Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KOZŁÓW
Kozłów 60
32-241 Kozłów
powiat: miechowski
(41) 38 41 067
przetargi@kozlow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906038
Województwo: małopolskie
Miasto: Kozłów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (41) 38 41 067
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg wewnętrznych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kozłów, dz. nr ew. 1531, 1539, od km 0+000 do km 0+514, dł. 514 mb", w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi,
B. Część 2 pn. ,,Przebudowa drogi wewnętrznej msc. Kozłów, dz. nr ewid. 705, 706/1, 158, 169/1, 167/1, 166/1, od km 0+000 do km 0+270, dł. 270mb", w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. dolną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 mm, gr. 25 cm,
c. górną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
d. warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5 cm,
e. obustronne pobocza o szer. od 0,2 m do 0,3 m, o nawierzchni z kruszywa łamanego,
w celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenie do prawidłowych parametrów jezdnię drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków, szorstkości i równości oraz wzmocnienie konstrukcji drogi,
C. Część 3 pn. ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kępie, dz. nr ew. 2188, od km 0+000 do km 0+040, dl. 40 mb", w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi.

CPV: 45233220-7, 45100000-8,45111300-1,45111200-0, 45111300-1,45100000-8,45111200-0,45233253-7

Dokument nr: 2024/BZP 00262941, ZIG.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906038
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow.
2. Niezbędne wymagania:
a. dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet - łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s,
b. dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą język JavaScript, akceptującej pliki typu ,,cookies.
3. Korzystanie z platformy zakupowej, w tym złożenie oferty, nie wymaga posiadania Konta Użytkownika.
4. Szczegółowe informacje dot. funkcjonalności i korzystania z platformy zakupowej:
a. https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin - Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl określający
wymagania techniczne i organizacyjne,
b. https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje - Instrukcje tekstowe i instrukcje wideo, w tym Pełna instrukcja tekstowa składania ofert i wysyłania wiadomości.
[komunikacja ogólna - nie dotyczy składania ofert]
5. Komunikacja w postępowaniu odbywa się z wykorzystaniem formularza ,,Wyślij wiadomość" - dokumenty i oświadczenia (pliki lub spakowane katalogi) przekazywane są jako załączniki i nie są szyfrowane. Limit objętości: 10 plików lub spakowanych katalogów,
przy sumarycznej wielkości 500 MB.
6. Data przekazania korespondencji z wykorzystaniem formularza ,,Wyślij wiadomość": moment kliknięcie przycisku formularza ,,Wyślij wiadomość" i wyświetlenia komunikatu, że wiadomość została wysłana.
[składanie ofert]
7. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem formularz ,,Złóż ofertę".
8. Oferta oraz inne dokumenty elektroniczne składane wraz z ofertą muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Limit objętości plików lub spakowanych katalogów: 10 plików lub spakowanych katalogów, przy sumarycznej wielkości 150 MB.
9. Po wypełnieniu formularza ,,Złóż ofertę" i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników, Wykonawca klika przycisk ,,Przejdź do podsumowania" w celu weryfikacji poprawności załączonej oferty i innych dokumentów elektronicznych załączonych do oferty oraz ich ilość. Po weryfikacji Wykonawca klika przycisk ,,Złóż ofertę", co powoduje zaszyfrowanie oferty i innych załączonych dokumentów.
10. W celu złożenia oferty, Wykonawca nie posiadający Konta Użytkownika, zobowiązany jest do potwierdzenia adresu e-mail wskazanego w formularzu ,,Złóż ofertę", poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie oferty.
11. Wykonawca może - przed upływem terminu składania ofert - wycofać ofertę za pośrednictwem formularza ,,Złóż ofertę". Wycofanie oferty przez Wykonawcę nieposiadającego Konta Użytkownika wymaga potwierdzenia wycofania złożonej oferty przez kliknięcie w link wysłany Wykonawcy w wiadomości e-mail.
12. Data złożenia oferty: moment kliknięcia przycisku formularza ,,Złóż ofertę" i wyświetlenia komunikatu, że oferta została złożona.
[postać korespondencji]
13. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp oraz pełnomocnictwo sporządza się w
postaci elektronicznej, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w formatach danych określonych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie krajowych ram
interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kozłów, Kozłów 60, 32-241 Kozłów.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Radosław Adamiec, e-mail: r.ad@gazeta.pl, tel.: (41) 3841048.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięciem oraz w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp lub inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po jego zakończeniu, będą przechowywane przez okres czterech lat, licząc od zakończenia postępowania.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli okres ten jest dłuższy niż okres wskazany w ust. 5 powyżej.
7. Osoba, której dotyczą pozyskane dane osobowe w związku z prowadzeniem postępowania, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
2. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906038
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.