Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli 5 letniej stanu technicznego i przydatności do użytkowania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli 5 letniej stanu technicznego i przydatności do użytkowania palców zabaw

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71)39 60 724
norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (71)39 60 724
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie okresowej kontroli 5 letniej stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów małej architektury, tj. placach zabaw na terenie Gminy Środa Śląska."
II. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie okresowej, 5-letniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów małej architektury, tj. palców zabaw na terenie Gminy Środa Śląska wg załącznika Nr 7
Przedmiot umowy polega na :
sprawdzeniu stanu sprawności technicznej i przydatności do użytkowania urządzeń zabawowych oraz procentowego zużycia danych elementów i fundamentów sprawdzeniu stanu połączeń mocowania,
sprawdzeniu zmian na poziomie bezpieczeństwa po przeprowadzonych naprawach, sprawdzeniu wpływu warunków atmosferycznych na urządzenia zabawowe lub inne urządzenia znajdujące się na weryfikowanych placach zabaw, sprawdzeniu stanu nawierzchni placów, sprawdzeniu stanu ogrodzenia
sprawdzeniu lokalizacji wyposażenia dodatkowego, tj. ławek i śmietników sprawdzeniu estetyki placu zabaw i jego otoczenia, wskazaniu lokalizacji urządzeń zabawowych do naprawy,
sporządzeniu protokołów z tej kontroli wraz z dokumentacją fotograficzną (dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej) odrębnie dla każdego placu.
Podstawa dokonania przeglądu : art 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego w oparciu o normę PN -EN 1176-1177
Protokoły z prac kontrolnych powinny zawierać także ocenę zgodności otrzymanych wyników z wymaganiami norm i przepisów.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia budowlane, o których mowa w art. 62 ust. 4 prawa budowlanego oraz wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania prac.

CPV: 71630000-3

Dokument nr: WZP 271.9-26/24

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-26/24) lub na e-mail norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 05.04.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy

Wymagania:
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
Il.11. Nie przewiduje się udzjelenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót. II.III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. II.V. Dopuszcza się udział podwykonawców
IV. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następującego kryterium:
1. Cena zamówienia - waga 100%, ocena w skali punktowej 100 pkt
Cena wykonania przedmiotu zamówienia:
Najniższa cena brutto spośród badanych ofert
C =----------------------------------------------------------------------x 100x100%
Cena brutto badanej oferty
gdzie:
C - ilość punktów otrzymanych w ramach kryterium ,,Cena"
Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w ZO i uzyska największą ilość punktów.
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia).
2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfra - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zwierać wszelki koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.
IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Istotne warunki umowy
Zamawiający nie przewiduje istotnych warunków zmiany treści umowy.
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1) nie podlegają wykluczeniu
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO
1.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga przedstawienia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień określonych w art 62 ust. 4 Prawa Budowlanego dotyczących przedmiotu zamówienia, tj. uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej przez przynajmniej jedną osobą, którą dysponuje Wykonawca - z wykazem osób.
2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik doZO.
3. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegających na podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł każda.
XVIII. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy)
- załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy)
- załącznik nr 5 - wykaz osób
- załącznik nr 6 - wykaz usług
UWAGA
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć również potwierdzoną za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej i oświadczenie z art. 117 ust. 4.

Uwagi:
XIX. RODO
1. Zamawiający określa, iż dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w celu komunikowaniu się z osobami wskazanymi do kontaktu niezbędnego do realizacji umowy oraz wyłącznie poprzez środki techniczne zapewniające komunikację m.in. poprzez e-mail, telefoniczne lub osobiście.
2. Wykonawca nie jest uprawniony do jakiegokolwiek dalszego wykorzystania i udostępniania powierzonych danych osobowych ani do przechowywania i sporządzania kopii bezpieczeństwa powierzonych danych w zakresie, który nie jest konieczny do prawidłowej realizacji Umowy.
3. Zamawiający powierza Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych jedynie w celu prawidłowego wykonywania usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy dane osobowe pracowników/osób do kontaktu. Dane osobowe obejmują: imię i nazwisko, nr telefonu, stanowisko pracy i nazwę pracodawcy oraz adres e-mail.
4. Wykonawca zobowiązuje się zastosować środki techniczne i organizacyjne mające na celu należyte, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, zabezpieczenie powierzonych do przetwarzania danych osobowych, w szczególności zabezpieczyć je przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub
zniszczeniem.
5. Wykonawca po zakończeniu świadczenia usług związanych z przetwarzaniem zależnie od decyzji Zamawiający usuwa lub zwraca mu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że szczególne przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych.
6. Jeżeli w celu prawidłowego wykonania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej Umowy i wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania przez Wykonawcę takich obowiązków, zajdzie potrzeba dostępu do danych osobowych innych niż wymienionych w umowie to Zamawiający będący Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) powierzy Wykonawcy przetwarzanie niezbędnych rodzajów danych osobowych, jednak wyłącznie w zakresie ich opracowywania, utrwalania i przechowywania na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Wykonywanie przez Wykonawcę operacji przetwarzania danych w zakresie lub celu przekraczających zakres i cel opisane powyżej wymaga każdorazowej pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Dostęp Wykonawcy do danych osobowych odbywa się z zastrzeżeniem dopełnienia przez Zamawiającego wymogów określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 17811. j.) lub w razie jej uchylenia aktu prawnego, który ją zastąpi.

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
- sprawy proceduralne: Norbert Krankiewicz - Wydział Zamówień Publicznych tel. 71 39-60-724, e-mail: norbert.krankiewicz@srodaslaska.pl
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Sonia Krowicka - Wydział Spraw Komunalnych

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.