Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa zakładu o część magazynową, biurową oraz część socjalną,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa zakładu o część magazynową, biurową oraz część socjalną, wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i miejscami postojowymi zakładu

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pulverit Polska Sp. z o.o
Strefowa 16
43-100 Tychy
powiat: Tychy
+48 722 015 015
g.grzesiczak@pulverit.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186854
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 722 015 015
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i rozbudowa o część magazynową, biurową oraz część socjalną, wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i miejscami postojowymi zakładu ,,Pulverit Polska" Sp. z o.o. w Tychach przy Ul. Strefowej 16, działka nr 443/118
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-002/23 - Opracowanie innowacyjnej formulacji farby proszkowej nawierzchniowej z efektem strukturalnym bez dodatku PTFE wraz z technologią jej wytwarzania oraz cyfryzacja procesów w przedsiębiorstwie

Część 1
Całość przedmiotu zamówienia

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa o część magazynową, biurową oraz część socjalną, wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i miejscami postojowymi zakładu ,,Pulverit Polska" Sp. z o.o. w Tychach przy Ul. Strefowej 16, działka nr 443/118.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem wykazanym w dokumentacji budowlanej i projektowej załączonej do zapytania ofertowego - Załączniki nr 2-9.
Z uwagi na konieczność opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, w dokumentacji technicznej mogły pojawić się nazwy własne w stosunku do niektórych materiałów budowlanych. W takiej sytuacji zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod kątem specyfikacji technicznych i/lub norm właściwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego, które należy uwzględnić w ofercie cenowej:
1. Roboty ziemne:
- zabezpieczenie wykopów pod zbiorniki poprzez wykonanie obwodowych ścianek szczelnych;
- wymianę gruntu pod fundamentami i posadzką budynku hali na głębokości 120 cm;
2. Posadzka:
- nośność posadzki przemysłowej hali min. 120 kN/m2;
- wykończenie posadzki hali - żywica epoksydowa;
3. Instalacje:
- należy zapewnić poprzez odpowiednie parametry instalacji wentylacji i klimatyzacji dokładność temperatury +/- 1 st.C w poziomie posadzki;
4. Zabezpieczenia ppoż.:
- należy zapewnić zabezpieczenie całości konstrukcji stalowej hali do odporności ogniowej R240;
- należy zapewnić odporność ogniową pokrycia dachu hali i części biurowej do EI30.
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-20138-186854

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-10
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10.04.2024 r.
Oferta musi być złożona w formie elektronicznej poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja ,,utwórz ofertę" dostępna dla zalogowanych użytkowników).

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Tychy
Gmina
Tychy
Miejscowość
Tychy
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-10-12
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony z wybranym Oferentem po zakończeniu postępowania ofertowego.
Maksymalny termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy: 12.04.2024 r. Wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do niniejszego ogłoszenia.
Za termin zakończenia realizacji zamówienia przyjmuje się datę dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z następującymi zastrzeżeniami:
a) W umowie dopuszcza się zmiany wartości objętych kryteriami ocen, pod warunkiem przedstawienia przez oferenta w trakcie negocjacji handlowych korzystniejszych warunków w stosunku do przedstawionej oferty.
b) Wybór najkorzystniejszej oferty nie stanowi zawarcia umowy i w tym zakresie wyłącza się przepisy K.C. dotyczące przyjęcia oferty, może jednak stanowić zaproszenie do udziału w negocjacjach dotyczących warunków przyszłej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany terminu realizacji Umowy: a) zmiany terminu realizacji Umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, b) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli doszło do przekroczenia określonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji publicznej lub inne podmioty decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, lub odmowa wydania takich decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
c) konieczność zmiany umowy spowodowana jest wystąpieniem siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie 5 lat wstecz licząc od daty publikacji niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej pięcioma prawidłowo wykonanymi zamówieniami dotyczącymi robót budowlanych obiektów magazynowych i/lub produkcyjnych o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz prac budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat wstecz licząc od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 (UWAGA: w/w prace muszą dotyczyć obiektów magazynowych i/lub produkcyjnych o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.1. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo;
1.2. Złożą ofertę zgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego;
1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.4. Dysponują potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego;
1.5. Dysponują wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.
Weryfikacja powyższych wymagań zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie następujących załączników, stanowiących integralną część oferty:
a) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;
b) Wykaz minimum 5 prac budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat wstecz licząc od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 (UWAGA: w/w prace muszą dotyczyć obiektów magazynowych i/lub produkcyjnych o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2).
2. Formularz ofertowy musi zawierać:
2.1. Dane oferenta (pełna nazwa i adres pocztowy)
2.3. Datę sporządzenia oraz termin ważności oferty (minimum 30 dni).
2.4. Cenę całkowitą netto i brutto.
2.5. Termin realizacji w miesiącach (UWAGA: maksymalny termin realizacji: 6 miesięcy od podpisania umowy, planowany termin podpisania umowy: 12.04.2024 r. Za termin zakończenia realizacji zamówienia przyjmuje się datę dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia).
2.6. Okres gwarancji (UWAGA: wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy).
2.7. Dokumenty o których mowa w punkcie "Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy".
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania konieczności bez podania przyczyny,
b) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
c) przeprowadzenia z wybranym Oferentem negocjacji handlowych w zakresie wartości objętych kryteriami ocen.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do przedmiotowego zapytania ofertowego.
2. Wykaz minimum 5 prac budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat wstecz licząc od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 (UWAGA: w/w prace muszą dotyczyć obiektów magazynowych i/lub produkcyjnych o powierzchni użytkowej powyżej 1500 m2).
3. Kosztorys inwestorski.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-27
Data ostatniej zmiany
2024-03-27 15:30:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena całkowita oferty netto za wykonanie zamówienia
Waga: 80%
Sposób oceny: cena netto oferty najniżej skalkulowanej/cena netto oferty ocenianej x 80 = liczba punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Termin realizacji w miesiącach
Waga: 20%
Sposób oceny: oferowany najkrótszy termin realizacji/termin realizacji proponowany w ocenianej ofercie x 20 = liczba punktów.
UWAGA: maksymalny termin realizacji wynosi 6 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Grzegorz Grzesiczak
tel.: +48 722 015 015
e-mail: g.grzesiczak@pulverit.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.