Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole
powiat: Opole
tel.: 77 54 15 419, tel.: 77 54 15 406/419/423
gospodarka@opole.sr.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 77 54 15 419,
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe i zaproszenie do składana ofert (o wartości poniżej 130.000 złotych)
zwracamy się z zapytaniem ofertowym i z zaproszeniem do składania ofert w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. 2022.1710, z późn. zm.) - dalej PZP.
Przedmiot zapytania:
,, Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych w budynku SR w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60A, oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacji w budynku SR w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60B"
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie przeglądów, serwisów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, wody lodowej oraz wentylacji, zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60B.
1.2. Zapytanie zostało podzielone na 3 części:
1) CZĘŚCI-KLIMATYZACJA 60A
2) CZĘŚĆ 2-KLIMATYZACJA 60B
3) CZĘŚĆ 3 - WENTYLACJA 60B
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy i załączniku do zapytania.

Dokument nr: G.263.2.2.2024

Składanie ofert:
6.7. Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać w terminie 8 kwietnia 2024 roku
do godz. 12:00
w formie skanu na adres e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl
wpisując w tytule: ,,Zapytanie ofertowe nr G.263.2.2.2024"
lub - papierowo na adres sądu:
Sąd Rejonowy w Opolu Sekcja Gospodarcza Ul. Ozimska 60A 45-368 Opole
lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu.

Wymagania:
1.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części niezależnie oraz na dowolną ilość części zapytania.
2. Wymagania
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
2.1. Posiadają autoryzację producentów lub innego dokumentu potwierdzającego możliwość do świadczenia usług serwisowych zainstalowanych urządzeń oraz innych wymaganych przepisami prawa uprawnień.
1) CZĘŚCI- KU MATYZACJA60A
a. Autoryzacja DAIKIN, lub innego dokumentu
b. Dla pozostałych marek urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w SR w Opolu nie jest wymagana autoryzacja producenta.
2) CZĘŚĆ 2 - KLIMATYZAGA 60B
a. Autoryzacja LG, lub innego dokumentu
3) CZĘŚĆ 3 - WENTYALCJA 60B
a. Autoryzacja KLIMOR, lub innego dokumentu
* Inny dokument, o którym mowa w pkt 2.1. dotyczy oficjalnego stanowiska producenta, że Wykonawca może wykonywać prace serwisowe urządzeń zainstalowanych w SR w Opolu, bez utraty ważności posiadanej gwarancji producenta na zainstalowane urządzenia.
2.2. Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
2.3. Posiadają potencjał techniczny i zawodowy zapewniający należyte wykonanie zamówienia,
2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
2.5. Skierują do realizacji zadania osoby niekarane, posiadające aktualne zaświadczenie Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność,
2.6. Warunkiem wyboru Wykonawcy dla CZĘŚĆ 2 - KLIMATYZACJA 60B jest akceptacja Załącznika nr 3 do Umowy-Warunki gwarancji LG.
3. Dokumenty
3.1. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, Zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (dokonywania czynności w postępowaniu oraz /lub do podpisania umowy)
2) Ofertę należy przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) uzupełniając wymagane pola,
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). Dokument należy dołączyć do oferty, brak możliwości uzupełnienia dokumentu po złożeniu oferty.
4) dokumenty potwierdzającego autoryzację producenta urządzenia do świadczenia usług serwisowych, lub innego dokumentu o którym mowa w pkt 2.1 zapytania. Dokument należy dołączyć do oferty, brak możliwości uzupełnienia dokumentu po złożeniu oferty.
3.2. Wymagane dokumenty składane przez wybranego Wykonawcę, przed podpisaniem umowy:
1) przedstawienie zamawiającemu aktualnego certyfikatu dla personelu oraz certyfikatu dla przedsiębiorców, określonych w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2020.2065 t.j. z późn. zmianami) - jeżeli urządzenie objęte jest rejestrem CRO.
2) przedstawienie Zamawiającemu listy pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy. Zmiany na przedstawionej liście należy każdorazowo przedstawiać co najmniej 3 dni przed przystąpieniem do wykonywania prac.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem FORMULARZA OFERTOWEGO, który stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
6.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej;
6.3. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty;
6.4. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy;
6.5. Cenę należy obliczyć w oparciu o kalkulacje własną, uwzględniając zakres, o którym mowa w pkt 1.
6.6. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyframi;
6.8. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym
bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na wskazany w pkt 6.7 adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty.
7. Informacje dodatkowe:
7.1. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7.2. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o wyborze jego oferty oraz zawiadomiony o terminie
7.3. i miejscu podpisania umowy na wskazany adres e-mail.
7.4. Brak potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie, lub brak przesłania wymaganych dokumentów skutkować będzie wyborem innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę).
7.5. Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
7.6. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy.
7.7. Wyznaczenie terminu podpisania umowy planuje się nie później niż pięć dni od dnia wybory oferty
najkorzystniejszej.
7.8. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę).
7.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia przed podpisaniem umowy.

Kontakt:
5. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
5.1. Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406/419/423 e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.