lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze Ptasia 2a 58-500 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra 756420033 sekretariat.mzdim@jeleniagora.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/907096 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 756420033 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I (Rejon I) - polegająca na realizacji bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni i chodników ulic w Rejonie I, obejmującym swym zasięgiem: Śródmieście Jeleniej Góry, Zabobrze, Maciejową, Czarne oraz Osiedle Łomnickie Część II (Rejon II) - polegająca na realizacji bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni i chodników ulic w Rejonie II, obejmującym swym zasięgiem: Cieplice, Sobieszów, Goduszyn oraz Jagniątków. CPV: 45000000-7, 45233142-6,45233141-9 Dokument nr: 2024/BZP 00264163, MZDIM-P.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/907096 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907096. Szczegółowa informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, została zawarta w ust. 24 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w postępowaniu, w tym w zakresie wymogu użycia podpisu elektronicznego, zostały opisane w ust. 15 i 24 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO, w dokumentach zamówienia (ust. 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (ust. 26 Tomu I Specyfikacji Warunków Zamówienia). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907096 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907096 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024