łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sieci ciepłowniczej wraz z komorami |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o ul. Powstańców Śląskich 1 34-400 Nowy Targ powiat: nowotarski tel.: 18 266 23 82 wew. 42, tel.: 18 266 23 82 wew. 37 d.hyc@mpecnowytarg.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Targ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 18 266 23 82 w |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o. - dokonywanej co najmniej raz w roku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane. 4. Opis przedmiotu zamówienia. a) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli rocznej stanu technicznego obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Nowy Targ sp. z o. o. - zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane, obejmującej : budynek administracyjno - techniczny, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; budynek kotłowni z częścią biurową, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu; budynek warsztatu, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu; sieć ciepłownicza wraz z komorami zlokalizowana na terenie miasta Nowy Targ. budynek agregatu kogeneracyjnego, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; budynek stacji transformatorowej, przy Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; budynek kotłowni gazowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; zbiornik podziemny na olej opałowy o poj. 5,0 m3, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; b) Kontrola stanu technicznego obiektów powinna obejmować sprawdzenie stanu technicznego: ? elementów budynku, budowli oraz instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu; ? ? instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska; instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); c) Osoba przeprowadzająca kontrolę sporządzi protokół pokontrolny, dla każdego z obiektów: ? 1 egz. w formie papierowej; ? 1 egz. w formie elektronicznej / pliki edytowalne (format pliku: *.doc *.docx *.xls *.xlsx); ? 1 egz. w formie elektronicznej / pliki nieedytowalne (format pliku: *.pdf); W/w protokoły w zakresie kontroli konstrukcji obiektów powinny zawierać, co najmniej: ? datę przeprowadzenia kontroli; ? imię i nazwisko, a także numer uprawnień budowlanych wraz ze specjalnością, w której zostały wydane, osoby przeprowadzającej kontrolę oraz jej podpis; ? nazwę Właściciela / Zarządcy użytkowanego obiektu budowlanego; ? określenie kontrolowanego obiektu budowlanego umożliwiające jego identyfikację; ? zakres kontroli; ? ustalenia dokonane w zakresie kontroli, w tym wskazanie nieprawidłowości, jeżeli zostały stwierdzone, przy czym ocena stanu technicznego elementów budynku oraz określenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, powinno być dokonane z uwzględnieniem opracowania Zużycie techniczne obiektów budowlanych. Metody i kryteria oceny, wydanego przez WACETOB, z zaznaczeniem procentowego rozmiaru uszkodzeń lub zniszczeń elementów obiektu na skutek zużycia technicznego; ? zalecenia, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości (czynności mające na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości oraz termin ich wykonania); ? metody i środki użytkowania elementów obiektów budowlanych narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, w przypadku kontroli tych elementów; ? zakres niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli; ? wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnej kontroli; ? Wykonawca kontroli jest zobowiązany, w myśl art. 70 ustawy Prawo budowlane, do określenia w protokole uszkodzeń i braków, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym lub zatrucie gazem, jeśli takie zostanie stwierdzone; ? w przypadku wykrycia wad / niesprawności w trakcie przeprowadzonej kontroli, do protokołu Kontrolujący zobowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną stwierdzonych zmian i uszkodzeń elementów objętych kontrolą. d) Protokół, w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, Wykonawca sporządzi w formie dokumentu elektronicznego, z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2020 r. poz. 22, 284, 412 i 2127). e) Protokół, w zakresie kontroli instalacji gazowej powinien zostać przygotowany jako oddzielny dokument, zawierający co najmniej: datę przeprowadzenia kontroli, ocenę stanu technicznego wewnętrznej instalacji gazowej i urządzeń gazowych, wraz ze wskazaniem: nadaje się / nie nadaje się - do eksploatacji. f) Do każdego z protokołów Wykonawca powinien załączyć kopie zaświadczeń, o których mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane oraz kopie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności lub innych uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 5 ww. ustawy. Dokument nr: 03/ZO/2024 Otwarcie ofert: 14. Miejsce oraz termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.04.2024 r., godz. 13:15. Specyfikacja: 3. Określenie sposobu uzyskania dokumentacji. Zamawiający udostępnia Zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.mpecnowytarg.pl Zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami można otrzymać na adres poczty e-mail lub odebrać w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego: o Dawid Hyc - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 42, e-mail: d.hyc@mpecnowytarg.pl; o Ryszard Worwa - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 37, e-mail: r.worwa@mpecnowytarg.pl. Składanie ofert: 13. TERMIN SKŁADANIA ofert. Oferta winna być złożona w terminie do dnia 10.04.2024 r. do godz. 13:00. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na jej złożenie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: 5. Terminy wykonania zamówienia. Wykonawca wykona przedmiotowe zamówienie w nw. terminach : Do 21. 06. 2024 r. dla obiektów : ? budynek administracyjno - techniczny, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; ? budynek kotłowni z częścią biurową, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu; ? budynek warsztatu, Ul. Szaflarska 108 w Nowym Targu; ? budynek kotłowni gazowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; ? zbiornik podziemny na olej opałowy o poj. 5,0 m3, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; Do 27. 06. 2024 r. dla obiektów : ? sieć ciepłownicza wraz z komorami zlokalizowana na terenie miasta Nowy Targ. Do 04. 11. 2024 r. dla obiektów : ? budynek agregatu kogeneracyjnego, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; ? budynek stacji transformatorowej, Ul. Powstańców Śląskich 1 w Nowym Targu; Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o., obowiązującego u Zamawiającego, zwanego dalej Regulaminem. W sprawach nieuregulowanych w treści niniejszego zamówienia, stosuje się przepisy ww. Regulaminu lub Kodeksu Cywilnego. 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania. a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przy czym: ? kontrole okresowe, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego obiektu przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (e-CRUB); ? kontrole stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) przeprowadzają osoby: posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów kominowych dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych; posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. b) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w formie oświadczenia wykaże, iż dysponuje co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualny wpis na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego; 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualny wpis na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego. 3. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania. 4. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą: spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. 7. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty - na potwierdzenie ogólnych warunków udziału w postępowaniu. Oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy wg. wzoru załącznik nr 1; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 2; c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym wg. wzoru załącznik nr 3; d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO wg. wzoru załącznik nr 4. 8. Informacje na temat wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. O zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie o cenę lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) oferentów, którzy w ciągu 3 (trzech) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując lub wykonując nienależycie zamówienie, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które oferent nie ponosi odpowiedzialności, b) oferentów w stosunku do których otwarto upadłość lub których upadłość ogłoszono, c) oferentów którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, d) oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) Innych Oferentów, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może odrzucić ofertę gdy: a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, b) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, d) oferent nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w zapytaniu ofertowym lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. a) Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ,,Zapytania ofertowego", kierując swoje zapytania w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 (dwóch) dni od dnia ich wpłynięcia pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ,,Zapytania ofertowego" wpłynął do Zamawiającego nie później niż 3 (trzech) dni przed terminem składania ofert. Zamawiający pomimo upływu terminu, o którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Udzielone odpowiedzi na zapytania do treści ,,Zapytania ofertowego", Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej na której udostępnił ,,Zapytanie ofertowe" (www.mpecnowytarg.pl ). b) Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną. c) Jeżeli oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. d) Pytania należy kierować: o w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego, o pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@mpecnowytarg.pl e) Zamawiający urzęduje w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00 z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. f) Korespondencja przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną poza godzinami urzędowania Zamawiającego wskazanymi w pkt. powyżej, zostanie zarejestrowana w następnym dniu roboczym i uznana za wniesioną tego dnia. g) Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów ,,Zapytania ofertowego" udzielane przez osoby nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcą. h) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w dowolnym czasie, przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ,,Zapytania ofertowego". Dokonaną zmianę treści ,,Zapytania ofertowego", Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej na której udostępnił ,,Zapytanie ofertowe" (www.mpecnowytarg.pl). 10. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu postępowania. a) Ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu; b) Zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w ww. punkcie lub umowę, z której będzie wynikać pełnomocnictwo; c) Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu; d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 12. Opis sposobu przygotowania oferty. a) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone; b) Ofertę należy sporządzić na załączonym druku zgodnie z załącznikiem nr 1 do ,,Zapytania ofertowego"; c) Wraz z formularzem oferty winny być złożone: ? pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta; ? pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiot postępowania lub umowę, z której będzie wynikać pełnomocnictwo; ? dokumenty wymienione w pkt 7 niniejszego zapytania ofertowego; d) Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub zgodnie z udzielonym(i) pełnomocnictwem/pełnomocnictwami; e) Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez Wykonawcę; f) Wymaga się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę; g) W treści oferty zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron; h) Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami ,,Zapytania ofertowego"; ? Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej: osobiście w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego, w dniach roboczych (z wyłączeniem sobót) w godzinach od 7:00 do 15:00; przesłaną pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o. o., ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ (decyduje data wpływu); Oferta w formie pisemnej, zawierająca wszystkie niezbędne załączniki, musi zostać złożona w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, oraz opisane: Dotyczy: Postępowanie znak 03/ZO/2024 Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów MPEC Nowy Targ sp. z o.o. - dokonywanej co najmniej raz w roku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane. Nie otwierać przed dniem 10.04.2024 r., godz. 13:15 i) Zmiana oraz wycofanie oferty: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno spełniać wymagania, jak dla oferty (zgodnie z powyższym pkt.) i zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA". Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu powinien powiadomić Zamawiającego pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno spełniać wymagania, jak dla oferty (zgodnie z powyższym pkt.) i zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE". 15. Opis sposobu obliczania ceny w ofercie. a) Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe; b) Podana w ofercie cena ryczałtowa musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego, oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotowego zamówienia; c) W cenie ofertowej należy ponadto uwzględnić należny podatek VAT (cena brutto) zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert; d) Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego); 17. Badanie oraz ocena złożonych oświadczeń i dokumentów. a) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta ze względów formalnych będzie podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało unieważnieniu lub oferta będzie zawierała cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć za realizację przedmiotu postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku pełnomocnictwa - umocowanie do czynności objętej pełnomocnictwem, nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. b) W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty jak i jej załączników. c) Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie dokumentu). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej). 18. Warunki płatności. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie odbiór prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Płatność przelewem bankowym w terminie 7 dni od daty otrzymani faktury VAT lub rachunku ( w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT). 19. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Wobec treści zapytania ofertowego, czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na mocy Procedury, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia może wnieść odwołanie do Zamawiającego (kierowane do Prezesa Zarządu) w terminie 3 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 2. Odwołanie uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarło ono do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Za chwilę tę uważa się dni i godziny pracy Zamawiającego, tj. dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. a) W przypadku wniesienia odwołania dotyczącego treści zapytania ofertowego Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. c) W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego jego rozstrzygnięcia. d) W przypadku wniesienia odwołania po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawców, zawiesza się równocześnie dalszy tok postępowania. e) Zamawiający rozstrzyga odwołanie w terminie 5 dni od dnia jego wpłynięcia. Brak rozstrzygnięcia odwołania w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. f) Rozstrzygnięcie odwołania przez Zamawiającego jest ostateczne. 20. Informacja dotyczące Podwykonawców. Zamawiający nie dopuszcza zlecenie zamówienia Podwykonawcy. 21. Prawa Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty; b) Unieważnienia postępowania; c) Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty; d) Dokonania zmian warunków opisanych w zaproszeniu przed terminem składania ofert; e) Odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny; f) Zmiany zakresu zamówienia; Uwagi: 16. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenie tych kryteriów. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: najniższa cena - 100 pkt. Ilość punktów zostanie obliczone wg poniższego wzoru: ść ó = ż ( ł) ś ó ( ? ł) × 100 Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT) wyszczególnioną w formularzu ofertowym dla całości zadania. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pozyskanych punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Kontakt: i) Pracownikami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: o Dorota Misiukanis - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. 18 2662382, wew. 37; |
© eurobudowa.pl 2004-2024