Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa organizacja ruchu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki (+48) 71 787 35 34, 32 718 52 92, 32 718 55 36 jchachula@jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa aukcji: Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa organizacja ruchu 6. Lista produktów Lp. 1 Nazwa produktu Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa organizacja ruchu Ilość 1 Jednostka Uwagi miary pakiet Dokument nr: 78/2024/KSz Otwarcie ofert: 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 08.04.2024 r. godz. 11:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 03.04.2024 r. do godz. 11:00 Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: ? w formie pisemnej - zabezpieczoną w zamkniętej kopercie, a na kopercie Wykonawca umieszcza informację: ,,Oferta do postępowania nr 78/2024/KSz na Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa organizacja ruchu". Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów, Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104. ? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej jchachula@jsw.pl. Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: ,,Oferta do postępowania nr 78/2024/KSz"? w formie elektronicznej - w formacie plików pdf obejmujących treść oferty, podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej jchachula@jsw.pl. Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: ,,Oferta do postępowania nr 78/2024/KSz" Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r. I etap: od daty zawarcia umowy do czerwca 2024 r. II etap: od września 2024 r. do grudnia 2024 r. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji Wymagania: (tryb postępowania - postępowanie do 100 tys. zł) Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników Zarządu JSW S.A. w KWK ,,Knurów-Szczygłowice". Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 52 92. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: jchachula@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: jchachula@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań technicznych w niniejszym postępowaniu.4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena 8. Reguły Aukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Czas na decyzję (w sekundach): 60 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny - 100% cena. 7. W aukcji licytowana będzie pozycja, której jednostką miary jest pakiet. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto, po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty. 14. Warunki płatności 1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT. 2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - za każdy z etapów. 4. Każdorazowo podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru usługi remontowej, podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 17. Warunki udziału Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html I. Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony Formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia. 2. Oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę Spółki. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Oferenta zagranicznego - wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmującego informację o zasadach reprezentacji, razem z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. III.Ważność oferty - minimum do dnia zakończenia procedury postępowania. IV.Zamawiający odstępuje od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. 2. 3. 4. 5. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: jchachula@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 19. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne. 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne. 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z Wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów (KWK ,,Knurów - Szczygłowice"): Jędrzej Chachuła tel. 32 718 52 92, e-mail: jchachula@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoby kontaktowe w sprawach technicznych (KWK ,,Knurów - Szczygłowice"): Przemysław Sławiński tel. 32 718 55 36, e-mail: pslawinski@jsw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024