łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
łódzkie (Łódź)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Marcel" w Radlinie ul. Mariacka 30 44-310 Radlin powiat: wodzisławski 32 4 567 210, w. 9 techniczny@smmarcel.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Radlin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 32 4 567 210, w. 9 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia: Remont pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na zasobach TM-I i TM-II w Radlinie i Wodzisławiu Śl.: TM-I Radlin: - Wiosny Ludów 291; - Hallera 2; - Kominka 167-169; TM-II Wodzisław Śląski: - Bracka 21; - 26 Marca 29; - Kubsza 13; - 1 Maja 34 INFORMACJE O ZASTOSOWANYCH MATERIAŁACH POKRYCIOWYCH: Papy termozgrzewalne nawierzchniowe klasy PYE PV 250 S5 o parametrach nie niższych niż: rodzaj bitumu: SBS, grubość: 5,2 - 5,6 mm, wkładka nośna: poliester 250 - 300 g/m2, siła zrywająca podłużna: 1000 N/5 cm, siła zrywająca poprzeczna: 800 N/5 cm, wydłużenie przy sile zrywającej: 50%, dolna granica elastyczności: - 25 0C. Papy termozgrzewalne podkładowe o parametrach nie gorszych niż: rodzaj bitumu: SBS, grubość: min. 4,2 mm, wkładka nośna: poliester 250 g/m2, dolna granica elastyczności: - 25 0C. Blachy stalowe ocynkowane powlekane w kolorze dostosowanym do pokrycia. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest jawne. Miejsce oraz termin negocjacji z oferentami: 15.04.2024 r. Siedziba Zamawiającego: Radlin 44-310, Ul. Mariacka 30, pok. 22 Negocjacje będą prowadzone od godz. 10.30. Otwarcie ofert 2024-04-15 10:00 pok. 22 Składanie ofert: Składanie ofert: 2024-04-15 09:00 pok. 15 Miejsce i termin realizacji: Zamówienie należy wykonać w okresie od - Wiosny ludów 291 od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r. - Hallera 2 od 10.06.2024 r. do 10.07.2024 r. - Kominka 167-169 od 10.07.2024 r. do 10.08.2024r. - Bracka 21 od 30.0.92024 r. do 30.10.2024 r. - 26 Marca 29 od 10.06.2024 r. do 10.08.2024 r. - Kubsza 13 od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r. - 1 Maja 34 od 10.07.2024 r. do 10.08.2024 r. Termin wykonania: Najpóźniej do: (do negocjacji) 31.10.2024 Wymagania: Istotne dane zawiera opis prac zawarty w załącznikach. Ofertę należy przygotować na podstawie załączników w postaci kalkulacji własnej w wariancie rozszerzonym, z podaniem ceny oddzielnie dla każdego budynku. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne oświadczenia , że : posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym pozostaną związani ofertą przez 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia otwarcia ofert, udzielą gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, nie krótszej niż 5 lat, zagwarantują odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wykonywanej pracy w razie zaistnienia uszkodzenia mienia Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Marcel" oraz mienia i zdrowia jej mieszkańców. 1. Wykaz dokumentów (spis treści). 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (należy podać cenę za wykonanie robót opisanych w książce przedmiarów oraz projekcie budowlanym i pozostałej dokumentacji). 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar zawierający ceny jednostkowe. Należy podać zastosowana stawkę roboczogodziny oraz narzuty. 4. Podanie nazwiska i imienia osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót z ramienia wykonawcy oraz upoważnionej do udzielania informacji Zamawiającemu w postępowaniu przetargowym. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o wielkości, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem przetargu wraz z dokumentami referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, okresem ich wykonywania oraz kosztem inwestycji brutto. Wymagane dokumenty . Oświadczenie oferenta, że dysponuje on materiałami budowlanymi, bądź posiada nieograniczony czasem dostęp do materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz jest zdolny do rozpoczęcia prac w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty protokolarnego przekazania placu budowy. W treści oświadczenia oferent przedstawi informacje techniczne dotyczące istotnych elementów systemu bądź zastosowanych technologii, rozwiązań i oferowanych materiałów. 7. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z podaniem sumy ubezpieczenia (gwarancyjnej), franszyzy integralnej (warunkowej) i redukcyjnej (jeżeli występują w umowie ubezpieczenia). Przed podpisaniem umowy Oferent, któremu zostało udzielone zamówienie dostarczy Zamawiającemu opłacony dokument polisy. 8. Potwierdzenie wpłaty wadium. Dodatkowe wymagania od wykonawców: Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy z Mistrzem Kominiarskim obsługującym zasoby Spółdzielni przy remontach w trakcie realizacji prac a także przedłożenia protokołu odbioru kominiarskiego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przełożenia protokołu odbioru z instalacji odgromowej. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną: techniczny@smmarcel.pl Opis sposobu przygotowywania ofert: formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie opisanej słowami ,,OFERTA PRZETARGOWA" oraz nazwą zadania bądź zadań opisanych na stronie 1 w dziale ,,opis przedmiotu zamówienia". Na kopercie należy podać adres i nazwę oferenta lub opieczętować pieczęcią firmową. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert: Cena 100%. Cena ofertowa musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania robót, zgodnie z warunkami zamówienia, uwzględniać koszt organizacji i utrzymania placu budowy. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług). Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaproponują tę samą cenę. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia: Wybranemu oferentowi Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą nastąpi nie wcześniej niż w 8 dniu od daty zakończenia postępowania przetargowego, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą. Inne wymogi: Do obowiązku Wykonawcy należy uprzątnięcie terenu po zakończonych robotach, wywóz wszelkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac remontowych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania. Koszty utylizacji odpadów należy rozliczyć na poziomie narzutów kosztorysowych, dlatego też przedmiary nie zawierają tej pozycji. Wymogi dotyczące rozliczania energii i wody: Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie we własnym zakresie dostaw wody i energii elektrycznej niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Jest możliwość zamontowania podlicznika energii elektrycznej, gdy Wykonawca wpłaci za montaż i demontaż podlicznika kwotę ryczałtową - 600,00zł. Jest możliwość zamontowania wodomierza, gdy Wykonawca wpłaci za montaż i demontaż kwotę ryczałtową - 400,00zł. Rozliczenie zużycia mediów nastąpi po pozytywnym odbiorze robót końcowych. Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu i obiektów, celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Zamawiający umożliwia oferentom wstęp na teren zasobów będących przedmiotem postępowania przetargowego. Wykonawca zapewni nadzór branżowy oraz kierownictwo robót podczas realizacji zadania. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi na koszt własny niezbędne próby, badania laboratoryjne i odbiory lub uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót. Wymogi dotyczące zabezpieczenia warunków wykonania umowy oraz roszczeń gwarancyjnych: Zamawiający żąda zabezpieczenia na pokrycie roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Zabezpieczenie winno zostać wniesione w pieniądzu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu. 27W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umowa wykonania prac i do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie roszczeń gwarancyjnych i rękojmi w wysokości: a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu. Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy do 15 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru pogwarancyjnego. Oferenci mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych oraz odnotowane w protokole postępowania przetargowego imię i nazwisko, nazwa (firmy) oraz adres oferenta, którego oferta jest otwierana. Podczas procedury otwarcia ceny ofertowe nie zostaną podane do wiadomości oferentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego oferenta w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający będzie prowadził negocjacje dotyczących złożonej oferty. Nie przystąpienie Oferenta do negocjacji skutkować będzie odmową zwrotu wadium i jego utratą na rzecz Zamawiającego. Nie podpisanie umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie odmową zwrotu wadium i jego utratą na rzecz Zamawiającego. Podpisanie umowy nastąpi po otrzymaniu kredytu bankowego przez Zamawiającego. Termin związania z ofertą: 60 dni od dnia otwarcia ofert Wymagana gwarancja: Minimum 5 lat Kryterium wyboru: Cena 100 % Wpłata wadium: 5000 PLN za 1 budynek przelewem na konto PKO Bank Polski nr 24 1020 2472 0000 6602 0616 0917 Kontakt: Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Małgorzata Serafin-Gorzolnik , tel. 32 4 567 210 w. 9 |
© eurobudowa.pl 2004-2024