lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | REMONT CMENTARZA WOJENNEGO |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pleśna Plesna 240 33-171 Pleśna powiat: tarnowski gmina@plesna.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Pleśna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,REMONT CMENTARZA WOJENNEGO NR 197 W SZCZEPANOWICACH I KAPLICZKI DOMKOWEJ W RYCHWAŁDZIE" Krótki opis przedmiotu zamówienia Planowane prace w ramach tej części inwestycji obejmą wykonanie pełnej konserwacji i renowacji wszystkich elementów składowych cmentarza oraz przywrócenie jego pierwotnego wyglądu: 1. renowację pomnika centralnego cmentarza (wraz z wzmocnieniem i zabezpieczeniem fundamentu oraz naniesieniem pryzmy z gruntu wokół pomnika); 2. rekonstrukcję wszystkich betonowych słupków ogrodzeniowych narożnych i pośrednich; 3. demontaż i renowację elementów stalowych (przęsła ogrodzeniowe) i ponowne osadzenie w nowych słupkach betonowych; 4. usunięcie pozostałości oryginalnych słupków ogrodzeniowych będących w złym stanie zachowania i wykonanie nowych wraz z wykonaniem nowych stóp fundamentowych; 5. renowacja i posadowienie kamiennego słupka granicznego z symbolem HV; 6. obniżenie i wyrównanie poziomu gruntu powierzchni cmentarza zgodnie z pierwotnymi założeniami; 7. usunięcie wszystkich samosiejek i krzewów, oraz pni drzew znajdujących się na terenie cmentarza i w obrębie 2-3 m poza obrębem obwodu cmentarza; 8. uczytelnienie układu mogił wraz z wykonaniem pryzm z gruntu; 9. plantowanie terenu cmentarza, wysianie trawy oraz nasadzenie roślinności ukorzeniającej pryzmy mogił zbiorowych i pryzmę ziemną wokół pomnika centralnego; Powyższy zakres prac stanowi pełną realizację programu prac konserwatorskich w związku z dokumentacją historyczno-odtworzeniową, zaleceniami konserwatorskimi i przedmiarem robót. W ramach tej części inwestycji planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmą: 1. wykonanie odwodnienia wraz z wzmocnieniem fundamentów kapliczki; 2. wykonanie izolacji poziomej ścian kapliczki i pionowej fundamentu; 3. wykonanie izolacji pionowej fundamentu; 4. przemurowania kamiennego wątku kapliczki, mensy ołtarzowej i wnęki wewnątrz kapliczki. 5. renowację zachowanych lub wykonanie nowych tynków na ścianach wewnętrznych i zewnętrznych kapliczki; 6. renowację zadaszenia kapliczki (więźba dachowa, deskowanie i pokrycie dachowe); 7. wykonanie prac renowacyjnych drewnianej figury wraz z rekonstrukcją krzyża; 8. usunięcie pozostałości pni drzew, krzewów oraz drzew (nasadzonych w ostatnich 20-30 latach) znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu kapliczki (krzewy, brzozy, dęby). Powyższy zakres prac stanowi pełną realizację programu prac konserwatorskich, zaleceń konserwatorskich i przedmiaru robót. CPV: 92522100-7 Dokument nr: 2024/BZP 00263336, IKOŚ. 271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-302ac5fb-ecd6-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace konkursowe" pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Pleśna; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pleśna pod adresem: iod@plesna.pl, 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zmianami), 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoby, której dane dotyczą posiadają: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: 2. Ofertę składa się na platformie e-Zamówienia poprzez moduł MOW Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024