Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa podstaw montażowych i stanowisk szkoleniowo-warsztatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa podstaw montażowych i stanowisk szkoleniowo-warsztatowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: CABIOMEDE Sp. z o. o
K. Olszewskiego 6
25-663 Kielce
powiat: Kielce
791 369 777
mateusz.pawlik@cabiomede.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187288
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: 791 369 777
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA podstaw montażowych i stanowisk szkoleniowo-warsztatowych do drukarek 3D
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.22-IP.02-0004/23 - Technopark Kielce DIH

Część 1
Podstawy montażowe i stanowiska szkoleniowo-warsztatowe

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
Podstawa montażowa do drukarki 3D - średnia - 8 sztuk
- długość 1400-1500mm
- głębokość 750-800mm
- wysokość blatu 850-950mm
- nośność minimum 200kg
- minimum dwie szafki i 3 szuflady zintegrowane z ramą podstawy:
- szuflady - na prowadnicach teleskopowych o nośności minimum 20 kg, wysuw do minimum 80%, zabezpieczone przed wypadaniem
- tablica perforowana o wysokości minimum 250mm
- zabezpieczenie 230V, wyłącznik główny 230V, 4x gniazdo 230V
- powłoka ramy i blat odporny na działanie alkoholu izopropylowego i żywic światłoutwardzalnych
Podstawa montażowa do drukarki 3D - duża - 3 sztuki
- długość 1800-2000mm
- głębokość 750-800mm
- wysokość blatu 850-950mm
- nośność minimum 200kg
- minimum dwie szafki i 3 szuflady zintegrowane z ramą podstawy
- szuflady - na prowadnicach teleskopowych o nośności minimum 20 kg, wysuw do minimum 80%, zabezpieczone przed wypadaniem
- tablica perforowana o wysokości minimum 250mm
- 2x zabezpieczenie 230V, 2x wyłącznik główny 230V, 6x gniazdo 230V
- powłoka ramy i blat odporny na działanie alkoholu izopropylowego i żywic światłoutwardzalnych
Stanowisko szkoleniowo-warsztatowe z oświetleniem - 4 sztuki
- długość 1800-2000mm
- głębokość 750-800mm
- wysokość blatu 850-950mm
- nośność minimum 200kg
- minimum 6 szuflad zintegrowanych z ramą podstawy:
- szuflady - na prowadnicach teleskopowych o nośności minimum 20 kg, wysuw do minimum 80%, zabezpieczone przed wypadaniem
- tablica perforowana o wysokości minimum 500mm
- energooszczędne oświetlenie blatu minimum 30W (Zielone Zamówienia Publiczne)
- 1x zabezpieczenie 230V, 1x wyłącznik główny 230V, 4x gniazdo 230V
- powłoka ramy i blat odporny na działanie alkoholu izopropylowego i żywic światłoutwardzalnych
Stanowisko szkoleniowo-warsztatowe - podstawowe - 4 sztuki
- długość 1800-2000mm
- głębokość 750-800mm
- wysokość blatu 750-1050mm
- nośność minimum 200kg
- minimum 1 półka pod blatem o wymiarach minimum 500x1800mm
- szafa do przechowywania materiałów do druku:
- wymiary minimalne 400x800x1800mm
- minimum 4 przestawne półki o nośności minimum 80kg
- drzwi dwuskrzydłowe zamykane zamkiem
Okres gwarancji
Minimum 24 miesiące.

CPV: 39150000-8, 39151200-7, 44421000-7

Dokument nr: 2024-41999-187288, 01/2024/TKDIH/CABIOMEDE

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-05

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
9.1. Oferty należy składać do końca dnia 05.04.2024r.
9.2. Oferty należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem strony postępowania w Bazie Konkurencyjności (dalej jako ,,BK2021") https://bazakonku rencyjnosci.fundusze europejskie.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
Kielce
Gmina
Kielce
Miejscowość
Kielce

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
13. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY
13.1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy.
W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1. Zgodnie z sekcją 3.2.4. Wytycznych tj. w przypadku gdy:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
ii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
e) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych, a 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
? jeżeli z powodu warunków realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością (np. siła wyższa - przez "siłę wyższą" rozumie się zdarzenia, które nie mogły być przewidziane w momencie podpisywania umowy, spowodowane zbiegiem okoliczności specjalnej natury w szczególności takie jak: wojna, zamieszki, pożar, powódź, epidemia lub pandemia, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe oraz zakazy lub przepisy prawne wydane przez rząd, jak również generalne i branżowe strajki oficjalnie podjęte przez związki zawodowe), Wykonawca zmuszony jest przerwać realizację prac lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres;
? wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn organizacyjnych leżących po jego stronie. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres;
? konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w ofercie lub opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby mogło to przynieść oszczędności Zamawiającemu lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub byłoby mniej korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia jakości lub ergonomii. W takiej sytuacji zmianie może ulec termin realizacji, sposób wykonania umowy i wynagrodzenie Wykonawcy;
? jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres.
13.2. Wykonawca oświadcza, że składając ofertę, a następnie zawierając umowę, uwzględnił fakt trwania konfliktu zbrojnego w Ukrainie, a także regulacje prawne i ograniczenia z niego wynikające. Oświadczenie to nie wyłącza możliwości powołania się przez strony na okoliczności związane z wojną w Ukrainie jako zdarzenia siły wyższej, w sytuacji:
a) gdy rozwój wojny dotknie którąkolwiek ze Stron w stopniu zwiększonym aniżeli w chwili złożenia oferty, lub
b) wprowadzenia nowych regulacji prawnych związanych z konfliktem zbrojnym w Ukrainie, jeżeli zmienione okoliczności lub regulacje prawne mają wpływ na realizację Umowy.
13.3. Ciężar wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 14.2 lit. a i b, oraz ich wpływu na realizację umowy, obciąża stronę, która się na nie powołuje.
13.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może, ale nie musi, wyrazić zgodę.
13.5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1. O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
6.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z przesłankami opisanymi w pkt 7.1 poniżej;
6.1.2. posiadają odpowiedni potencjał techniczny i kadrowy do realizacji Zamówienia
6.2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
6.2.1. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz braku powiązań kapitałowych lub osobowych stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania;
6.2.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
11.3. Złożona oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru załącznika nr 1 do Zapytania,
b) dokumenty wymienione w pkt 6.2 i 7.3 Zapytania,
c) pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
7. ODRZUCENIE OFERTY I WYKLUCZENIE WYKONAWCY
7.1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
7.1.1. który nie spełnia warunków udziału w postepowaniu,
7.1.2. wobec którego występują okoliczności wskazujące na osobowe lub kapitałowe powiązania Wykonawcy z Zamawiającym; przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Wykonawcy z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Podstawą wykluczenia Wykonawcy mogą być też inne powiązania osobowe lub kapitałowe, jeżeli na skutek tego powiązania dochodzi do konfliktu interesów.
7.2. o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023, poz. 129 ze zm.) tj.:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
7.3. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, w tym braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, wg załącznika nr 2 do Zapytania.
7.4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert,
b) została złożona poza systemem BK2021,
c) jest niezgodna z treścią Zapytania pod względem merytorycznym,
d) jest niekompletna, tj. nie zawiera oświadczeń i dokumentów wskazanych przez Zamawiającego, a wskazane przez Zamawiającego braki w tym zakresie nie zostały uzupełnione przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie zgodnie z pkt 15.4 Zapytania,
e) zawiera nieprawdziwe informacje,
f) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
g) zawiera rażąco niską cenę,
h) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
i) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7.5. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o jego wykluczeniu z Postępowania lub o odrzuceniu jego oferty, podając uzasadnienie dla dokonania tej czynności.
7.6. Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu, za wyjątkiem wskazanych w pkt 14.14 Zapytania.
8. RAŻĄCO NISKA CENA - z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pełen opis wymagania znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ,

Oferty należy złożyć zgodnie z instrukcją opublikowaną na stronie: https://bazakonku rencyjnosci.funduszee uropejskie.gov.pl/pomoc,
9.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
9.4. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
9.5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty muszą być złożone według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
9.7. Ofertę złożoną po terminie pozostawia się bez dokonywania jej oceny.
9.8. Otwarcie ofert jest niejawne.
12. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY - z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pełen opis wymagania znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
14. INFORMACJE DODATKOWE - z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pełen opis wymagania znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-27
Data ostatniej zmiany
2024-03-27 23:43:05

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto w PLN - waga 90%
Wzór:
(Cmin/Cof) * 100 * 90%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Konstrukcja podstaw i stanowisk wykonana z materiałów nadających się do recyklingu (Zielone Zamówienia Publiczne) - waga 10%
Punktacja:
Konstrukcja podstaw i stanowisk wykonana z materiałów nadających się do recyklingu:
Tak - 10 punktów
Nie - 0 punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mateusz Pawlik
tel.: 791 369 777
e-mail: mateusz.pawlik@cabiomede.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.