Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa infrastruktury drogowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dębica
Stefana Batorego 13
39-200 Dębica
powiat: dębicki
146803310 , 146803342, faks 146803336
urzad@ugdebica.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 146803310 , 14680334
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1) - Obejmuje 8 odcinków dróg - na każdym z odcinków zostanie wykonana gruntowna przebudowa istniejącej podbudowy i zostanie wykonana nowa nawierzchnia asfaltowa.
Przedmiotem inwestycji jest remont dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie miejscowości:
- Nagawczyna (droga Nagawczyna Porzyce w km 0+000 - 1+ 060)
- Zawada (droga w kierunku Mleczko)
- Zawada (droga wzdłuż bloków od Świętonia do Białej Drogi km 0+000 - 0+435)
- Nagawczyna (droga gminna dz. 1034/17 obok parkingu)
- Nagawczyna (od lasu (Rusin))
- Krownice (od mostu na Flagę)
- Krownice (na Świątka)
- Brzeźnica (ul. Jasna)
Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Dokumentacja projektowa:
a) dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań
i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - opis przedmiotu zamówienia,
b) mapa poglądowa dróg gminnych,
c) przedmiary robót,
- Opracowane przez: Piotr Szyper
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Opracowana przez: : Piotr Szyper
Część 2 - Wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej.
Opis przedmiotu zamówienia:
Część 2) - Obejmuje 2 odcinki dróg - na każdym z odcinków zostanie wykonana gruntowna przebudowa istniejącej podbudowy i zostanie wykonana nowa nawierzchnia z kostki brukowej.
Przedmiotem inwestycji jest remont dróg gminnych o nawierzchni żwirowej na terenie miejscowości:
- Brzeźnica (ul. Szeroka - wykonanie chodnika w km 0+356-0+789)
- Kochanówka (droga do COM Kochanówka)
Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Dokumentacja projektowa:
a) dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań
i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - opis przedmiotu zamówienia,
b) mapa poglądowa dróg gminnych,
c) przedmiary robót,
- Opracowane przez: Piotr Szyper
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Opracowana przez: : Piotr Szyper

CPV: 45233000-9, 45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00263910, WI.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e66b55aa-ecdf-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl .
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): - jak wyżej w pkt 3.1.)
3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: januszbech@ugdebica.pl lub urzad@ugdebica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO .
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dębica reprezentowana przez Wójta Gminy, adres: Ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 10, e-mail: urzad@ugdebica.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dębica jest Pani Joanna Kurgan, kontakt: iod@ugdebica.pl , tel.: 14 680 33 10
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ : WI.271.10.2024: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica- prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z zm.) - dalej ,,ustawa Pzp".
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 08:00
Miejsce składania ofert: Sposób składania oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale XIII i XIV SWZ. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e- Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.