kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina i Miasto Jastrowie ul. Gdańska 79 64-915 Jastrowie powiat: złotowski Tel: 67 266 22 11, tel. 67 265 72 21, tel. 67 265 72 36 sekretariat@jastrowie.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jastrowie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 67 266 22 11, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina i Miasto Jastrowie zaprasza do złożenia oferty w ramach zapytania ofertowego- na opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów dla zadania pn: ,,Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Jastrowiu". 2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ,,Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów ( zwanego dalej łącznie ,,PFU" lub ,,dokumentacją") dla zadania pn: ,, Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Jastrowiu", który będzie stanowił podstawę do wszczęcia postępowania przetargowego. Teren inwestycyjny stanowi własność Gminy i Miasta Jastrowie i obejmuję działkę o numerze ewidencyjnym 1603/2 obręb 0001 Jastrowie, położoną w Jastrowiu przy ul. Kolejowej. Teren inwestycyjny objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oznaczonego symbolem 6US3 (teren sportu i rekreacji). Zakres rzeczowy opracowania programu funkcjonalno- użytkowego winien uwzględniać i obejmować wykonanie następujących prac: 1. Dostępność dla mieszkańców przez siedem dni w tygodniu w godz.ch od 7:00 do 21:00, 2. Dostępność dla uczniów szkół w ramach lekcji wychowania fizycznego, 3. Obiekt powinien spełniać funkcje pływalni i posiadać halę basenową z: o Basenem sportowym o wymiarach 25 m x 12,5 m i głębokości od 1,10 m do 1,80 m z czterema torami pływackimi oraz torem do nauki pływania, o Basenem rekreacyjnym wyposażonym w atrakcje wodne długość ok 12,5 m, szerokość ok 5,0 m, głębokość basenu 0,90 m o Wanna z hydromasażem, okrągła o pow. min 6,5 m2, dla min. 6 osób- 1 szt. o Zjeżdżalnię do basenu rekreacyjnego, o Strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego, o Strefa zaplecza technicznego, o Widownię o Recepcja (przy recepcji miejsce dla małego bufetu: 3-4 stoliki, automat na kawę) , komunikacje o Sauna sucha (fińska), o Pomieszczenie dla ratowników, 4. Obiekt powinien ponadto posiadać: o Niezbędne dla każdej funkcji pomieszczenia techniczne, socjalne i sanitarne, o Posiadać przestrzeń dla wypoczynku związaną z właściwymi funkcjami, 5. Przewiduje się wykonanie: o Instalacji wody pitnej i wody technologicznej, o Instalacji wody hydrantowej, o Instalacji kanalizacji sanitarnej, o Wentylacji grawitacyjnej, o Instalacji wentylacji i klimatyzacji z odzyskiem ciepła, o Instalacji uzdatniania wody basenowej, o Instalacji centralnego ogrzewania, o Instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, o Instalacji oświetlenia awaryjnego, o Instalacji gniazd energii elektrycznej, o Instalacje teletechniczne wewnętrzne i zewnętrzne, o Przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej, gazowe i elektroenergetyczne, o Zagospodarowanie terenu wraz z robotami drogowymi (m.in. budowa zjazdu z drogi gminnej, parkingi, ciągi piesze, zieleń ogrodzenie, mała architektura), 6. W ramach Przedsięwzięcia Zamawiający wymaga również wyposażenia obiektu w niezbędne do jego uruchomienia i funkcjonowania elementy wyposażenia wewnętrznego i zewnętrznego w postaci urządzeń i sprzętów oraz mebli, np.: wyposażenie szatni- szafki zamykane i otwierane elektronicznie na paski w ramach systemu obsługi i rozliczenia klientów, suszarki, dozowniki mydła, podajniki papieru toaletowego i ręczników papierowych, kosze na odpady, kosze na śmieci itp. 7. Przewiduje się podłączenie planowanego do realizacji- w ramach programu funkcjonalno- użytkowego- obiektu pływalni gminnej do istniejących w sąsiedztwie sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej oraz energetycznej- po uzyskaniu warunków technicznych podłączenia od administratora tych sieci. 8. Przewiduje się ogrzewanie budynku za pomocą własnej kotłowni gazowej zasilanej gazem poprzez przyłącze gazu z istniejącej sieci na podstawie uzyskanych przez Wykonawcę warunków technicznych od administratora sieci. 9. Zamawiający wymaga w projektowanym obiekcie ekonomicznego i zgodnego z przepisami wykorzystania, dla zrealizowania założonych funkcji obiektu, powierzchni całkowitej obiektu, a także właściwego wykorzystania naturalnego oświetlenia słonecznego- pozwalającego na maksymalne pozyskanie i wykorzystanie biernej energii słonecznej. 10. W ramach projektu i realizacji należy zapewnić niezbędne zabezpieczenie ppoż. dla obiektu, 11. Wykonawca w ramach przedsięwzięcia zobowiązany jest wykonać badania i dostarczyć wyniki badań gruntowo-wodnych. 12. Wykonawca w ramach Przedsięwzięcia zobowiązany jest uzyskać aktualną mapę zasadniczą. 13. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedstawić do akceptacji Zamawiającego wielobranżową koncepcję gminnej pływalni wraz z infrastrukturą rekreacyjną i towarzyszącą obiektowi na proponowanym terenie. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania wynikające z informacji, wskazań i wytycznych zawartych w Programie Funkcjonalno-użytkowym. 14. Zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków. 15. Zestawienie kosztów. 3. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do: o Do uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszystkich decyzji, warunków, opinii koniecznych do wykonania PFU oraz do przygotowania niezbędnych dokumentów w tym zakresie, o Koncepcję funkcjonalno-przestrzenną w formie graficznej o W/w PFU należy wykonać w formie papierowej w 3 egzemplarzach i elektronicznej (format pdf) w 1 egz. o Uzyskania akceptacji Zamawiającego dotyczącej PFU przed właściwym jego złożeniem, o Opracowania PFU w sposób zgodny z art. 29-31 i art.34 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności z art. 99-103 tej ustawy. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego. W opracowanym PFU nie będzie używał nazw własnych wyrobów, nazw producentów materiałów czy urządzeń ani też nie będzie podawał typów, nazw fabrycznych i innych oznaczeń mogących jednoznacznie wskazywać na dany wyrób, a jedynie szczegółowe parametry techniczne takich materiałów czy urządzeń, określające ich standardy jakościowe. W przypadku gdy jednoznaczne określenie jakości danego wyrobu nie będzie możliwe poprzez podanie szczegółowych parametrów technicznych, dopuszcza się podanie typu lub producenta, lecz z wyraźnym zaznaczeniem, iż jest to rozwiązanie przykładowe służące jedynie określeniu jakości urządzenia czy materiału, o którym mowa w opracowaniu z zaznaczeniem, iż dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych lub lepszych parametrach określając warunki tej równoważności (należy załączyć kartę równoważności dla danego elementu (określić co uznamy za równoważne), Przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ww. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Projektant wyrazi również zgodę na dokonywanie w ww. dokumentacji zmian wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, Jednokrotnego uaktualnienia szacunkowego zestawienia kosztów w ciągu 14 dni od zlecenia, Do udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień na pytania Zamawiającego oraz wyjaśnień w trakcie postępowania przetargowego w terminie wynikającym z przepisów obowiązującego prawa, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ewentualnych braków oraz usunięcia błędów w opracowanej dokumentacji, jeżeli będą miały miejsce. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia : 15.04.2024r. do godz. 11:00 Wykonawca składa ofertę: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego (tj. Urząd Gminy i Miasta Jastrowie Ul. Gdańska 79, 64-915 Jastrowie ), b) przesyłką poleconą na ww. adres siedziby albo c) pocztą elektroniczną na adres email: sekretariat@jastrowie.pl z dopiskiem : ,,Oferta na opracowanie PFU". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia. Opracowanie wstępnej koncepcji wraz z jej wizualizacją w terminie 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Wstępną koncepcję należy opracować na odpowiedniej mapie. Po uprzednim zaakceptowaniu wstępnej koncepcji przez Zamawiającego, pracę mogą być dalej kontynuowane przez Wykonawcę. Opracowanie kompletnego PFU i szacunkowego zestawienia kosztów na podstawie zaakceptowanej wstępnej koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: 5. Warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien spełniać następujące wymagania: a) doświadczenie: posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa programy funkcjonalno-użytkowe bądź dokumentację budowlano-wykonawczą zbliżoną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącego przedmiotem zapytania, Zamawiający uznaje minimum jedno zamówienie o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł dotyczące opracowania programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na: budowę, przebudowę, rozbudowę basenu lub innego budynku użyteczności publicznej- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. b) Osób zdolnych do wykonywania zamówienia- dysponują: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w budownictwie bez ograniczeń w branży architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie (liczone od daty otrzymania uprawnień ). 6. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: a) Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, w szczególności informację, odpowiadającą aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. b) W przypadku gdy oferta składana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień projektowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bądź o dysponowaniu takimi osobami ( art. 12 i 12a ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.)- Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku stosownym oświadczeniem w złożonej ofercie. d) Formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone, decyduje data wpływu. 8. Kryteria oceny ofert. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania): L.p 1. Nazwa kryterium Cena brutto oferty OpisWaga kryterium Cena oferty (z podatkiem Vat) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę na opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów dla zadania 100 % - Złożona przez Wykonawcę oferta powinna być ważna przynajmniej przez 30 dni. - Ofertę należy złożyć w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 wraz z pozostałymi załącznikami - Składany przez Wykonawcę formularz ofertowy w formie elektronicznej wraz z załącznikiem musi być podpisany podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym. Oferta wraz z załącznikiem musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo. - Oferta musi zawierać całkowity koszt, jaki Zamawiający poniesie na realizację przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Kwoty zawarte w ofercie Wykonawcy, któremu zostanie powierzone wykonanie zamówienia zostaną ustalone na okres obowiązywania zawartej umowy i nie będą podlegały późniejszym negocjacjom oraz jakiejkolwiek waloryzacji. - W odpowiedzi na ogłoszenie każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników powinny być sporządzone, zgodnie z tymi wzorami co do treści i podpisane. - Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty, zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego. 10. Porozumienie się Zamawiającego z Wykonawcami. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem email: sekretariat@jastrowie.pl . Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem email: sekretariat@jastrowie.pl 11. Zastrzeżenia Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny, w tym w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację. o Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania oferty. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. o Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym. Informacje o wybraniu oferty zostaną przesłane do wykonawców za pośrednictwem e-mail bądź na stronie internetowej Zamawiającego. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktów: - Agnieszka Kozłowska, tel. 67 265 72 21, email: kierownikgk@jastrowie.pl - Anna Mikołajczyk, tel. 67 265 72 36, email: anna.mikolajczyk@jastrowie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024