łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą zabezpieczenia do wykopów ziemnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Galewicach Wieluńska 5 98-405 Galewice powiat: wieruszowski tel.: +48 62 7838618, tel. 62 78 38 626 sekretariat@galewice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Galewice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 62 7838618 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą zabezpieczenia do wykopów ziemnych. Długość płyty 3 m, wysokość płyty od 1,8 m do 2 m, śruba rozporowa o długości min. 65 cm. Waga poniżej 800 kg. Cena powinna uwzględniać również koszty transportu do siedziby Zamawiającego Okres gwarancji: 24 miesiące. Dokument nr: RIiRG.39.2024 Składanie ofert: 8.TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 02.04.2024 r. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie pok. 208, lub przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera na adres Gmina Galewice, Ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, faksem(62/7838625) lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@galewice.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - do dnia 14.04.2024 r. Wymagania: IV. Opis warunków płatności. 1.Termin płatności faktury: 14 dni. 2.Podstawą do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowi faktycznie zrealizowane zamówienie oraz spisany protokół odbioru. V. Kryterium oceny ofert. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: najniższa cena brutto. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty: 1. Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz ofertowy (zał. Nr 1). W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto dla całego zamówienia. W przypadku składania oferty pocztą należy opisać kopertę ,,Oferta cenowa na zakup wraz z dostawą zabezpieczenia do wykopów ziemnych". 2. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną wymagany jest skan wypełnionej i podpisanej oferty. Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 5.Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności. 6.Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 7.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9.Do oferty należy dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1) Uwagi: PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Treść wypełnienia obowiązku informacyjnego dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice, z siedzibą w Galewicach ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt: a) listownie: Urząd Gminy w Galewicach ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, b) adres e-mail: sekretariat@galewice.pl, c) telefonicznie: (62) 78 38 618. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - kontakt e-mail: iodo@galewice.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Galewicach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pan/Pani: ? ? ? ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VII. Osobą wyznaczoną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Karolina Nowak- tel. 62 78 38 626. |
© eurobudowa.pl 2004-2024