łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Firlej)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA URZĘDÓW ul. Rynek 26 23-250 Urzędów powiat: kraśnicki 81 822 76 80 przetargi@urzedow.pl https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/pn/gminaurzedow/demand/153495/notice/public/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Urzędów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 81 822 76 80 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Urzędów Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Urzędów na działce nr 473 Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych o wymiarach 100x75x12,5 cm, płyty podwójnie zbrojone z betonu klasy C30/37 z wypełnieniem otworów grysem kamiennym 2/8 mm, z wykonaniem podsypki z grysu kamiennego 2/8 mm gr. 4 cm, wraz z robotami towarzyszącymi Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zakościelne na działce nr 967 Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych o wymiarach 100x75x12,5 cm, płyty podwójnie zbrojone z betonu klasy C30/37 z wypełnieniem otworów grysem kamiennym 2/8 mm, z wykonaniem podsypki z grysu kamiennego 2/8 mm o gr. 4cm Modernizacja (przebudowa ) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Popkowice na działce nr 529 Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych o wymiarach 100x75x12,5 cm, płyty podwójnie zbrojone z betonu klasy C30/37 z wypełnieniem otworów grysem kamiennym 2/8 mm, z wykonaniem podsypki z grysu kamiennego 2/8 mm o gr. 4cm CPV: 45233000-9, 45233220-7,45233140-2,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00263898, ZP:271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/pn/gminaurzedow/demand/153495/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wpieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wspieranej przez producenta. 2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji Open JDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, , pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy e -Zamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze. 3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie e -Zamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę. 4) Przed uruchomieniem platformy e-Zamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1 , z późn. zm.), dalej RODO, niniejszym informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gmina Urzędów, z siedzibą Ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, e-mail gmina@urzedow.pl 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@zeto.lublin.pl 3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Urzędów (część I , część II i część III)" na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa ( którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania), oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu. 5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami przechowywane będą przez okres 4 lat ( art. 78 ust. 1 ustawy Pzp) od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO. 2. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/pn/gminaurzedow/demand/153495/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl/pn/gminaurzedow/demand/153495/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024