Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa gminnego schroniska dla zwierząt

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa gminnego schroniska dla zwierząt

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wałbrzych
plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
bzp@um.walbrzych.pl
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: 100.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa gminnego schroniska dla zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu przy Ul. Beethovena w Wałbrzychu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykonanie w szczególności następujących Robót:
a) zabezpieczenie drzew i krzewów niepodlegających wycince przez cały okres wykonywania robót,
b) niwelacja terenu z dostosowaniem do nowobudowanych obiektów
c) budowa zespołu budynków schroniska dla zwierząt tj. m.in.:
- wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku,
- wykonanie sieci zewnętrznych wraz z przyłączami: wodociągowym, elektrycznym, teletechnicznym
- wykonanie całości instalacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu,
- dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- dostawa i montaż wyposażenia higieniczno - sanitarnego
- wykonanie elementów stanowiących wydzielenie boksów zewnętrznych
- roboty wykończeniowe - malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity)
- wykonanie systemu fotowoltaiki,
d) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych,
e) dostawa i montaż elementów małej architektury
f) wykonania robót zewnętrznych, utwardzeń terenu, ogrodzenia terenu, miejsc postojowych, miejsca na odpady stałe, zagospodarowania w zieleń
g) wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru,
h) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej.
i) Uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr 7/3 obręb 32 Gaj przy Ul. Beethovena w Wałbrzychu.

CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45330000-9-,45233200-1,45311000-0,45310000-3,45314000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00263981, BZP.271.32.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85c103f-ecd9-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej,
w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy)
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html
5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 11:00
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Przetargowej

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykonanie w szczególności następujących Robót:
a) zabezpieczenie drzew i krzewów niepodlegających wycince przez cały okres wykonywania robót,
b) niwelacja terenu z dostosowaniem do nowobudowanych obiektów
c) budowa zespołu budynków schroniska dla zwierząt tj. m.in.:
- wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku,
- wykonanie sieci zewnętrznych wraz z przyłączami: wodociągowym, elektrycznym, teletechnicznym
- wykonanie całości instalacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu,
- dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- dostawa i montaż wyposażenia higieniczno - sanitarnego
- wykonanie elementów stanowiących wydzielenie boksów zewnętrznych
- roboty wykończeniowe - malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity)
- wykonanie systemu fotowoltaiki,
d) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych,
e) dostawa i montaż elementów małej architektury
f) wykonania robót zewnętrznych, utwardzeń terenu, ogrodzenia terenu, miejsc postojowych, miejsca na odpady stałe, zagospodarowania w zieleń
g) wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru,
h) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej.
i) Uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr 7/3 obręb 32 Gaj przy ul. Beethovena w Wałbrzychu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-Zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
A. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 200 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie.
B. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
1) Kierownik budowy posiadający:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
2) Kierownik robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający:
- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,
3) Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) Kierownik robót w branży drogowej posiadający:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Powyższy warunek udziału w postępowaniu opisany w (B pkt 1-4)może być spełniony łącznie przez Wykonawcę /Wykonawców występujących wspólnie i/lub przez podmiot udostępniający zasoby.
5. Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji.
6. Z uwzględnieniem powyższych zasad dot. spełnienia osobno każdego z warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w §25 Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-11

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.