Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż żagli przeciwsłonecznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż żagli przeciwsłonecznych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich
ul. Akacjowa 1
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. 71 390 16 41
administracja@zspbielany.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 390 16 41
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na ,,Zakup i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenach rekreacyjnych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bielanach Wr.".
zwane dalej Zaproszeniem
Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w §6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w ZSP w Bielanach Wr. o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł (netto) prowadzonych przez ZSP w Bielanach Wr.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa/ dostawa/ roboty budowlane* polegająca na:
Zakupie i montażu żagli przeciwsłonecznych według projektu Zamawiającego stanowiącego Załącznik
nr 1 do Zaproszenia.
Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż:
1. Potrójnego żagla trójkątnego (na 5 wspólnych masztach) o wymiarach ok. 5x5,5x6m wraz z elementami mocującymi.
Opis j.m. ilość
Maszt malowany proszkowo, profil fi 90mm, wys. netto ponad grunt 310-350cm, śruba oczkowa nierdzewna (regulacja mocowania żagla co 25 cm) szt. 5
Tkanina HDPE odporna na UV, min. 270 g/m2, przepuszczająca wodę, linki stalowe na tunelach po obrzeżu. Zakładana wielkość ok. 13 m2 (ok 5x5,5x6 m) szt. 3
Osprzęt do mocowania żagla (śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe) kpl. 3
2. Wachlarza z 7 żagli o wymiarach ok. 5x5x6 m
Opis j.m. ilość
Maszt malowany proszkowo, profil fi 101 mm, max wys. 4,2 m (netto ponad grunt 330-340 cm), śruba oczkowa M12 nierdzewna (regulacja mocowania żagla co 25 cm) szt. 3
Maszt malowany proszkowo, profil fi 90 mm, max wys. 4,2 m (netto ponad grunt 330-340 cm) szt. 6
Tkanina HDPE odporna na UV, min. 270 g/m2, przepuszczająca wodę. Linki stalowe w tunelach po obrzeżu. Zakładana wielkość ok. 12 m2 (ok 5x5,5x6 m) szt. 7
Osprzęt do mocowania żagla (śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe) kpl. 7
Specyfikacja
System masztów - stalowe malowane proszkowo, profil rurowy fi 90 mm oraz wzmocniony profil fi 100 w miejscach, gdzie schodzi się kilka żagli. Całkowita długość masztu 420 cm, co pozwala uzyskać wysokość max masztu nad ziemią 320-350cm, śruba oczkowa nierdzewna, regulacja wysokości. Zaczepienia żagla co 25 cm. Kolor masztów - wybrany z palety RAL.
Maszty zintegrowane, kotwione w stopie betonowej na stałe przytwierdzone do podłoża. Kotwienie: maszty osadzone w stopie betonowej Wymiary stopy: 40x40xgłębokość 90. Beton B25.
Żagle z tkaniny HDPE odpornej na UV, min. 270 g/m2 przepuszczającej wodę. Wzmocnione linkami stalowymi wszytymi w tunelach na obrzeżu. Kolor tkaniny: piaskowy.
Osprzęt do mocowania żagla: śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe.
Prace montażowe z posadowieniem kotew w stopie betonowej po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu realizacji przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się Wykonawcy z terenem, na którym będą prowadzone prace.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie oględzin po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin. Wszelkie koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca.

CPV: 39522130-7

Dokument nr: ZSP.B.261-002.2024

Składanie ofert:
6. SKŁADANIE OFERT:
1) Oferty należy przekazać: osobiście, e-mailem lub przesłać pocztą. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia: ,,Zakup i montaż żagli przeciwsłonecznych - ZSP w Bielanach Wr.nazwy i adresu Wykonawcy.
Składanie ofert do dnia 04.04.2024 r. do godz. 13.00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich, Ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat (pokój Al) .
W przypadku złożenia oferty w sposób elektroniczny, skan oferty należy przesiać na skrzynkę pocztowa e-mail: administracja@zspbielany.pl.
Uwaga: Oferty wraz z załącznikami złożone w formie skanu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w oryginale (pocztą lub osobiście) do siedziby Zamawiającego do dnia 08.04.2024 r. do godz.: 14.00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Dostarczenie na wskazane miejsce i we wskazanym terminie odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACI UMOWY: od momentu podpisania umowy do dnia 31.05.2024 r.

Wymagania:
2) Postępowanie w celu wyłonienia Wykonawcy prowadzone będzie wg zasad określonych w niniejszym Zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego Zaproszenia stanowi: projekt żagli, formularz oferty i projekt Umowy .
3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.
2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o najkorzystniejszą cenę ofertową, podaną za realizację przedmiotu zamówienia w Formularzu Oferty. Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: Cena oferty (brutto) - waga 100%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza). Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
On = (Cmin.: Cn ) x 100 pkt, gdzie:
On - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.
1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
2) Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu.
3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.
5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. WYMAGANE DOKUMENTY(* ):
1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:
a) Formularz Oferty
b) Zaparafowany projekt Umowy (sporządzony przez Zamawiającego) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
3) Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę oraz uzyskać jego zgodę na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek.
9. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: (* ):
1) zapłata za przedmiot umowy nastąpi jedną fakturą wystawioną przez Wykonawcę po zakończeniu prac, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez uprawnionych pracowników ZSP w Bielanach Wrocławskich bez zastrzeżeń.
2) zapłata na wskazane konto wykonawcy nastąpi przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3) Dane do faktury: Nabywca: Gmina Kobierzyce Al. Pałacowa 1 55-040 Kobierzyce NIP:896-13-08-068 Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich, Bielany Wr. ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce.
10. INNE POSTANOWIENIA:
1) Oferty niespełniające warunków określonych w Zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym Zaproszeniu.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzjelenia zamówienia.
4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
6) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

Uwagi:
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Informuję, że zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE:
1. Administratorem danych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wr., z siedzibą przy ul. Akacjowej 1, 55-040 Kobierzyce reprezentowany przez Dyrektora.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest poprzez adres email: iodo@zspbielany.pl
3. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c, d i e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4. Dane będą udostępniane wyłącznie innym organom, jeżeli przepisy prawne do tego zobowiązują.
5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:
a. przyjęcia i rozpatrzenia oferty - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
b. niezbędnym do dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami -wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
8. Pani /Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny.

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest: Ewelina Krzywicka-Gębura, Anna Ozarczuk, Monika Wawrzyńczyk,
tel. 71 390 16 41; e-mail: administracja@zspbielany.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.