Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą zegarów ściennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą zegarów ściennych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury z siedzibą w Krakowie
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków
powiat: Kraków
tel.: +48 665 910 180
d.wiecek@kssip.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 665 910 18
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury z siedzibą w Krakowie
zaprasza do:
Złożenia oferty na realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu
ofertowym
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 sztuk zegarów ściennych do siedziby
zamawiającego: Dom Aplikanta KSSiP Ul. Przy Rondzie 5 w Krakowie.
Szczegóły zamawianego asortymentu:
- Zegar ścienny analogowy EUROTIME 56863 o średnicy 50 cm - 1 sztuka,
- Zegar ścienny cyfrowy Techno Line WS 8009 Sterowany radiowo - 1 sztuka.
Informacje dodatkowe:

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 5 kwietnia 2024
2) Określenie miejsca i sposobu składania ofert:
a) pocztą elektroniczną na adres (e-mail): d.wiecek@kssip.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i
Prokuratury, Dom Aplikanta adres: Ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków
Termin realizacji zamówienia:
Termin/okres: kwiecień/maj 2024

Wymagania:
2) Okres gwarancji: 12 miesięcy
3) Warunki płatności: do 21 dni
licząc od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku pod warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń;
4)
i Deklaracja dostępności Zamawiającego znajduje się na stronie internetowej:
https://www.kssip.gov.pl/deklaracja-dostepnosci;
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponujący osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia,
4. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące
kryteria
i ich wagi:
1) Kryterium cena: 100 %
Opis sposobu oceny kryterium oraz obliczania wartości kryterium:
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 100%
gdzie:
C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n - cena oferty ocenianej;
5. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający wybierze ofertę:
1) spełniającą wszystkie wymagania oraz warunki udziału w postępowaniu oraz taką,
która uzyska największą liczbę punktów zgodnie z wyżej przyjętymi kryteriami oceny
ofert.
2) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835). W przypadku Wykonawcy
wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz.
835), Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
7. Informacje dodatkowe:
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty
i przekazać do Zamawiającego zgodnie ze sposobem określonym w ust. 6 pkt 2.
1 W razie potrzeby należy wskazać też godzinę.
2) W ofercie należy wskazać cenę z VAT i bez VAT na określony w zapytaniu
ofertowym przedmiot zamówienia. Cenę oferty, ceny jednostkowe, wszelkie
obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto i brutto), przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się
do 1 grosza.
10. Uwagi końcowe:
1) W przypadku, gdy w wyniku niniejszego postępowania wartość zamówienia
wyniesie lub przekroczy kwotę 130 000 zł (bez VAT), złożone oferty posłużą
wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia w celu przeprowadzenia
postępowania w trybie ustawy Pzp;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania;
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie, w szczególności, jeżeli:
a) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty;
b) Wykonawcy tak samo ocenieni, złożą oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub
koszcie;
c)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
4) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz jej dostarczeniem ponosi
Wykonawca.
5) Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z
tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi
na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
7) Zamawiający zastrzega, że może podjąć negocjacje z Wykonawcą/Wykonawcami
w zakresie ceny oferty.
8) Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych polegających
na błędnym przemnożeniu, zsumowaniu poszczególnych pozycji w formularzu
ofertowym z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
9) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wyjaśnień treści oferty w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Niedopuszczalne
jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących
złożonej oferty, poza sytuacją opisaną w ust. 10 pkt. 7)
10) Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawcy
do uzupełnienia dokumentów, wskazanych w zapytaniu ofertowym, w sytuacji
ich niezłożenia wraz z ofertą. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę uzupełnionych
dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Nie wzywa się Wykonawcy, jeżeli dokument służy
potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów
oceny ofert.
11) Oferty zawierające zapisy niezgodne z postanowieniami zapytania lub wniesione
po terminie składania ofert pozostawia się bez rozpatrzenia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna dla Wykonawcy:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania,
w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich
udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego
zamówienia jest Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury (dalej: KSSiP), z siedzibą
przy ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków.
Administrator informuje, że:
1) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), również w zakresie realizacji praw,
o których mowa w pkt. 5, realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego:
iod@kssip.gov.pl.
2) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, ponadto zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników
KSSiP zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz
mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów
prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu
udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą
przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych
procedurach archiwizacyjnych KSSiP.
5) Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa
krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
6) Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16
RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8) Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego
jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia.
Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych
z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji
międzynarodowych.

Kontakt:
Wszelkich informacji udziela:
Pan: Daniel Więcek
tel.: +48 665 910 180 , e-mail: d.wiecek@kssip.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.