Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
ul. Gdańska 79
64-915 Jastrowie
powiat: złotowski
Tel: 67 266 22 11, tel. 67 265 72 21, tel. 67 265 72 36
sekretariat@jastrowie.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jastrowie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 67 266 22 11, t
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina i Miasto Jastrowie zaprasza do złożenia oferty w ramach zapytania ofertowego- na
opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem
kosztów dla zadania pn: ,,Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Jastrowiu".
2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ,,Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z
szacunkowym zestawieniem kosztów ( zwanego dalej łącznie ,,PFU" lub ,,dokumentacją")
dla zadania pn: ,, Budowa basenu wraz z infrastrukturą rekreacyjną w Jastrowiu", który
będzie stanowił podstawę do wszczęcia postępowania przetargowego.
Teren inwestycyjny stanowi własność Gminy i Miasta Jastrowie i obejmuję działkę o
numerze ewidencyjnym 1603/2 obręb 0001 Jastrowie, położoną w Jastrowiu przy
ul. Kolejowej. Teren inwestycyjny objęty jest miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego oznaczonego symbolem 6US3 (teren sportu i rekreacji).
Zakres rzeczowy opracowania programu funkcjonalno- użytkowego winien uwzględniać i
obejmować wykonanie następujących prac:
1. Dostępność dla mieszkańców przez siedem dni w tygodniu w godz.ch od 7:00 do
21:00,
2. Dostępność dla uczniów szkół w ramach lekcji wychowania fizycznego,
3. Obiekt powinien spełniać funkcje pływalni i posiadać halę basenową z:
o Basenem sportowym o wymiarach 25 m x 12,5 m i głębokości od 1,10 m do
1,80 m z czterema torami pływackimi oraz torem do nauki pływania,
o Basenem rekreacyjnym wyposażonym w atrakcje wodne długość ok 12,5 m,
szerokość ok 5,0 m, głębokość basenu 0,90 m
o Wanna z hydromasażem, okrągła o pow. min 6,5 m2, dla min. 6 osób- 1 szt.
o Zjeżdżalnię do basenu rekreacyjnego,
o Strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego,
o Strefa zaplecza technicznego,
o Widownię
o Recepcja (przy recepcji miejsce dla małego bufetu: 3-4 stoliki, automat na
kawę) , komunikacje
o Sauna sucha (fińska),
o Pomieszczenie dla ratowników,
4. Obiekt powinien ponadto posiadać:
o Niezbędne dla każdej funkcji pomieszczenia techniczne, socjalne i sanitarne,
o Posiadać przestrzeń dla wypoczynku związaną z właściwymi funkcjami,
5. Przewiduje się wykonanie:
o Instalacji wody pitnej i wody technologicznej,
o Instalacji wody hydrantowej,
o Instalacji kanalizacji sanitarnej,
o Wentylacji grawitacyjnej,
o Instalacji wentylacji i klimatyzacji z odzyskiem ciepła,
o Instalacji uzdatniania wody basenowej,
o Instalacji centralnego ogrzewania,
o Instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej,
o Instalacji oświetlenia awaryjnego,
o Instalacji gniazd energii elektrycznej,
o Instalacje teletechniczne wewnętrzne i zewnętrzne,
o Przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej, gazowe i
elektroenergetyczne,
o Zagospodarowanie terenu wraz z robotami drogowymi (m.in. budowa zjazdu z
drogi gminnej, parkingi, ciągi piesze, zieleń ogrodzenie, mała architektura),
6. W ramach Przedsięwzięcia Zamawiający wymaga również wyposażenia obiektu w
niezbędne do jego uruchomienia i funkcjonowania elementy wyposażenia
wewnętrznego i zewnętrznego w postaci urządzeń i sprzętów oraz mebli, np.:
wyposażenie szatni- szafki zamykane i otwierane elektronicznie na paski w ramach
systemu obsługi i rozliczenia klientów, suszarki, dozowniki mydła, podajniki papieru
toaletowego i ręczników papierowych, kosze na odpady, kosze na śmieci itp.
7. Przewiduje się podłączenie planowanego do realizacji- w ramach programu
funkcjonalno- użytkowego- obiektu pływalni gminnej do istniejących w sąsiedztwie
sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej oraz energetycznej- po uzyskaniu
warunków technicznych podłączenia od administratora tych sieci.
8. Przewiduje się ogrzewanie budynku za pomocą własnej kotłowni gazowej zasilanej
gazem poprzez przyłącze gazu z istniejącej sieci na podstawie uzyskanych przez
Wykonawcę warunków technicznych od administratora sieci.
9. Zamawiający wymaga w projektowanym obiekcie ekonomicznego i zgodnego z
przepisami wykorzystania, dla zrealizowania założonych funkcji obiektu, powierzchni
całkowitej obiektu, a także właściwego wykorzystania naturalnego oświetlenia
słonecznego- pozwalającego na maksymalne pozyskanie i wykorzystanie biernej
energii słonecznej.
10. W ramach projektu i realizacji należy zapewnić niezbędne zabezpieczenie ppoż. dla
obiektu,
11. Wykonawca w ramach przedsięwzięcia zobowiązany jest wykonać badania i
dostarczyć wyniki badań gruntowo-wodnych.
12. Wykonawca w ramach Przedsięwzięcia zobowiązany jest uzyskać aktualną mapę
zasadniczą.
13. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedstawić do akceptacji Zamawiającego
wielobranżową koncepcję gminnej pływalni wraz z infrastrukturą rekreacyjną i
towarzyszącą obiektowi na proponowanym terenie. Koncepcja powinna zawierać
rozwiązania wynikające z informacji, wskazań i wytycznych zawartych w Programie
Funkcjonalno-użytkowym.
14. Zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków.
15. Zestawienie kosztów.
3. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do:
o Do uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego
pełnomocnictwa) wszystkich decyzji, warunków, opinii koniecznych do
wykonania PFU oraz do przygotowania niezbędnych dokumentów w tym
zakresie,
o Koncepcję funkcjonalno-przestrzenną w formie graficznej
o W/w PFU należy wykonać w formie papierowej w 3 egzemplarzach i
elektronicznej (format pdf) w 1 egz.
o Uzyskania akceptacji Zamawiającego dotyczącej PFU przed właściwym jego
złożeniem,
o Opracowania PFU w sposób zgodny z art. 29-31 i art.34 ustawy Prawo
zamówień publicznych w szczególności z art. 99-103 tej ustawy.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego. W opracowanym PFU nie będzie używał nazw własnych
wyrobów, nazw producentów materiałów czy urządzeń ani też nie będzie
podawał typów, nazw fabrycznych i innych oznaczeń mogących jednoznacznie
wskazywać na dany wyrób, a jedynie szczegółowe parametry techniczne takich
materiałów czy urządzeń, określające ich standardy jakościowe. W przypadku
gdy jednoznaczne określenie jakości danego wyrobu nie będzie możliwe
poprzez podanie szczegółowych parametrów technicznych, dopuszcza się
podanie typu lub producenta, lecz z wyraźnym zaznaczeniem, iż jest to
rozwiązanie przykładowe służące jedynie określeniu jakości urządzenia czy
materiału, o którym mowa w opracowaniu z zaznaczeniem, iż dopuszcza się
stosowanie wyrobów o równoważnych lub lepszych parametrach określając
warunki tej równoważności (należy załączyć kartę równoważności dla danego
elementu (określić co uznamy za równoważne),
Przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wszelkiej
dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich
egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji
wymienionych w art. 50 ww. ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych. Projektant wyrazi również zgodę na dokonywanie w ww.
dokumentacji zmian wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego,
Jednokrotnego uaktualnienia szacunkowego zestawienia kosztów w ciągu 14
dni od zlecenia,
Do udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień na pytania Zamawiającego oraz
wyjaśnień w trakcie postępowania przetargowego w terminie wynikającym z
przepisów obowiązującego prawa,
Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ewentualnych braków oraz
usunięcia błędów w opracowanej dokumentacji, jeżeli będą miały miejsce.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia : 15.04.2024r. do godz. 11:00
Wykonawca składa ofertę:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego (tj. Urząd Gminy i Miasta Jastrowie Ul. Gdańska 79,
64-915 Jastrowie ),
b) przesyłką poleconą na ww. adres siedziby albo
c) pocztą elektroniczną na adres email: sekretariat@jastrowie.pl z dopiskiem : ,,Oferta na
opracowanie PFU".

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia.
Opracowanie wstępnej koncepcji wraz z jej wizualizacją w terminie 2 miesiące od
dnia podpisania umowy. Wstępną koncepcję należy opracować na odpowiedniej
mapie. Po uprzednim zaakceptowaniu wstępnej koncepcji przez Zamawiającego,
pracę mogą być dalej kontynuowane przez Wykonawcę.
Opracowanie kompletnego PFU i szacunkowego zestawienia kosztów na podstawie
zaakceptowanej wstępnej koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 4 miesięcy
od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
5. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca powinien spełniać następujące wymagania:
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej
dwa programy funkcjonalno-użytkowe bądź dokumentację budowlano-wykonawczą
zbliżoną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie
odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącego przedmiotem
zapytania, Zamawiający uznaje minimum jedno zamówienie o łącznej wartości
minimum 50 000,00 zł dotyczące opracowania programu funkcjonalno-użytkowego
lub dokumentacji projektowej na: budowę, przebudowę, rozbudowę basenu lub
innego budynku użyteczności publicznej- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 7 do zapytania ofertowego.
b) Osób zdolnych do wykonywania zamówienia- dysponują:
- osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w budownictwie
bez ograniczeń w branży architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie (liczone od daty otrzymania
uprawnień ).
6. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
a) Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego
zamówienia publicznego, w szczególności informację, odpowiadającą aktualnemu
odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub informację z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub pełnomocnictwo
upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
b) W przypadku gdy oferta składana jest przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza.
c) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień projektowych do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie bądź o dysponowaniu takimi osobami ( art.
12 i 12a ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.)- Wykonawca
potwierdzi spełnienie warunku stosownym oświadczeniem w złożonej ofercie.
d) Formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami
Oferty złożone po terminie
zostaną odrzucone, decyduje data wpływu.
8. Kryteria oceny ofert.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium (nazwa
kryterium, waga, sposób punktowania):
L.p
1.
Nazwa
kryterium
Cena brutto
oferty
OpisWaga kryterium
Cena oferty (z podatkiem Vat) za
realizację przedmiotu zamówienia,
na którą powinny składać się
wszelkie koszty ponoszone przez
Wykonawcę na opracowanie
programu funkcjonalno-
użytkowego wraz z szacunkowym
zestawieniem kosztów dla zadania
100 %
- Złożona przez Wykonawcę oferta powinna być ważna przynajmniej przez 30 dni.
- Ofertę należy złożyć w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
wraz z pozostałymi załącznikami
- Składany przez Wykonawcę formularz ofertowy w formie elektronicznej wraz z
załącznikiem musi być podpisany podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym.
Oferta wraz z załącznikiem musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub przez osoby
posiadające pełnomocnictwo.
- Oferta musi zawierać całkowity koszt, jaki Zamawiający poniesie na realizację przez
Wykonawcę przedmiotu zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z
obowiązujących przepisów. Kwoty zawarte w ofercie Wykonawcy, któremu zostanie
powierzone wykonanie zamówienia zostaną ustalone na okres obowiązywania zawartej
umowy i nie będą podlegały późniejszym negocjacjom oraz jakiejkolwiek waloryzacji.
- W odpowiedzi na ogłoszenie każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
załączników powinny być sporządzone, zgodnie z tymi wzorami co do treści i podpisane.
- Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty, zgodnie z
wymaganiami zapytania ofertowego.
10. Porozumienie się Zamawiającego z Wykonawcami.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem email:
sekretariat@jastrowie.pl .
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Wniosek należy przesłać za pośrednictwem email: sekretariat@jastrowie.pl
11. Zastrzeżenia Zamawiającego.
o Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
o Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny, w tym w
szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych
zarezerwowanych na jego realizację.
o Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania oferty.
o Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego do upływu
terminu składania ofert.
o Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do
udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na
warunkach określonych w zapytaniu ofertowym. Informacje o wybraniu oferty
zostaną przesłane do wykonawców za pośrednictwem e-mail bądź na stronie
internetowej Zamawiającego.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktów:
- Agnieszka Kozłowska, tel. 67 265 72 21, email: kierownikgk@jastrowie.pl
- Anna Mikołajczyk, tel. 67 265 72 36, email: anna.mikolajczyk@jastrowie.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.