demontażowe i rozbiórkowe.
2) Wykonanie budynku zaplecza sanitarno-szatniowego.
3) Utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego i jego poszerzenie dla zapewnienia miejsc postojowych.
4) Wykonanie ścieżek i chodników oraz powierzchni utwardzonych.
5) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz rampy do części magazynowej.
6) Wykonanie wiat stadionowych - 2 szt.
7) Przesuniecie istniejącego boiska o 5 m w kierunku północno-zachodnim.
8) Montaż bramek.
9) Wykonanie nowego ogrodzenia panelowego.
10) Wyczyszczenie i impregnacja istniejącego ogrodzenia betonowego po stronie wschodniej i północnej.
11) Wykonanie bieżni okólnej i prostej o nawierzchni sportowej, bezspoinowej, poliuretanowo - gumowej
12) Wykonanie instalacji sanitarnych (instalacje wodociągowe, instalacje kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie wód opadowych).
13) Wykonanie instalacji elektrycznych.
14) Budowę oświetlenia boiska i bieżni.
15) Doprowadzenie światłowodu do budynku zaplecza.
16) Wykonanie systemu monitoringu.
Zadanie 2 - Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej, modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki wraz z wymianą ogrodzenia - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki".
Zakres robót dotyczących budowy bieżni i skoczni w dal w szczególności obejmuje:
1. Budowę bieżni prostej czteropasmowej o łącznej długości 80 m (3m rozbieg, 60m bieg i 17 m wybieg) o nawierzchni bezspoinowej, poliuretanowo-gumowej o grubości 14,1 mm, nieprzepuszczalnej dla wody. Jeden z pasów bieżni będzie wykorzystany do rozbiegu do skoku w dal. Długość rozbiegu - 40 m.
2. Montaż belki do skoku w dal oraz wykonanie zeskoczni.
3. Wykonanie podbudowy asfaltobetonowej.
4. Ułożenie obrzeży betonowych.
5. Malowanie pasów.
Zakres robót dotyczących budowy boiska do siatkówki plażowej w szczególności obejmuje:
1. Budowę boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 8x16 m wraz z wykonaniem ogrodzenia z jednej strony w formie piłkochwytów o wysokości 6m, z pozostałych stron w formie stalowych paneli 3D o wysokości 1,5 m wraz z furtką.
2. Wykonanie nawierzchni z piasku plażowego morskiego.
Zakres robót dotyczących modernizacji nawierzchni boiska do koszykówki w szczególności obejmuje:
1. Zerwanie i zutylizowanie nawierzchni wraz z gumową podbudową.
2. Wzmocnienie i wyrównanie podbudowy mineralnej.
3. Wykonanie podbudowy stabilizującej elastyczną.
4. Ułożenie nawierzchni poliuretanowej, wodoprzepuszczalnej.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że w miejscu wykonywania zadania nr 2 w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na placu budowy Zamawiający będzie prowadził inną inwestycję za pomocą innego Wykonawcy, polegającą także na wykonywaniu robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca wyraża zgodę na wykonywanie prac przez innego Wykonawcę na wydzielonym placu budowy i nie będzie wnosił żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego wynikających w szczególności z terminu wykonania oraz wysokości należnego wynagrodzenia.
Zadanie 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju"
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1. Budowę boiska wielofunkcyjnego do koszykówki i piłki nożnej 15 x 24 m wraz ze strefą wokół pola boiska,
2. Dostawę i montaż wyposażenia boiska (bramki do piłki nożnej, tablice do koszykówki, słupki do siatkówki),
3. Budowę ogrodzenia panelowego (piłkochwytów),
4. Wykonanie instalacji elektrycznej oraz wysokich słupów oświetleniowych 4 szt. I niskiego oświetlenia dla boiska - 3 szt.,
5. Wykonanie ścieżki utwardzonej od furtki boiska do schodów terenowych,
6. Wykonanie terenu utwardzonego pod stojaki na rowery wym. 5 x 2,5 m,
7. Wykonanie elementów małej architektury: 3 szt. ławek, 1 szt. śmietnik, 1 szt. tablica z regulaminem, 2 szt. stojak na rowery,
8. Prace związane z przeniesieniem lub dosadzeniem żywopłotu.
9. Wykonanie monitoringu.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8PGR/2023/883/PolskiLad - zwanego dalej ,,Programem" z dnia 2023-07-28 na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej ,,Uchwałą RM" i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej Regulaminem.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1) Zał. nr 1 do SWZ - dokumentacja projektowa dla zadania 1, 2 i 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) Zał. nr 2 do SWZ - STWIORB dla zadania 1, 2 i 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
3) Zał. nr 4 do SWZ - wzór umowy (IPU). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45111300-1,45112700-2,45112720-8,45200000-9,45212200-8,45236114-2,45330000-9-,45331210-1

Dokument nr: 2024/BZP 00262827, IROŚ.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl zamieszczone są na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Szczegółowe zapisy zawarte są w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający Gmina Kudowa-Zdrój reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kudowa-Zdrój z siedzibą Ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@kudowa.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój" Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IROŚ.271.6.2024" prowadzonym przez Zamawiającego - Gminę Kudowa-Zdrój
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907942
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IROŚ.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. ,,Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój" dotyczących rozbudowy trzech obiektów sportowych stadionu miejskiego, kompleksu sportowego ,,Orlik" oraz budowę boiska przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju z podziałem na 3 zadania:
1) Zadanie 1 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu.
2) Zadanie 2 - Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki.
3) Zadanie 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zadanie 1 - Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie od podstaw w pełnym zakresie wykończeniowym budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wyposażeniem na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - tj. budową bieżni i parkingu zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na stadionie sportowym ,,Włókniarz" w Kudowie-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu - budowa bieżni i parkingu" oraz zgodnie z projektem zamiennym opisującym wprowadzone zmiany nieistotne.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Prace demontażowe i rozbiórkowe.
2) Wykonanie budynku zaplecza sanitarno-szatniowego.
3) Utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego i jego poszerzenie dla zapewnienia miejsc postojowych.
4) Wykonanie ścieżek i chodników oraz powierzchni utwardzonych.
5) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz rampy do części magazynowej.
6) Wykonanie wiat stadionowych - 2 szt.
7) Przesuniecie istniejącego boiska o 5 m w kierunku północno-zachodnim.
8) Montaż bramek.
9) Wykonanie nowego ogrodzenia panelowego.
10) Wyczyszczenie i impregnacja istniejącego ogrodzenia betonowego po stronie wschodniej i północnej.
11) Wykonanie bieżni okólnej i prostej o nawierzchni sportowej, bezspoinowej, poliuretanowo - gumowej
12) Wykonanie instalacji sanitarnych (instalacje wodociągowe, instalacje kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie wód opadowych).
13) Wykonanie instalacji elektrycznych.
14) Budowę oświetlenia boiska i bieżni.
15) Doprowadzenie światłowodu do budynku zaplecza.
16) Wykonanie systemu monitoringu.
Zadanie 2 - Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej, modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki wraz z wymianą ogrodzenia - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa bieżni prostej i skoczni skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej oraz modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki".
Zakres robót dotyczących budowy bieżni i skoczni w dal w szczególności obejmuje:
1. Budowę bieżni prostej czteropasmowej o łącznej długości 80 m (3m rozbieg, 60m bieg i 17 m wybieg) o nawierzchni bezspoinowej, poliuretanowo-gumowej o grubości 14,1 mm, nieprzepuszczalnej dla wody. Jeden z pasów bieżni będzie wykorzystany do rozbiegu do skoku w dal. Długość rozbiegu - 40 m.
2. Montaż belki do skoku w dal oraz wykonanie zeskoczni.
3. Wykonanie podbudowy asfaltobetonowej.
4. Ułożenie obrzeży betonowych.
5. Malowanie pasów.
Zakres robót dotyczących budowy boiska do siatkówki plażowej w szczególności obejmuje:
1. Budowę boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 8x16 m wraz z wykonaniem ogrodzenia z jednej strony w formie piłkochwytów o wysokości 6m, z pozostałych stron w formie stalowych paneli 3D o wysokości 1,5 m wraz z furtką.
2. Wykonanie nawierzchni z piasku plażowego morskiego.
Zakres robót dotyczących modernizacji nawierzchni boiska do koszykówki w szczególności obejmuje:
1. Zerwanie i zutylizowanie nawierzchni wraz z gumową podbudową.
2. Wzmocnienie i wyrównanie podbudowy mineralnej.
3. Wykonanie podbudowy stabilizującej elastyczną.
4. Ułożenie nawierzchni poliuretanowej, wodoprzepuszczalnej.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że w miejscu wykonywania zadania nr 2 w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na placu budowy Zamawiający będzie prowadził inną inwestycję za pomocą innego Wykonawcy, polegającą także na wykonywaniu robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca wyraża zgodę na wykonywanie prac przez innego Wykonawcę na wydzielonym placu budowy i nie będzie wnosił żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego wynikających w szczególności z terminu wykonania oraz wysokości należnego wynagrodzenia.
Zadanie 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kudowie-Zdroju"
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1. Budowę boiska wielofunkcyjnego do koszykówki i piłki nożnej 15 x 24 m wraz ze strefą wokół pola boiska,
2. Dostawę i montaż wyposażenia boiska (bramki do piłki nożnej, tablice do koszykówki, słupki do siatkówki),
3. Budowę ogrodzenia panelowego (piłkochwytów),
4. Wykonanie instalacji elektrycznej oraz wysokich słupów oświetleniowych 4 szt. I niskiego oświetlenia dla boiska - 3 szt.,
5. Wykonanie ścieżki utwardzonej od furtki boiska do schodów terenowych,
6. Wykonanie terenu utwardzonego pod stojaki na rowery wym. 5 x 2,5 m,
7. Wykonanie elementów małej architektury: 3 szt. ławek, 1 szt. śmietnik, 1 szt. tablica z regulaminem, 2 szt. stojak na rowery,
8. Prace związane z przeniesieniem lub dosadzeniem żywopłotu.
9. Wykonanie monitoringu.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8PGR/2023/883/PolskiLad - zwanego dalej ,,Programem" z dnia 2023-07-28 na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej ,,Uchwałą RM" i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej Regulaminem.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1) Zał. nr 1 do SWZ - dokumentacja projektowa dla zadania 1, 2 i 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) Zał. nr 2 do SWZ - STWIORB dla zadania 1, 2 i 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
3) Zał. nr 4 do SWZ - wzór umowy (IPU). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: "Cena" - C; " Gwarancja" - G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy,
2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót,
3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót.
Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji kierownika w kilku specjalnościach pod warunkiem wykazania, że osoba ta spełnia jednocześnie wymagane dla tych specjalności warunki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzory oświadczeń o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowią odpowiednio Załączniki nr 7 i 8 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 Pzp.
Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór ,,Wykazu osób skierowanych przez do realizacji zamówienia publicznego" uwzględniający stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Informacje dotyczące składania pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy Zgodnie z Rozdziałem XXII.SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ zostaną spełnione wyłącznie:
1. co najmniej jeden lub każdy z Wykonawców w pełni spełnia warunek udziału w postępowaniu polegający na wykazaniu się posiadanym doświadczeniem w opisanym zakresie, (nie dopuszcza się sumowania doświadczenia) - jeżeli jest wymagany.
2. co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie spełnia warunki działu w postępowaniu, w zakresie wykazania się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem unieważnienia.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (załącznik nr 1 do umowy) na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 4.
3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
4. Zamawiający na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klęski żywiołowe, trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka (strajki generalne lub lokalne, działania wojenne),
b) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy,
c) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. badań archeologicznych, okoliczności stanowiących zagrożenie życia lub mienia.
e) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania Umowy.
5. W przypadkach określonych w ust. 4, przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne
6. Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust 1 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy może nastąpić przy spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach, o których mowa klauzulach waloryzacyjnych zawartych w § 14 niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: "Cena" - C; " Gwarancja" - G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.