Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana źródeł ciepła w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana źródeł ciepła w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościan
Gostyńska 89
64-000 Kurza Góra
powiat: kościański
tel. 65 512 02 33
koscian@poznan.lasy.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kurza Góra
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: tel. 65 512 02 33
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych
przez Nadleśnictwo Kościan.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Przebudowa kotłowni wraz z wymianą źródeł ciepła w budynku mieszkalnym w miejscowości Krzan 8, gm. Kościan. Zadanie przewiduje w szczególności montaż kotła na paliwo stałe z palnikiem na ekogroszek
o mocy 25 kW z zintegrowanym zasobnikiem opału po prawej stronie i z wyjściem spalin (czopuch) po lewej stronie wraz z automatyką pogodową regulator kotła
z możliwością regulacji jednego obiegu z mieszaczem i drugiego przeznaczonego do podgrzewu c.w.u. w zasobniku. Kocioł musi spełniać standardy 5 klasy emisji spalin.
Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 1 załącznik nr 7a, oraz Dokumentacją projektową wraz z Przedmiarem robót (który ma charakter pomocniczy) dla części 1 załącznik nr 8a, a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
2) Część 2 - Przebudowa kotłowni wraz z wymianą źródeł ciepła w budynku mieszkalnym w miejscowości Racot, Ul. Leśna 10, gm. Kościan. Zadanie przewiduje w szczególności montaż na paliwo stałe zgazujący drewno na polana o długość min 50 cm wraz z automatyką pogodowy regulator kotła z możliwością regulacji jednego obiegu z mieszaczem i drugiego przeznaczonego do podgrzewu c.w.u. w zasobniku. Kocioł musi spełniać standardy 5 klasy emisji spalin.
Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 2 załącznik nr 7b, oraz Dokumentacją projektową wraz z Przedmiarem robót (który ma charakter pomocniczy) dla części 2 załącznik nr 8b, a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
3) Część 3 - Przebudowa kotłowni wraz z wymianą źródeł ciepła w budynku mieszkalnym w miejscowości Reńsko, Ul. Tysiąclecia 1, gm. Kościan. Zadanie przewiduje w szczególności montaż na paliwo stałe zgazujący drewno na polana o długość min 50 cm wraz z automatyką pogodowy regulator kotła z możliwością regulacji jednego obiegu z mieszaczem i drugiego przeznaczonego do podgrzewu c.w.u. w zasobniku. Kocioł musi spełniać standardy 5 klasy emisji spalin.
Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 1 załącznik nr 7c, oraz Dokumentacją projektową wraz z Przedmiarem robót (który ma charakter pomocniczy) dla części 1 załącznik nr 8c, a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4) Część 4 - Przebudowa kotłowni wraz z wymianą źródeł ciepła w budynku mieszkalnym w miejscowości Turew, Ul. Podgórna 26. Zadanie przewiduje w szczególności montaż na paliwo stałe zgazujący drewno na polana o długość min 50 cm wraz z automatyką pogodowy regulator kotła z możliwością regulacji jednego obiegu z mieszaczem i drugiego przeznaczonego do podgrzewu c.w.u. w zasobniku. Kocioł musi spełniać standardy 5 klasy emisji spalin.Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 1 załącznik nr 7d, oraz Dokumentacją projektową wraz z Przedmiarem robót (który ma charakter pomocniczy) dla części 1 załącznik nr 8d, a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

CPV: 44621220-7, 45331000-6, 45331110-0,45330000-9-,45332200-5,45300000-0,45310000-3,45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00262995, SA.270.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ef87d10-ec13-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
11.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
11.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11.8. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 11.7. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
dalsze postanowienia zawarte zostały w pkt 11.9 i następne SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościan
Kurza Góra, Ul. Gostyńska 89
64-000 Kościan
tel. 65 512 02 33
e-mail: koscian@poznan.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl
22.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
22.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
22.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
22.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
22.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
22.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22.8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
22.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
dalsze postanowienia zawiera pkt 22.11 i następne SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.