Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa tłucznia betonowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa tłucznia betonowego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno
powiat: lipnowski
542872046, faks 542873249
sekretariat@zdp.lipno.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lipno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 542872046, faks 5428
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA tłucznia betonowego frakcji 0-31,5mm, z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego."
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia betonowego o frakcji 0-31,5mm,
z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Lokalizacja dostaw: Drogi powiatowe Powiatu Lipnowskiego. Nie więcej niż 30 km
od siedziby Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje dostawę tłucznia w łącznej ilości 3700 Mg.
2.Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy tłucznia :
2.1. Dostarczany tłuczeń musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz obowiązującymi normami.
2.2 Dostarczany materiał nie może zawierać zanieczyszczeń obcych i domieszek
gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło).
W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy ich usunięcia, a w przypadku wystąpienia rażąco dużych zanieczyszczeń usunięcia partii dostarczonego kruszywa na koszt Wykonawcy lub odmowy przyjęcia transportu.
2.3.Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
2.4Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej
z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić min. 100 ton.
2.5.Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze
od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 - 15:00.
2.6.W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie.
2.7.Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe na hałdę we wskazanym miejscu.
2.8.Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika ZDP w Lipnie lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
2.9.Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć
w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego.
2.10.Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia
do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ.

CPV: 14212200-2, 60100000-9,63110000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00263697, ZDP-12.252.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b3c697a-ecdd-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia , o którym mowa w ust. 4, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych
w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, w/w regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia, o którym mowa w ust. 4, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 j.t ), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdz. XII SWZ) odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy
do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie reprezentowany przez Dyrektora ZDP w Lipnie. Może Pani/Pan się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: Ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, e-mail: sekretariat@zdplipno.pl, tel. (54) 287 20 46.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz przysługującymi Pani/Panu w związku z tym uprawnieniami można kontaktować się z wyznaczonym w ZDP w Lipnie Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@zdplipno.pl.
3. Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie będzie przetwarzał Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,DOSTAWA tłucznia betonowego frakcji 0-31.5 mm z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego" oraz zawarcia umowy na to zadanie . Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa lub zawartej umowy nie wymaga uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą, przy czym dane te mogą być przetwarzane tylko w celu i zakresie , w jakim zostały pozyskane.
4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora tj.:
o dostawcy usług IT oraz oprogramowania użytkowego,
o firmy świadczące usługi prawnicze, doradcze, windykacyjne.
5. Dane osobowe przetwarzane przez Zarząd Dróg Powiatowych przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia betonowego o frakcji 0-31,5mm,
z transportem i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Lokalizacja dostaw: Drogi powiatowe Powiatu Lipnowskiego. Nie więcej niż 30 km
od siedziby Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje dostawę tłucznia w łącznej ilości 3700 Mg.
2.Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy tłucznia :
2.1. Dostarczany tłuczeń musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz obowiązującymi normami.
2.2 Dostarczany materiał nie może zawierać zanieczyszczeń obcych i domieszek
gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło).
W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy ich usunięcia, a w przypadku wystąpienia rażąco dużych zanieczyszczeń usunięcia partii dostarczonego kruszywa na koszt Wykonawcy lub odmowy przyjęcia transportu.
2.3.Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
2.4Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej
z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić min. 100 ton.
2.5.Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
2.6.W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie.
2.7.Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe na hałdę we wskazanym miejscu.
2.8.Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika ZDP w Lipnie lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
2.9.Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć
w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego.
2.10.Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia
do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena :
CENA - waga (znaczenie) 100%
Oferta z najniższą CENĄ otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
C naj
W p1 = R x------------------
C of . bad.
Wp1 - wartość punktowa w kryterium CENA obliczona do dwóch miejsc po przecinku
R - ranga w ocenie, tj. 100 %
Cnaj - CENA najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
Cof.bad - CENA oferty badanej
3. Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi sumę punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert o których mowa powyżej.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą liczbę punktów.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2024 poz.361 t.j.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
6. W ofercie, o której mowa w ust. 5, Wykonawca ma obowiązek:
6.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (wszystkie części postępowania):
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające że:
-wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy tłucznia betonowego, zbliżone do przedmiotu zamówienia, z których każda polegała na sprzedaży i dostawie tłucznia betonowego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy/roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena :
CENA - waga (znaczenie) 100%
Oferta z najniższą CENĄ otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
C naj
W p1 = R x------------------
C of . bad.
Wp1 - wartość punktowa w kryterium CENA obliczona do dwóch miejsc po przecinku
R - ranga w ocenie, tj. 100 %
Cnaj - CENA najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
Cof.bad - CENA oferty badanej
3. Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi sumę punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert o których mowa powyżej.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą liczbę punktów.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2024 poz.361 t.j.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
6. W ofercie, o której mowa w ust. 5, Wykonawca ma obowiązek:
6.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.