Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Marcel" w Radlinie
ul. Mariacka 30
44-310 Radlin
powiat: wodzisławski
32 4 567 210, w. 9
techniczny@smmarcel.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Radlin
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 32 4 567 210, w. 9
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
Remont pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych
wielorodzinnych na zasobach TM-I i TM-II w Radlinie i
Wodzisławiu Śl.:
TM-I Radlin:
- Wiosny Ludów 291;
- Hallera 2;
- Kominka 167-169;
TM-II Wodzisław Śląski:
- Bracka 21;
- 26 Marca 29;
- Kubsza 13;
- 1 Maja 34
INFORMACJE O ZASTOSOWANYCH MATERIAŁACH POKRYCIOWYCH:
Papy termozgrzewalne nawierzchniowe klasy PYE PV 250 S5 o parametrach nie niższych niż:
rodzaj bitumu: SBS,
grubość: 5,2 - 5,6 mm,
wkładka nośna: poliester 250 - 300 g/m2,
siła zrywająca podłużna: 1000 N/5 cm,
siła zrywająca poprzeczna: 800 N/5 cm,
wydłużenie przy sile zrywającej: 50%,
dolna granica elastyczności: - 25 0C.
Papy termozgrzewalne podkładowe o parametrach nie gorszych niż:
rodzaj bitumu: SBS,
grubość: min. 4,2 mm,
wkładka nośna: poliester 250 g/m2,
dolna granica elastyczności: - 25 0C.
Blachy stalowe ocynkowane powlekane w kolorze dostosowanym do pokrycia.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert jest jawne.
Miejsce oraz termin negocjacji z oferentami: 15.04.2024 r.
Siedziba Zamawiającego: Radlin 44-310, Ul. Mariacka 30, pok. 22
Negocjacje będą prowadzone od godz. 10.30.
Otwarcie ofert
2024-04-15 10:00 pok. 22

Składanie ofert:
Składanie ofert:
2024-04-15 09:00 pok. 15

Miejsce i termin realizacji:
Zamówienie należy wykonać w okresie od
- Wiosny ludów 291 od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r.
- Hallera 2 od 10.06.2024 r. do 10.07.2024 r.
- Kominka 167-169 od 10.07.2024 r. do 10.08.2024r.
- Bracka 21 od 30.0.92024 r. do 30.10.2024 r.
- 26 Marca 29 od 10.06.2024 r. do 10.08.2024 r.
- Kubsza 13 od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r.
- 1 Maja 34 od 10.07.2024 r. do 10.08.2024 r.
Termin wykonania:
Najpóźniej do: (do negocjacji)
31.10.2024

Wymagania:
Istotne dane zawiera opis prac zawarty w załącznikach. Ofertę należy
przygotować na podstawie załączników w postaci kalkulacji własnej w
wariancie rozszerzonym, z podaniem ceny oddzielnie dla każdego
budynku.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki i złożą stosowne oświadczenia , że :
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
będącej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym pozostaną
związani ofertą przez 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia otwarcia
ofert,
udzielą gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, nie
krótszej niż 5 lat,
zagwarantują odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wykonywanej
pracy w razie zaistnienia uszkodzenia mienia Spółdzielni Mieszkaniowej
,,Marcel" oraz mienia i zdrowia jej mieszkańców.
1. Wykaz dokumentów (spis treści).
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (należy podać cenę za
wykonanie robót opisanych w książce przedmiarów oraz projekcie
budowlanym i pozostałej dokumentacji).
3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o
przedmiar zawierający ceny jednostkowe. Należy podać
zastosowana stawkę roboczogodziny oraz narzuty.
4. Podanie nazwiska i imienia osoby odpowiedzialnej za prowadzenie
robót z ramienia wykonawcy oraz upoważnionej do udzielania
informacji Zamawiającemu w postępowaniu przetargowym.
5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o wielkości,
charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia
będącego przedmiotem przetargu wraz z dokumentami
referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że
roboty te zostały wykonane z należytą starannością, okresem ich
wykonywania oraz kosztem inwestycji brutto.
Wymagane
dokumenty
. Oświadczenie oferenta, że dysponuje on materiałami budowlanymi,
bądź posiada nieograniczony czasem dostęp do materiałów
budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz jest
zdolny do rozpoczęcia prac w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
daty protokolarnego przekazania placu budowy. W treści
oświadczenia oferent przedstawi informacje techniczne dotyczące
istotnych elementów systemu bądź zastosowanych technologii,
rozwiązań i oferowanych materiałów.
7. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej polisy lub innego dokumentu
ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej z podaniem sumy
ubezpieczenia (gwarancyjnej), franszyzy integralnej (warunkowej) i
redukcyjnej (jeżeli występują w umowie ubezpieczenia). Przed
podpisaniem umowy Oferent, któremu zostało udzielone
zamówienie dostarczy Zamawiającemu opłacony dokument polisy.
8. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Dodatkowe wymagania od wykonawców:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy z Mistrzem Kominiarskim obsługującym
zasoby Spółdzielni przy remontach w trakcie realizacji prac a także przedłożenia protokołu
odbioru kominiarskiego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przełożenia protokołu odbioru z instalacji odgromowej.
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty
elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający
dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną:
techniczny@smmarcel.pl
Opis sposobu przygotowywania ofert:
formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie opisanej słowami ,,OFERTA
PRZETARGOWA" oraz nazwą zadania bądź zadań opisanych na stronie 1 w dziale ,,opis przedmiotu
zamówienia".
Na kopercie należy podać adres i nazwę oferenta lub opieczętować pieczęcią firmową.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
Cena 100%.
Cena ofertowa musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne do
zrealizowania robót, zgodnie z warunkami zamówienia, uwzględniać koszt organizacji i utrzymania placu
budowy.
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich
opłat i podatków (także podatku od towarów i usług).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaproponują tę
samą cenę.
Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w
sprawie zamówienia:
Wybranemu oferentowi Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. Zawarcie umowy z wybranym
wykonawcą nastąpi nie wcześniej niż w 8 dniu od daty zakończenia postępowania przetargowego, nie później
jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą.
Inne wymogi:
Do obowiązku Wykonawcy należy uprzątnięcie terenu po zakończonych robotach, wywóz wszelkich odpadów
powstałych w wyniku prowadzenia prac remontowych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i
składowania.
Koszty utylizacji odpadów należy rozliczyć na poziomie narzutów kosztorysowych, dlatego też przedmiary nie
zawierają tej pozycji.
Wymogi dotyczące rozliczania energii i wody:
Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie we własnym zakresie dostaw wody i energii elektrycznej
niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (umowy).
Jest możliwość zamontowania podlicznika energii elektrycznej, gdy Wykonawca wpłaci za montaż i demontaż
podlicznika kwotę ryczałtową - 600,00zł.
Jest możliwość zamontowania wodomierza, gdy Wykonawca wpłaci za montaż i demontaż kwotę ryczałtową -
400,00zł.
Rozliczenie zużycia mediów nastąpi po pozytywnym odbiorze robót końcowych.
Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu i obiektów, celem uzyskania informacji
koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Zamawiający umożliwia oferentom wstęp na teren zasobów będących przedmiotem postępowania
przetargowego.
Wykonawca zapewni nadzór branżowy oraz kierownictwo robót podczas realizacji zadania. Wykonawca
zorganizuje i przeprowadzi na koszt własny niezbędne próby, badania laboratoryjne i odbiory lub uzupełnienia
dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót.
Wymogi dotyczące zabezpieczenia warunków wykonania umowy oraz roszczeń gwarancyjnych:
Zamawiający żąda zabezpieczenia na pokrycie roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania umowy, a także
roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Zabezpieczenie winno zostać wniesione w pieniądzu.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości:
a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu.
27W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się
własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umowa wykonania prac i do pokrycia
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy
do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.
Wykonawca wnosi zabezpieczenie roszczeń gwarancyjnych i rękojmi w wysokości:
a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu.
Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy
do 15 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru pogwarancyjnego.
Oferenci mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert.
Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych oraz odnotowane w protokole
postępowania przetargowego imię i nazwisko, nazwa (firmy) oraz adres oferenta, którego oferta jest
otwierana. Podczas procedury otwarcia ceny ofertowe nie zostaną podane do wiadomości oferentów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego oferenta w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty.
Zamawiający będzie prowadził negocjacje dotyczących złożonej oferty.
Nie przystąpienie Oferenta do negocjacji skutkować będzie odmową zwrotu wadium i jego utratą na rzecz
Zamawiającego.
Nie podpisanie umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie odmową zwrotu
wadium i jego utratą na rzecz Zamawiającego.
Podpisanie umowy nastąpi po otrzymaniu kredytu bankowego przez Zamawiającego.
Termin związania z
ofertą:
60 dni od dnia otwarcia ofert
Wymagana gwarancja:
Minimum 5 lat
Kryterium wyboru:
Cena 100 %
Wpłata wadium:
5000 PLN za 1 budynek
przelewem na konto PKO Bank Polski
nr 24 1020 2472 0000 6602 0616
0917

Kontakt:
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
Małgorzata Serafin-Gorzolnik , tel. 32 4 567 210 w. 9

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.