Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem techniki oświetleniowej, konstrukcji scenicznych, podestów, namiotów, agregatów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem techniki oświetleniowej, konstrukcji scenicznych, podestów, namiotów, agregatów prądotwórczych, zaplecza technicznego wraz z obsługą i wyposażeniem dla potrzeb organizacji strefy pokazów podczas imprezy

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Świdniku
al. Lotników Polskich 24
21-040 Świdnik
powiat: świdnicki (lubelski)
Tel.: 81 468-67-80, tel. 500 348 939, tel. 720 888 944
Województwo: lubelskie
Miasto: Świdnik
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 81 468-67-80,
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA OŚWIETLENIE, KONSTRUKCJE SCENICZNE, PODESTY, NAMIOTY,
AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE I ZAPLECZE TECHNICZNE
WRAZ Z OBSŁUGĄ I WYPOSAŻENIEM DLA POTRZEB ORGANIZACJI
IMPREZY
,,IV ŚWIDNIK AIR FESTIVAL 2024"
II. Przedmiot zapytania ofertowego
Przedmiotem niniejszego zapytanie jest wynajem techniki oświetleniowej, konstrukcji scenicznych,
podestów, namiotów, agregatów prądotwórczych, zaplecza technicznego wraz z obsługą i
wyposażeniem dla potrzeb organizacji strefy pokazów podczas imprezy ,,Pokazy lotnicze - IV Świdnik
Air Festival 2024" w terminie 15-16.06.2024 r. na terenie trawiastego lotniska sportowego położonego
przy Ul. Sportowej w Świdniku, będącego w użytkowaniu WSK ,,PZL - Świdnik" S.A.
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1.Oświetlenie:
1) Zapewnienie równomiernego oświetlenia całego terenu imprezy masowej zgodnie z załączoną mapą
terenu stanowiącą Załącznik nr 1 oraz dystrybucją prądu w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu.
2) Zapewnienie oświetlenia wejść-wyjść na teren imprezy, w tym punktów kasowych, strefy VIP i
wystawy statycznej, stoisk sponsorskich oraz animacji dla dzieci, zgodnie z załączoną mapą terenu.
3) Zapewnienie łącznie minimum 8 masztów oświetleniowych z własnym źródłem prądu wyposażonych
w gaśnice, (działających od zmroku do 02.00), rozmieszczonych zgodnie z załączoną mapą terenu.
4) Zapewnienie oświetlenia studyjnego - 8 podniesionych na statywach lub podwieszonych punktów
świetlnych o temperaturze 5500 K na stanowisku STUDIO
5) Zabezpieczenie najazdami użytego okablowania na całym terenie.
2. Łączność:
Zapewnienie szyfrowanej łączności radiowej na piętnaście radiostacji, min. trzy kanały ze stacją bazową
lub wzmacniaczem sygnału na terenie imprezy wraz z osobą do obsługi.
3. Agregaty prądotwórcze wraz z dystrybucją prądu i paliwem:
1) Zapewnienie agregatów prądotwórczych gotowych do działania na godz. 11:00 każdego dnia
imprezy, o mocy spełniającej zapotrzebowanie systemu oświetleniowego oraz agregatów
prądotwórczych niezbędnych do zasilenia punktów poboru:
a) stoisk sponsorskich działających min. w godz.ch 12.00 - 20.00 - około 8 kW
b) strefy animacji dla dzieci działającej min. w godz.ch 13.00 - 20.00 - około 10 kW
c) punktów kasowych działających w godz.ch min. 12.00 - 24.00 - około 10 kWd) wystawy statycznej działającej w godz.ch 12.00 - 24.00 - około 20 kW
e) zaplecza organizatora i mediów działającego w godz.ch 11.00 - 02.00 - około 20 kW
f) stanowiska spotterów wraz z 40 gniazdami do podłączenia zasilania działające w godz.ch 14.00 -
24.00 - około 4 kW
g) balonów sponsorskich włączonych w godz.ch 11.00 - 02.00 - około 5 kW
2) Zapewnienie niezbędnej ilości paliwa do agregatów, dystrybucji prądu oraz obsługi, zgodnie z mapą
terenu stanowiącą Załącznik nr 1;
3) Oferowany sprzęt powinien być sprawny technicznie, spełniać wszelkie normy BHP i ppoż, posiadać
aktualne atesty i polisę ubezpieczeniową.
4) Zapewnienie odpowiedniej liczby niezbędnych, doraźnych środków gaśniczych w postaci gaśnic.
5) Niniejsze zapytanie nie dotyczy agregatów pozostałych kontrahentów: (zaznaczonych na mapie
szarym znakiem graficznym)
a) strefy VIP
b) lunaparku
c) dmuchanego placu zabaw
d) stoisk gastronomicznych
e) stoisk handlowych
4. Konstrukcje sceniczne wraz z wyposażeniem:
1) Stanowisko spotterów: zapewnienie podestów scenicznych lub rusztowań z podestami usytuowanych
na trzech różnych wysokościach o łącznej powierzchni 50 m2 z trzech stron zabezpieczone barierkami,
ze schodkami i poręczą.
2) Stanowisko dowodzenia: zapewnienie podestów ustawionych na wysokości 2 m o powierzchni 9
mkw w układzie 3/3 m, zabezpieczone barierkami ochronnymi, ze schodkami, zadaszone.
3) Stanowisko STUDIO: zapewnienie podestów ustawionych na wysokości 0,5 m o powierzchni 20
mkw w układzie 4/5 m, zabezpieczone barierkami ochronnymi, ze schodkami, zadaszone, wychodzi
poza obszar podestów.
4. Stanowisko komentatora: zapewnienie podestów ustawionych na wysokości 0,5 m o powierzchni 4
mkw w układzie 2/2 m, zabezpieczone barierkami ochronnymi, ze schodkami, zadaszone.
5. Namioty wraz z wyposażeniem:
1) Zapewnienie 2 namiotów o wymiarach 6/3, osłoniętych z czterech stron, z oświetleniem
wewnętrznym - wraz z 40 gniazdami do podłączenia zasilania, 8 stołami i 30 krzesłami - zaplecze
stanowiska spotterzy.
2) Zapewnienie 5 namiotów o wymiarach 6/3, osłoniętych z czterech stron, z oświetleniem
wewnętrznym - z dwoma stołami i 6 krzesłami oraz 5 gniazdami do zasilania do punktów
informacyjnych przy kasach i strefie VIP.
3) Zapewnienie 2 namiotów o wymiarach 6/3, osłoniętych z czterech stron, z oświetleniem
wewnętrznym - 2 krzesłami wyposażenia oraz 6 gniazdami do zasilania - stanowisko z biletomatami.
4) Zapewnienie 1 namiotu o wymiarach 3/3, osłoniętego z czterech stron, z oświetleniem wewnętrznym,
oraz 4 gniazdami do zasilania, wyposażonego w 1 krzesło - zaplecze do realizacji dokumentacji
filmowej.
5) Zapewnienie 2 namiotów 6/3, osłoniętych z czterech stron, z podłogą oraz oświetleniem
wewnętrznym - zaplecze dla mediów wyposażone w 20 krzeseł, 8 stołów oraz zaplecze Studia
wyposażone w 6 krzeseł, 2 stoły, lustro oraz
po 2 wentylatory, wyposażone w 10 gniazd do zasilania
oraz kostkę dziennikarską na 32 kanały.
6) Zapewnienie 2 namiotów 6/3 osłoniętych z czterech stron, z oświetleniem, wyposażonych w 4 stoły i
20 krzeseł, 20 gniazdek do zasilania oraz dwa wentylatory na potrzeby mediów.
7) Zamawiający zapewnia sobie prawo do powiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnie 20%
całej wartości po stawkach określonych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
6. Obsługa techniczna:
1) Zapewnienie obsługi technicznej w ilości zapewniającej poprawność realizacji wydarzenia,
posiadającej odpowiednie kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Środowiska z
dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenie kwalifikacji przez osoby zajmujące
się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022 poz. 1392) w tym wyznaczenie osoby pełniącejfunkcję elektryka posiadającego ważne uprawnienia odpowiadającego za nadzór nad prawidłowym
działaniem instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę w trakcie trwania imprezy, pełniącego
dyżur na trawiastym lotnisku sportowym w trakcie trwania imprezy a także za wykonanie instalacji
zasilającej teren imprezy.
2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za transport, montaż i demontaż sprzętu objętego przedmiotem
niniejszego zapytania. Instalacje elektryczne i okablowanie muszą być osłonięte przed deszczem i
publicznością oraz odpowiednio zabezpieczone, zapewniając bezpieczeństwo.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferta musi
obejmować całość zamówienia.

Otwarcie ofert: 2. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert w obecności przedstawicieli Wykonawców, którzy zechcą
przybyć, w dniu 08.04.2024r. o godz. 14:10 do Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku, Al. Lotników
Polskich 24, pokój 1/27

Składanie ofert:
VII. Termin i miejsce składnia ofert:
1. Termin i miejsce składnia ofert:
08.04.2024r. do godz. 14.00, sekretariat Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku, Al. Lotników Polskich 24, 21-040 Świdnik.

Miejsce i termin realizacji:
1. Organizator przewiduje zawrzeć do dnia 17.04.2024r. umowę z Wykonawcą wyłonionym w wyniku
zapytania ofertowego.

Wymagania:
III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
W zapytaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
taki obowiązek ich posiadania (Wykonawca winien dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia (na potwierdzenie tego
warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obsługi
techniki oświetleniowej na co najmniej 2 imprezach plenerowych o charakterze masowym w latach 2022-
2023),
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i
Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenie kwalifikacji przez osoby
zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022 poz. 1392),
4. Posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny zapewniający wykonanie zamówienia tj. posiadają opłaconą
polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
IV. Kryteria oceny ofert:
1. Cena brutto za całość zamówienia.
2. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, złoży poprawnie
wszystkie wymagane dokumenty, nie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie zostanie
odrzucona.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub
opakowaniu należy umieścić napis:
,,Oświetlenie, konstrukcje sceniczne, podesty, namioty, agregaty prądotwórcze, zaplecze techniczne
wraz z obsługą i wyposażeniem dla potrzeb organizacji imprezy ,,Pokazy lotnicze - IV Świdnik Air
Festival 2024" w terminie 15-16.06.2024 r."
2. Ponadto na zewnętrznej stronie opakowania należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami
telefonów, Wykonawcy i adresami mailowymi.
3. Oferta musi być przygotowana na formularzu, który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
Wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to
wyraźnie wskazane, także słownie.
4. Wykonawca sporządza pisemną ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały.
5. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do
reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub
przez osobę/by posiadającą/ce odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej, udzielone
przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający
identyfikację podpisującego.
6. Dokumenty (poza formularzem oferty) mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii)
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany dokonuje
się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisemZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności. Wycofania oferty
dokonuje się na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu przed upływem terminu składnia ofert,
podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być udokumentowane odpisem
z właściwego rejestru (ewentualnie dodatkowo pełnomocnictwem). Wykonawca ma prawo do żądania
zwrotu wycofanej oferty przed upływem terminu składnia ofert.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Wymagane dokumenty od Wykonawców:
1. Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej.
3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do
niniejszego Zapytania).
4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obsługi techniki oświetleniowej na co najmniej 2
imprezach plenerowych o charakterze masowym w latach 2022-2023.
5. Mapka poglądowa przedstawiająca lokalizację oświetlenia i agregatów prądotwórczych.
6. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu jeżeli Wykonawca posługuje się w celu
złożenia oferty pełnomocnictwem.
8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie wspierania przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa
narodowego, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
VIII. Termin i miejsce rozstrzygnięcia zapytania ofertowego:
1. Zapytanie zostanie rozstrzygnięte po porównaniu złożonych ofert w dniu 08.04.2024r.
2. W przypadku złożenia ofert o takiej samej wysokości, Oferenci przystąpią do negocjacji ustnych.
Negocjacje ustne wygra ten Oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
IX. Istotne postanowienia umowy:
2. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymania czystości w czasie montażu, trwania wydarzenia i
po demontażu.
3. Wykonawca zapewni gotowość techniczną w dniu 15.06.2024r. o godz. 11.00 oraz w dniu 15.06.2024r. o
godz. 11.00.
4. Oferowany sprzęt ma być sprawny, spełniać wszelkie normy BHP i Ppoż., posiadać aktualne atesty i
polisę ubezpieczeniową.
5. Wykonawca zapewni ochronę sprzętu w nocy od momentu jego ustawienia.
6. Zamawiający nie zapewnia wyżywienia i noclegów dla osób zaangażowanych w obsługę w ramach
niniejszego zapytania ofertowego.7. Organizator informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023.1605 t.j.) i zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania
ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
8. Termin związania ofertą wynosi max. 30 dni od dnia złożenia oferty.
10. Rozliczenie nastąpi po realizacji całości zadania na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
X. Inne postanowienia:
1. Oferenci mogą uzupełnić braki formalne w formie pisemnej w terminie 3 dni liczonym od momentu
wezwania do ich uzupełnienia przez Zamawiającego. O zachowaniu terminu decyduje dzień wpływu
uzupełnienia braków formalnych do siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury. W przypadku niedotrzymania
tego terminu oferta podlega odrzuceniu.
2. Zapytanie ofertowe zostanie ogłoszone minimalnie na stronie www.mok.swidnik.pl

Kontakt:
9. Osoba do kontaktu: Aneta Komsta, tel. 500 348 939, anetakomsta@mok.swidnik.pl, Łukasz Kosiński, tel.
720 888 944, lukaszkosinski@mok.swidnik.pl;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.