Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa farby poliuretanowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa farby poliuretanowej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1-2
70-500 Szczecin
powiat: Szczecin
Telefon: 91 480 94 00
k.perec@pm.szczecin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 91 480 94 0
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłasza zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę farby poliuretanowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie" w ramach projektu pt.: ,,Inteligentny system wyznaczania drogi wodnej dla żeglugi śródlądowej zwiększający bezpieczeństwo nawigacji, uzupełniony o możliwość dynamicznego pozyskiwania danych hydrologicznych
i fizykochemicznych" (nr projektu: HYDROSTRATEG1/001P/2022).
Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Rządowego Programu Strategicznego Hydrostrateg ,,Innowacje dla gospodarki wodnej i żeglugi śródlądowej"

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest dostawa farby poliuretanowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał.nr 1.
W przypadku, gdy produkt posiada normę równoważną na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.

Dokument nr: AG/263849/24

Składanie ofert:
b. Zamawiający oczekuje odpowiedzi - złożenia oferty - w terminie do dnia .04.2024 roku na adres w siedzibie zamawiającego Ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin do Kancelarii pok. 73A lub na adres mailowy k.perec@pm.szczecin.pl z uwagi na fakt gromadzenia odpowiedniej ilości ofert, niezbędnych w procedurze Politechniki Morskiej w Szczecinie.

TERMIN SKŁADANIA ofert/wniosków
04-04-2024

Miejsce i termin realizacji:
Adres dostawy:

Politechnika Morska w Szczecinie
Ul. Willowa 2
71-650
Szczecin

Termin realizacji:
Zamówienie będzie zrealizowane maksymalnie w terminie do maksymalnie 7 dni (kalendarzowych) od e-mailowego złożenia zamówienia.

Wymagania:
Termin płatności:
Zapłata nastąpi przelewem po wykonaniu przedmiotu umowy, w terminie wskazanym na fakturze nie krótszym niż 14 dni od daty wystawienia faktury

Przelew zostanie dokonany na rachunek Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym wskazanym w Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT. W przypadku wskazania rachunku bankowego niezgodnego z Wykazem, zapłata bez żądania odsetek za opóźnienie w zapłacie, nastąpi po wyjaśnieniu prawidłowości rachunku bankowego.

Opis przygotowania oferty:

1. Oferta powinna zawierać:
Formularz oferty z określeniem cen jednostkowych brutto oraz ceny łącznej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) z datą sporządzenia oraz pieczęcią i podpisem osób upoważnionych.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
4. Całość zapytania ofertowego prowadzone jest w języku polskim.
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę cenową przygotowaną w języku polskim.
6. Cenę podaną w ofercie należy wpisać w sposób czytelny, wyrażając w polskich złotych uwzględniając wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
8. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
9. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza realizacji umowy przy udziale podwykonawców.

Uwaga!
Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy (wg KRS/wpisu do ewidencji lub na podstawie dołączonego pełnomocnictwa).
a. Złożenie oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
c. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
d. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień/uzupełnienia braków/korekt błędów dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin i zakres wymaganych wyjaśnień. Niedotrzymanie wyznaczonego terminu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
f. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
g. W przypadku wystąpienia omyłek (pisarskich, rachunkowych) w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
h. W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.

Oferty będą oceniane według kryterium:
Cena - 100%

Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 = liczba punktów za kryterium cena.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego z 23.04.1964r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.), dalej KC, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 KC.

Warunkiem rozpatrywania przez Zamawiającego złożonej oferty jest spełnienie i złożenie przez Wykonawcę odpowiednich oświadczeń wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz formularza ofertowego wg wzoru.

Warunki zmiany, odwołania i unieważnienia zapytania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków lub terminów zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie zapytania bez wyboru ofert, w szczególności, gdy:
a. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
b. w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez NCBiR, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub prywatnym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d. zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia,
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania z istotnych powodów,
f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia zapytania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania oraz nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Dostawców.

Dodatkowe informacje:

1. Zamawiający informuje, że w niniejszym zapytaniu ofertowym Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, tel. (91) 48 09 400, pm.szczecin.pl;
2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych e-mail: iod@pm.szczecin.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, w celu dokonania oceny i wyboru oferty wykonawcy, ułatwienia kontaktu z wykonawcą, podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy i zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty, spełnienia obowiązków prawnych, np. dot. przechowywania dokumentacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO;
4. odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, na podstawie umowy powierzenia danych;
5. w odniesieniu do podmiotu, którego oferta została wybrana, administrator jest uprawniony przechowywać dokumentację przez okres realizacji umowy zawartej z wykonawcą, a następnie okres archiwizacji wynikający z przepisów prawa. W odniesieniu do podmiotów, których oferty nie zostały wybrane, dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. podanie danych osobowych w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego jest obligatoryjne, odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
o prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
o prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
o prawo do przenoszenia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
o prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
Z tych praw może Pani/Pan skorzystać, składając wniosek w formie pisemnej do Inspektora Ochrony Danych na adres poczty elektronicznej: iod@pm.szczecin.pl;
10. ma również Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie niniejszego zapytania jest:
Kamila Perec- tel. 91 48-09-308, e-mail: k.perec@pm.szczecin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.