Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów budowlanych oraz przeglądów kominiarskich i czyszczenie przewodów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów budowlanych oraz przeglądów kominiarskich i czyszczenie przewodów kominowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych i Zarządzania Oświatą w Żninie
ul. Potockiego la
88-400 Żnin
powiat: żniński
tel./fax 52 30 20 778, tel./fax 52 30 22 482
d.gutowska@scuw.gminaznin.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Żnin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 52 30 20 77
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie przeglądów budowlanych oraz przeglądów kominiarskich i czyszczenie przewodów kominowych"
II. a. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część 1 przeglądy budowlane
1. Zakres kontroli:
1) Kontrola roczna stanu technicznego obiektu i przydatności do użytkowania polega na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych
d) oświetlenie ewakuacyjne - pomiary
2) Kontrola pięcioletnia stanu technicznego i wartości użytkowej obiektu polega na:
a) sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia;
b) badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów;
c) sprawdzeniu wyłącznika głównego
3) Wykaz adresowy obiektów podlegających kontroli znajduje się w formularzu cenowym.
2. Wymagania dotyczące realizacji przeglądów budowlanych:
1) Kontrole stanu technicznego należy przeprowadzić zgodnie z aktualnie
obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.). 2) Protokół kontroli okresowej rocznej winien zawierać ocenę stanu technicznego obiektu, określenie zużycia i uszkodzeń wytypowanych elementów budynku, których stan techniczny może powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji budynku, ustalenie stopnia pilności prac remontowych do wykonania wraz z podaniem sposobu zabezpieczenia i dostosowania obiektu do dalszej eksploatacji.
W ramach kontroli okresowej rocznej należy dodatkowo uwzględnić stan techniczny instalacji elektrycznej.
3) Protokół z kontroli pięcioletniej winien zawierać ocenę stanu technicznego terenu, instalacji, nieruchomości i obiektu, określenie zużycia i uszkodzeń wszystkich elementów budynku, budowli i urządzeń budowlanych, ustalenie stopnia pilności koniecznych do wykonania prac wraz z podaniem sposobu zabezpieczenia i dostosowania obiektu i terenu do dalszej eksploatacji.
4) Protokoły z kontroli należy opracować w 2-ch egzemplarzach, dla każdego obiektu oddzielnie, spięte w skoroszyty i wpięte do segregatorów z opisem i wykazem protokołów oraz zapisem cyfrowym. Do protokołów z kontroli należy dołączyć dokumentację fotograficzną, dokumentującą stan techniczny obiektu.
5) Kontrole powinny być dokonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia tj. uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, uprawnienia instalacyjne, świadectwo kwalifikacji D + E gr. 3, świadectwo kwalifikacji D + E gr. 1 w zakresie pomiarowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia w celu sprawdzenia właściwości i ważności wymaganych przepisami prawa stosownych uprawnień osób wykonujących przedmiot zamówienia.
3. W ramach wykonania przeglądów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przekazania protokołów z kontroli (1 egz.) Dyrektorowi obiektu i dokonania wpisu do Książki obiektu budowlanego. Z czynności tych, należy sporządzić protokół potwierdzający ich wykonanie przez kierowników obiektu i dołączyć ten protokół do faktury końcowej za wykonanie zadania.
2) Przekazania informacji pisemnej do Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz kserokopię tej informacji przekazać Zamawiającemu, dla pozostałych obiektów po zakończeniu realizacji umowy. Kserokopie w/w informacji należy dołączyć do faktury końcowej za wykonanie zadania.
3) Założenia książki obiektu w przypadku jej braku.
II. b. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część 2 przeglądy kominiarskie i czyszczenie przewodów kominowych
1. Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje :
1. okresową kontrolę polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów
kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. r (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.).
2. wykonanie okresowego czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tekst jedn. Dz. U. 2023r., poz.822, z późn. zm.)
a mianowicie:
1) czyszczenie przewodów dymowych minimum 4 razy w roku;
2) czyszczenie przewodów spalinowych minimum 2 razy w roku;
3) czyszczenie przewodów wentylacyjnych minimum 1 raz w roku.
3. inne usługi kominiarskie wynikające z faktycznych potrzeb (np. wskazywanie przewodów do podłączenia urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych i spalinowych wraz z wydaniem opinii, udrażnianie przewodów kominowych wraz z usunięciem gniazd ptasich, zagruzowań itp., montaż drzwiczek wycierowych, montaż kratek wentylacyjnych, instalowanie nasad na przewodach kominowych itp.),
2. Zakres badania technicznego okresowej kontroli przewodów kominowych musi obejmować:
1. badanie drożności przewodów kominowych,
2. badanie prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych, w tym: liczbę i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych, lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, stan techniczny łączników, rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych, sprawdzenie czy zapewniony jest dostęp powietrza zewnętrznego do poprawnej cyrkulacji powietrza w lokalu,
3. badanie prawidłowości ciągu kominowego,
4. badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, nasad kominowych, poprawności wylotów przewodów,
5. badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: włazów, drabin, ław kominiarskich itp.,
6. badanie szczelności przewodów kominowych.
3. Przez czyszczenie przewodu dymowego należy rozumieć czyszczenie przewodu na całej
jego długości, łącznie z usunięciem sadzy ze spadów kominowych. Przewody dymowe, spalinowe i wentylacyjne po wykonaniu czynności czyszczących winny być drożne na całej swej długości.
4. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia zestawienia uchybień i usterek wynikających z dokonywanych prac przy wykonywaniu w/w prac sporządzając stosowny protokół. Po usunięciu uchybień i usterek przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wykonanych zaleceń i wydania protokołu powykonawczego.
5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c) jest sporządzany w formie dokumentu elektronicznego (tzw. e-protokół), z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art.27a ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456). Minister właściwy do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa określa wzór protokołu, w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
6. Zamawiający wymaga dodatkowo przedłożenia przez wykonawcę jednego egzemplarza protokołu w formie papierowej stanowiącego wydruk e-protokołu z CEEB, dla każdego budynku objętego obowiązkową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zestawienie wszystkich sporządzonych e-protokołów, ze wskazaniem unikalnego identyfikatora dokumentu w CEEB.

Dokument nr: ZP.261.10.2024, ZP.261.10.2024

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę cenową należy przesłać drogą elektroniczną adres e-mail d.gutowska@scuw.gminaznin.pl w terminie do dnia 04.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Planowany termin realizacji zamówienia to od daty zawarcia do 31.12.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz.U 2023 poz. 1605 z póź. zm.)
II. WYMAGANIA W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować cenę dla wszystkich obiektów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
2. Zamawiający wymaga, aby osoba składająca ofertę posiadała:
- uprawnienie budowlane w odpowiedniej specjalności.
- osoba wykonująca przeglądy kominiarskie posiadała kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w zakresie kontroli stanu technicznego przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych lub posiadanie uprawnień budowlanych odpowiedniej specjalności.
Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających posiadania odpowiednich kwalifikacji wynikających z przepisów prawa budowlanego.
3. Zamawiający wymaga załączenie do oferty co najmniej 2 referencji potwierdzających należyte i terminowe wykonanie usług w palcówkach oświatowych lub budynkach
użyteczności publicznej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania ofert i podpisania umowy.
7. Inne wymagania w stosunku do Wykonawcy:
1. Przewody kominowe będą czyszczone przez uprawnionych kwalifikowanych pracowników kominiarskich przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy.
2. Pracownicy Wykonawcy dokonają każdorazowo oceny rodzaju sprzętu i narzędzi, jakich należy użyć do czyszczenia przewodów, tak aby nie uszkodzić powierzchni wewnętrznej przewodów / wkłady blaszane do przewodów spalinowych itd.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium: cena - 100 %.
V. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
2. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy, w innym przypadku należy wraz z ofertą załączyć stosowne upoważnienie.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca musi zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom przy podpisaniu Umowy.
2. Cenę oferty należy podać w walucie polskiej, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
3. Wykonawca składając ofertę określi, ceny jednostkowe netto, oraz ceny jednostkowe brutto wszystkich pozycji formularza cenowego- załącznik nr 2 do zapytania oraz określi wartość razem wpisując ją do formularza oferty stanowiącego załącznik nr l do zaproszenia.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
XI. RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest; Centrum Usług Wspólnych i Zarządzania Oświatą ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: Jerzy Gerszewski tel: 601-181-668, e-mail: biuro@oin.info.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
VII. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Dorota Gutowska.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie wątpliwości związanych z realizacją zamówienia telefonicznie 609 277 486 lub mailowo d.gutowska@scuw.gminaznin.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.