Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja prac konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja prac konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Łosicach
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6
08-200 Łosice
powiat: łosicki
tel: 83 306 88 21, kom. 83 357 27 01, tel. +48 534 925 266
sekretariat@gminalosice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łosice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 83 306 88 21, k
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o postępowaniu zakupowym nr 01/ŁU/2024 z dnia 21.03.2024r. na wybór Wykonawcy dla realizacji prac konserwatorskich w
w budynku Kościoła p.w. Macierzyństwa NMP w Łuzkach."
Niniejsze postępowanie zakupowe nr 01/ŁU/2024 dotyczy zadania inwestycyjnego pn.
,,Renowacja wnętrza oraz wymiana stolarki okiennej w prezbiterium w budynku Kościoła
p.w. Macierzyństwa NMP w Łuzkach."
Rozdział II
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac konserwatorskich z elementami prac budowlanych obiektu sakralnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", polegająca na sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowej, uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, oraz uwzględniającej wytyczne Parafii (zgodne z zakresem ujętym we wniosku o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków), z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód, decyzji, opinii, uzgodnień i sprawozdań koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę, oraz na ich podstawie wykonanie robót budowlanych, konserwatorskich, restauratorskich.
Zakres przedmiotu zamówienia
1. ,,Renowacja wnętrza oraz wymiana stolarki okiennej w prezbiterium w budynku Kościoła p.w. Macierzyństwa NMP w Łuzkach."
Prace projektowe, uzgodnienia:
a) Wykonanie mapy do celów projektowych,
b) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego budynku,
c) Wykonanie dokumentacji fotograficznej i technologicznej stanu zachowania obiektu przed konserwacją,
d) Sporządzenie ekspertyzy technicznej w zakresie robót budowlanych oraz branżowych
e) Analiza mykologiczna oraz analiza pod względem występowania szkodników,
f) Opracowanie programu napraw i uzgodnień z Nadzorem Konserwatorskim,
g) Wykonanie projektu budowlanego - wraz z opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami koniecznymi do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcami, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz wszelkie opracowania niezbędne do przeprowadzenia inwestycji,
h) Uzyskanie Pozwolenia Konserwatorskiego na wykonanie robót budowlanych,
i) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
j) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Renowacja wnętrza kościoła:
a) Demontaż drobnych elementów dekoracyjnych wnętrza,
b) Oczyszczenie powierzchni z wtórnych nawarstwień,
c) Uzupełnienie ubytków ścian i sufitów oraz elementów ozdobnych wnętrza,
d) Impregnowanie struktury drewna, gruntowanie i malowanie zgodnie z zatwierdzoną kolorystyką.
Wymiana stolarki okiennej:
a) Demontaż istniejących okien,
b) Montaż nowej stolarki okiennej nawiązując podziałem do pozostałej istniejącej stolarki okiennej w budynku,
c) Przywrócenie stanu pierwotnego w obrębie ościeżnicy,
d) Montaż ramy witrażowej nawiązując do stylu wnętrza świątyni.
2. Parafia p.w. Macierzyństwa NMP w Łuzkach ogłasza postępowanie zakupowe nr 01/ŁU/2024 na tablicy ogłoszeń w Parafii oraz na stronie Parafia pw. Św. Zygmunta Króla w Łosicach I Diecezja Siedlecka ('zyqmuntlosice.pl) . Informacje o miejscu ogłoszenia tego postępowania przez Parafię oraz samo ogłoszenie wraz z załącznikami zostały również opublikowane przez Miasto i Gminę Łosice na oficjalnej stronie internetowej pod adresem https://Rminalosice.pl/
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule ,,ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ"
4. Niniejsze ogłoszenie ma na celu zaproszenie oferentów do udziału w procesie wyłonienia
Wykonawcy robót

Dokument nr: 01/ŁU/2024

Składanie ofert:
1. Oferty należy dostarczyć do Kancelarii Dekanatu łosickiego (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.04.2024r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
d) Okres realizacji inwestycji - do 12 miesięcy
Termin wykonania inwestycji
1. Przewidywany okres realizacji inwestycji: do 12 miesięcy
2. Szczegółowe wymagania dotyczące terminów realizacji zostaną określone w postanowieniach umowy

Wymagania:
Rozdział I Informacje ogólne
Niniejsze postępowanie zakupowe ogłasza się na podstawie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Program kierowany jest bezpośrednio do jednostek samorządu terytorialnego, a za ich pośrednictwem następnie do podmiotów zobowiązanych do opieki nad zabytkami. Dofinansowanie przyznawane jest na realizację zadań inwestycyjnych związanych z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami. Może być przeznaczone na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane.
Miasto i Gmina Łosice, będąca wnioskodawcą programu otrzymała ,,wstępne promesy" udzjelenia dofinansowania z programu dla beneficjentów ubiegających się o otrzymanie dotacji. ,,Wstępna promesa" stanowi dla beneficjentów podstawę do przeprowadzenia postępowania zakupowego za pośrednictwem wnioskodawcy. Po wyłonieniu Wykonawcy przez Beneficjenta i spełnieniu szeregu wymagań Miasto i Gmina Łosice otrzyma fundusze z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, które następnie będzie mogła przekazać Beneficjentom dotacji na sfinansowanie inwestycji.
Beneficjentem programu zostały trzy parafie Dekanatu łosickiego, w ramach pięciu wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., póz. 1605 ze zm.)
Maksymalny termin odbycia wizji lokalnych: do 15 dni od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania zakupowego nr 01/ŁU/2024, tj. do dnia 05.04.2024r.
2. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące podstaw wykluczenia, oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Oferent spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień złożenia oferty - oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 -Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia nr 01/ŁU/2024 z dnia 21.03.2024r.
a) Oświadczenie, że w stosunku do samego Wykonawcy bądź jakiejkolwiek osoby będącej członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, lub posiadającej w przedsiębiorstwie wykonawcy uprawnienia do reprezentowania, uprawnienia decyzyjne lub kontrolne, nie został wydany prawomocny wyrok za nadużycie finansowe, orzeczeniem do pięciu lat w tył lub w którym okres wykluczenia określony bezpośrednio w wyroku nadal obowiązuje,
b) Oświadczenie, że Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) Oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną na Ukrainie.
d) Oświadczenie oferenta, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
e) Oświadczenie oferenta o zdolności finansowej do wykonania inwestycji, pokrytej w całości z własnych środków finansowych, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w jednej transzy, po zrealizowaniu całości zamówienia.
f) Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia.
g) Oświadczenie oferenta, że weźmie udział w postępowaniu zakupowym polegając/nie polegając na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
h) Oferent, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. a)-c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu,
i) Oferent, który zamierza powierzyć część obowiązków podwykonawcom, przedstawi w momencie zgłoszenia podwykonawcy, oświadczenie o którym mowa w ppkt. a)-c), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy
j) Oświadczenie końcowe: Oferent złoży również oświadczenie, że wszystkie złożone przez oferenta podmiotowe środki dowodowe są dokładne i zgodne z prawdą oraz że zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji poważnego wprowadzenia w błąd. Oferent oficjalnie oświadczy, że jest w stanie, na żądanie i bez zwłoki, przedstawić zaświadczenia i inne rodzaje dowodów w formie dokumentów. Wszystkie dowody w formie dokumentów potwierdzających oświadczenia Oferentów, zostaną wyegzekwowane na etapie podpisania Umowy, a ich brak stanowi automatyczne wykluczenie z postępowania zakupowego.
3. Parafia określaj warunki udziału w postępowaniu dotyczące Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, oraz uprawnień do korzystania z zasobów innego podmiotu (jeśli dotyczy). Oferent spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień złożenia oferty podmiotowe środki dowodowe zgodnie z Załącznikiem nr 2
5. Warunki przystąpienia do udziału w postępowaniu oraz jego etapy zostały opisane w Rozdziale IV oraz Rozdziale V niniejszego ogłoszenia do postępowania zakupowego nr 01/ŁU/2024
6. Postępowanie zakupowe o udzielenie zamówienia jest jawne z uwzględnieniem obowiązku traktowania na równych prawach wszystkich Wykonawców, uczestniczących w postępowaniu gwarantującym zachowanie uczciwej konkurencji i transparencji
7. Parafia zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów, zaświadczeń lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów podczas wizji lokalnej (opisanych w rozdziale IV).
8. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, treść ogłoszenia wraz z załącznikami może zostać zmodyfikowana.
9. Termin maksymalny złożenia ofert przez oferentów wynosi 35 dni od dnia zamieszczenia na stronie Ogłoszenia o postępowaniu zakupowym
10. Parafia zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez uzasadnienia.
11. Informacje ważne dla Oferenta wynikające z założeń Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Odbudowy Zabytków:
a) Parafia zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
b) Akty prawne oraz szczegółowe zasady naboru oraz realizacji i finansowania inwestycji, ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków znajdują się pod adresem:
https://www.bqk.pl/Droaramy-i-fundusze/proqramv/rzadowv-Droqram-odbudowv-zabvtkow/
c) Wypłata pełnej kwoty dofinansowania z Programu następuje po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego
Warunki udziału w postępowaniu zakupowym
1. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące odbycia wizji lokalnej.
Oferent może przystąpić do postępowania pod warunkiem odbycia wizji lokalnej na miejscu inwestycji w obecności przedstawiciela Parafii (Ks. Proboszcza). Akces na odbycie wizji lokalnej należy zgłosić poprzez kontakt telefoniczny z Kancelarią dekanatu łosickiego -która jest również przedstawicielem wiodącym trzech Parafii prowadzących odrębne postępowania zakupowe z Programu Odbudowy Zabytków.
Po otrzymaniu zgłoszenia od oferenta, Parafia ustali termin oraz godzinę przeprowadzenia wizji lokalnej i przekaże te informacje oferentowi.
Oferent wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba pełniąca powyższą funkq'ę powinna posiadać co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalności.
b) osobą posiadającą kwalifikaq'e uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymogami art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. póz. 710) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. póz. 81)
c) Powyższe funkcje mogą być łączone pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych.
d) Oferent, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, musi przedstawić takie same środki dowodowe podmiotu udostępniającego zasoby, jak gdyby korzystał z zasobów własnych.
Rozdział V
Etapy postępowania zakupowego
1. Ogłoszenie o przedmiotowym postępowaniu zakupowym przez przedstawiciela Parafii Ks. Radosława Szuckiego na tablicy ogłoszeń parafii oraz przez Dziekana Ks. Sławomira Kapitan na stronie dekanatu łosickiego: https://zygmuntlosice.pl/ oraz na stronie Miasta i Gminy Łosice pod adresem https://gminalosice.pl/
2. Przeprowadzenie przez Oferentów wizji lokalnej przy udziale Parafii.
3. Otrzymanie ofert od oferentów.
4. Rozstrzygnięcie postępowania zakupowego.
5. Poinformowanie Miasta i Gminy Łosice o wyborze Wykonawcy i przekazanie niezbędnych informacji do wniosku o udzielenie promesy ,,twardej"
6. Złożenie przez Wnioskodawcę (Miasto i Gmina Łosice) wniosku do Banku Gospodarstwa Krajowego o udzielenie promesy wypłaty dofinansowania z programu, gwarantującej otrzymanie środków z dotacji przez Parafię.
7. Zawarcie przez Miasto i Gminę Łosice umowy o udzielenie dotacji Parafii
8. Zawarcie Umów przez Parafię z Wykonawcą robót
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszego ogłoszenia Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta.
3. Oferty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty. Oferenci, którzy wybierają dostarczenie oferty osobiście, powinni udać się do kancelarii dekąnatu łosickiego w
,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia nr 01/ŁU/2024 z dnia 21.03.2024r.
a) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej.
b) Oferent, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi złożyć podczas wizji lokalnej, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Oferent realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wówczas, zobowiązanie podmiotu trzeciego, który udostępnia wykonawcy potencjał, powinno wskazywać, w jakim zakresie podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których dotyczą udostępniane zdolności.
4. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej. Oferent spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień złożenia oferty, podmiotowe środki dowodowe zgodnie z Załącznikiem nr 2 ,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia nr 01/ŁU/2024 z dnia 21.03.2024r.
Oferent wykaże się doświadczeniem w zakresie realizacji inwestycji zbliżonych do inwestycji będącej przedmiotem postępowania. Oferent wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1, maksymalnie 5 zamówień na roboty budowlane obejmujące remont, budowę lub przebudowę obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków, bądź ewidencji zabytków, oraz wykaże że minimum 1 z tych zadań dotyczyło realizacji obiektu sakralnego. Oferent potwierdzi doświadczenie w realizacji w tym zakresie dostarczając przedstawicielowi Parafii referencje techniczne oraz opinie opiekunów obiektów sakralnych, zrealizowanych inwestycji:
a) 1-5 referencji technicznych potwierdzających należyte wykonanie i zakończenie prac budowlanych (Końcowe protokoły odbioru lub referencje z należytego wykonania prac konserwatorskich) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.
b) 1-5 referencji będących opiniami opiekunów zrealizowanych obiektów sakralnych.
c) W sytuacji, w której Oferent zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej, może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oferent przedstawi zatem takie same środki dowodowe podmiotu udostępniającego zasoby, jak gdyby samodzielnie składał ofertę.
Ilość referencji własnych lub podmiotu udostępniającego zasoby określonych w powyższych przedziałach ma wpływ na uzyskaną ilość punktów przez oferenta w ramach oceny ofert na podstawie Kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale VII niniejszego ogłoszenia do postępowania zakupowego nr 01/ŁU/2024
Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Oferent spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień złożenia oferty następujące podmiotowe środki dowodowe zgodnie z Załącznikiem nr 2 ,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia o postępowaniu zakupowym nr 01/ŁU/2024 z dnia 21.03.2024r.
Za najlepszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie kryteria formalne (dostępu) oraz otrzyma najwyższą ilość punktów. Spełnienie formalnych kryteriów jest warunkiem oceny oferenta zgodnie z poniższymi Kryteriami wyboru ofert:
1. Kryterium (C) ,,Cena brutto": waga 60%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 60 pkt
Parafia przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium ,,cena brutto" wg wzoru:
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,Cena", gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:
C=Cmin/Cb x 60 pkt
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Cn - cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie - 60 punktów
2. Okres rękojmi i gwarancji: waga 20%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 20 pkt
a) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji równy 36 miesięcy, otrzyma -10 pkt
b) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji równy 60 miesięcy, otrzyma -20 pkt
c) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 5 lat, a jednocześnie dłuższy niż 3 lata otrzyma punkty dodatnie wyliczone proporcjonalnie do wskazanego okresu rękojmi i gwarancji. W przypadku wyliczania ilości punktów z proporcji, Parafia zastosuje zaokrąglenie wyniku do jednego miejsca po przecinku
d) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, a jednocześnie dłuższy niż 24 miesiące otrzyma ujemne punkty wyliczone proporcjonalnie do wskazanego okresu rękojmi i gwarancji.
e) Oferent nie może wskazać okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 24 miesiące.
f) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi gwarancji równy 24 miesiące - otrzyma 0 pkt
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie - 20 punktów
3. Referencje: Waga 20%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 20 pkt
wyznaczonym terminie i czasie otwarcia. Przyjmowanie ofert osobiście umożliwia bezpośredni kontakt z przedstawicielami Parafii, co może być korzystne w przypadku ewentualnych pytań czy dodatkowych informacji dotyczących postępowania zakupowego.
4. Oferenci którzy przekażą oferty listownie powinni zadbać o to, aby oferta dotarła na wskazany adres przed terminem składania ofert. Zaleca się korzystanie z usług przesyłek rejestrowanych lub kurierskich, aby mieć pewność dostarczenia oferty w odpowiednim czasie i uniknąć ewentualnych problemów z zatwierdzeniem oferty ze względu na opóźnienia w dostawie poczty.
5. Bez względu na wybrany sposób składania ofert, oferenci powinni upewnić się, że ich dokumenty są kompleksowe, zgodne z wymaganiami ogłoszenia o zamówieniu, oraz że są odpowiednio podpisane i opieczętowane, aby uniknąć ewentualnych nieścisłości czy problemów w procesie oceny ofert.
6. Oferty należy składać z dopiskiem: ,,OFERTA NA: Renowacja wnętrza oraz wymiana stolarki okiennej w prezbiterium w budynku Kościoła p.w. Macierzyństwa NMP w Łuzkach" NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ NIŻ W DNIU 25.04.2024r. O GODZ 12:30
7. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
8. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
9. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,WYCOFANIE OFERTY" na kopercie.
10. Oferty niekompletne (tj. nie zawierające wszystkich wymaganych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Parafia nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
11. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) Ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być stwierdzone pełnomocnictwem załączonym do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
c) Parafia będzie zwracała się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia,
d) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem,
e) W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Parafia przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę,
12. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
13. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty, w tym godzina dostarczenia.
14. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział VII
Kryteria i zasady wyboru ofert
3. Powyższe kryteria zostaną zsumowane, a następnie wyliczona w ten sposób kwota zostanie podzielona na liczbę wszystkich ofert (średnia arytmetyczna)
4. Za rażąco niską cenę zostanie uznana oferta, której cena będzie niższa o 20% (lub więcej) od wyliczonej średniej arytmetycznej.
a) Referencje techniczne: Waga 10% -10 pkt
Punktowane będzie maksymalnie 5 referencji technicznych potwierdzających należyte wykonanie i zakończenie prac budowlanych.
Oferent nie może okazać mniej niż 1 referencji.
Za każdą referencję techniczną, oferent otrzyma 2 pkt
b) Referencje opiekunów obiektów sakralnych: Waga 10% - 10 pkt
Punktowane będzie maksymalnie 5 referencji opiekunów obiektów sakralnych potwierdzających należyte wykonanie i zakończenie prac budowlanych.
Oferent nie może okazać mniej niż 1 referencji.
Za każdą referencję, oferent otrzyma 2 pkt
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie - 20 punktów
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najwyższej liczbie punktów.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do jednego miejsca po przecinku
6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą ilość punktów, Parafia spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, kolejnym kryterium branym pod uwagę będzie wskazany przez oferentów okres rękojmi i gwarancji. Jeżeli na tym etapie postępowanie nadal nie będzie rozstrzygnięte, komisja weźmie pod uwagę ilość punktów uzyskanych przez oferentów w kryterium ,,Referencje".
7. Jeżeli oferenci otrzymali taką samą ilość punktów dla każdego kryterium, zostanie ogłoszone postępowanie uzupełniające.
8. W przypadku postępowania uzupełniającego, Parafia wzywa Wykonawców, pomiędzy którymi ma się rozstrzygnąć postępowanie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
10. Parafia udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu o postępowaniu zakupowym i została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
11. Parafia powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
12. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie Miasta i Gminy Łosice: https://qminalosice.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Parafii
Rozdział VIII Rażąco niska cena
1. Cena rażąco niska to cena nierealna, niepozwalająca na realizację zamówienia z należytą starannością, wskazująca na zamiar realizacji zamówienia poniżej kosztów własnych wykonawcy, niepozwalająca na wygenerowanie przez niego zysku, znacznie odbiegająca od cen rynkowych innych, takich samych lub podobnych rodzajów zamówień, wskazującą na możliwość wykonania zamówienia poniżej kosztów wytworzenia usługi.
2. Przy kalkulacji rażąco niskiej ceny, będą brane pod uwagę następujące kryteria:
a) Kwota przeznaczona na realizację danej inwestycji
b) Kwoty ofert

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.