Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury drogowej - Etap III - z podziałem na części

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury drogowej - Etap III - z podziałem na części

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kluczewsko
Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko
powiat: włoszczowski
44 781 42 44, faks 44 781 42 24
ug@kluczewsko.gmina.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908259
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kluczewsko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 44 781 42 44, faks 4
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III - z podziałem na części
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I zamówienia, tj.: ,,Modernizacja dróg publicznych w miejscowościach Ciemiętniki i Jeżowiec" - obejmuje następujące zadania:
1) zadanie 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki.
2) zadanie 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec.

1.2. Realizacja robót w ramach części I:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) elementy ulic,
e) nawierzchnia,
f) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) podbudowy,
d) nawierzchnia,
e) roboty wykończeniowe.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Ciemiętniki: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jeżowiec: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ.

Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

1.1. Część II zamówienia, tj.: ,,Modernizacja dróg na odcinkach Łapczyna Wola - Bobrowska Wola, Stanowiska - Januszewice oraz w miejscowościach Pilczyca i Kluczewsko - Ul. Łąkowa" - obejmuje następujące zadania:
1) zadanie 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola.
2) zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice.
3) zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca.
4) zadanie 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa.

1.2. Realizacja robót w ramach części II:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 4,00 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze;
b) odwodnienie;
c) nawierzchnia;
d) roboty wykończeniowe.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
3) w odniesieniu do zadania 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca:
Przedmiot swoim zakresem obejmuje przebudowę elektroenergetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego (usunięcie kolizji) wraz z przebudową nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) przełożenie istniejących słupów oświetlenia ulicznego poza obszar kolizyjny - 2 szt.;
b) przełożenie istniejących kabli oświetlenia ulicznego o łącznej długości L=17m poza obszar kolizyjny;
c) ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego typu YAKXS 2x25 - L=3(9)m;
d) wykonanie mufy kablowej - 1 szt.
e) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
f) roboty ziemne;
g) podbudowy;
h) nawierzchnia;
i) roboty wykończeniowe;
4) w odniesieniu do zadania 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa:
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o średniej szerokości 4,30 m oraz remont obustronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne;
c) podbudowy;
d) nawierzchnia;
e) roboty wykończeniowe.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do zadania 1 - Remont drogi gminnej na odcinku Łapczyna Wola - Bobrowska Wola: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Stanowiska - Januszewice: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ.
3) w odniesieniu do zadania 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Pilczyca: Przedmiar robót (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 9 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (oświetlenie uliczne) - Załącznik Nr 10 do SWZ, Przedmiar robót (droga) - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna (droga) - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (droga) - Załącznik Nr 10 do SWZ.
4) w odniesieniu do zadania 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kluczewsko - Ul. Łąkowa: Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 10 do SWZ.

Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45233120-6, 45233142-6, 45231400-9

Dokument nr: 2024/BZP 00263639, IRL.271.1.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.kluczewsko.gmina.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia pod adresem: www.bip.kluczewsko.gmina.pl w Zakładce Zamówienia publiczne/Platforma zakupowa/Profil Nabywcy/Postępowanie pn.:
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III - z podziałem na części
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl, znajdują się w
Rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kluczewsko reprezentowana przez Wójta Gminy Kluczewsko Ul. Spółdzielcza 12, 29-120 Kluczewsko tel. +48 (0447814246), http://bip.kluczewsko.pl/; www.kluczewsko.pl.
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - email: inspektor.rodo@kluczewsko.gmina.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap III z podziałem na części", Znak sprawy: IRL.271.1.1.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.);
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz podmiotom, którym dane zostaną udostępnione w ramach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r., poz. 1429);
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych do czasu zakończenia okresu archiwizacji danych związanych z postępowaniem - dokumentacja zamówień publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postępowania 10 lat;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908259
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.