Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa monolitycznych prefabrykowanych boksów garażowych żelbetowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa monolitycznych prefabrykowanych boksów garażowych żelbetowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "WSPÓLNOTA"
ul. Zwycięstwa 12
42-500 Będzin
powiat: będziński
Tel: 32 267 57 58
biuro@smwspolnota.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Będzin
Wadium: 55 000,00 zł
Nr telefonu: Tel: 32 267 57 58
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bramę uchylną, stalową, ocynkowaną, kolor brązowy,
Wewnętrzną instalację elektryczną,
Tynk zewnętrzny mineralny, kolor biały - tzw. baranek ( wszystkie widoczne po
ustawieniu powierzchnie ),
Pomalowany wewnątrz farbą emulsyjną,
Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi,
Betonową posadzkę z progiem najazdowym,
Odwodnienie boksu garażowego,
Otwory wentylacyjne zgodne z obowiązującymi normami,
IV. WARUNKI GWARANCJI.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum:
1. Garaże monolityczne - min. 36 m-ce.
2. Roboty ogólnobudowlane - min. 36 m-ce.
3. Wyposażenie garaży - min. 24 m-ce.

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Spółdzielni -
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,WSPÓLNOTA", z siedzibą w Będzinie, 42-500 Będzin,
ul. Zwycięstwa 12, pok. nr 1.
6. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ ,,WSPÓLNOTA", z siedzibą
w Będzinie, 42-500 Będzin, Ul. Zwycięstwa 12, sekretariat w terminie do dnia: 18.04.2024
godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wymaga, by zamówienie zostało zrealizowane do 30 października 2024 roku.

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu
harmonogram budowy monolitycznych prefabrykowanych boksów garażowych żelbetowych,
celem jego akceptacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia zmian w harmonogramie a Wykonawca
zobowiązany jest je uwzględnić.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wypełnioną ofertę na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Dane na piśmie dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta:
Wydruk z rejestru sądowego zawierający wyszczególnienie osób uprawnionych
do reprezentowania firmy lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, uaktualnione najpóźniej na 6 miesięcy przed terminem złożenia
oferty ( w przypadku spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki ), lub wydruk ze
strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
z datą 3 dni przed złożeniem oferty,
Polisa ubezpieczeniowa OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej na minimum 2 000 000,00 zł wraz z potwierdzeniem jej
opłacenia,
Wykaz ( zawierający nazwę i lokalizację zadania ) robót równoważnych
zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat poparty referencjami
świadczącymi o należytym wykonaniu zamówienia, okres realizacji - Załącznik nr 3
do SIWZ ( w zakresie budowa monolitycznych prefabrykowanych boksów
garażowych żelbetowych ). Zamawiający wymaga wykazania budowy
monolitycznych prefabrykowanych boksów garażowych w ilości powyżej 200 sztuk
na przestrzeni 2021 - 2023,
Referencje z wykazanych w Załączniku nr 3 realizacji ( budowa monolitycznych
prefabrykowanych boksów garażowych ) na min. 200 szt.
Informacja techniczna wraz z pt. i deklaracją zgodności dotyczącą
zaproponowanego modułu garażowego,
Zaświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień niezbędnych do
wykonania prac będących przedmiotem zamówienia ( kopia uprawnień
w specjalności budowlanej, kopia zaświadczenia o przynależności do Izby
Inżynierów - dotyczy kierownika robót ),
Dowód wpłaty wadium.
Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji
niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być w kolejności ponumerowane oraz
parafowane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta i opatrzone
pieczęcią. Poszczególne karty winne być zszyte ( spięte ) w sposób zapobiegający możliwości
dekompletacji zawartości oferty.
Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane przez osobę
podpisującą ofertę.
Wszelkie dokumenty będące załącznikami do oferty składane w formie kserokopii powinny
być potwierdzone zapisem ,,za zgodność z oryginałem", przy którym należy umieścić podpis
osoby podpisującej ofertę.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Wadium w wysokości: 55 000,00 zł, należy wnieść jak niżej:
1. Wadium należy wnieść w formie pieniężnej na rachunek bankowy Spółdzielni
Mieszkaniowej ,,Wspólnota" w Będzinie 42-500 Będzin ul. Zwycięstwa 12 nr 80 8438 0001
0019 1489 2035 0001. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia
18.04.2024 r. - z dopiskiem ,,Wadium - budowa monolitycznych prefabrykowanych boksów
garażowych" lub w formie: gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych.
2. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego,
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
3. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń
lub dokumentów, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki
polegającej na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach
określonych w ofercie,
Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy
VIII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
1. Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia w formie pieniężnej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub bankowej.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, wnosi w dniu podpisania umowy na rzecz
Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości robót
netto za przedmiot zamówienia.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania Umowy, a także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości jak również koszty
wykonania zastępczego, roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania Umowy, bądź tytułem kar umownych.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 80 8438 0001 0019 1489 2035 0001, za cały przedmiot zamówienia
najpóźniej w dniu podpisania umowy.
5. W przypadku wyboru zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji
bankowej lub ubezpieczeniowej, wzór gwarancji należy przedstawić Zamawiającemu przed
podpisaniem umowy w celu akceptacji przez Zamawiającego.
6. 70 % kwoty zabezpieczeń dotyczących poszczególnych etapów zostanie zwrócone w ciągu
30 dni od dnia końcowego odbioru robót poszczególnego etapu robót bez zastrzeżeń.
Pozostałe 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zwróci
Wykonawcy w terminie 30 dni po upływie okresu gwarancji.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje korespondencję, oświadczenia, wnioski,
zaświadczenia oraz informacje na emaila, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku nie potwierdzenia przez Wykonawcę
odbioru korespondencji w ciągu 2 dni, Zamawiający do celów dowodowych posłuży się
prawidłowym raportem nadania danych lub prawidłowego dokonania transmisji danych.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz wyjaśnienia - zamawiający
i wykonawca przekazują pisemnie, drogą elektroniczną w języku polskim.
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie
później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert- pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca
dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
X. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert tzn. wyznaczony przez Zamawiającego ostateczny dzień
składania ofert jest pierwszym dniem związania ofertą.
2. Oferta ma być złożona w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach) - za sposób
zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. Koperta ma być zaadresowana na
Zamawiającego i oznaczona:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wspólnota" w Będzinie
42-500 Będzin ul. Zwycięstwa 12
OFERTA
,,budowa monolitycznych prefabrykowanych boksów garażowych żelbetowych w
Będzinie przy ulicy Królowej Jadwigi"
NIE OTWIERAĆ PRZED KOMISYJNYM OTWARCIEM OFERT.
3. Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom bez
otwierania.
4. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego,
a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę ( np. przesyłką pocztową lub kurierską).
Podczas otwarcia ofert zostaną przekazane następujące
informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena a także termin
wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności zawartych w ofertach.
7. W dniu 19.04.2024 r od godz. 11:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólnota"
odbędzie się drugi etap postępowania polegający na indywidualnych negocjacjach
z oferentami, którzy zostali zakwalifikowani do tego etapu.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać złożenia wyjaśnień dotyczących
oświadczeń i dokumentów oraz treści złożonych ofert.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY.
1. Przez cenę należy rozumieć zapis zawarty w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 20021
r. o cenach ( Dz. U. nr 97, poz. 1050 ze zm. ). Przez cenę należy rozumieć wartość wyrażoną
w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar
lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na
podstawie odrębnych przepisów sprzedaż tego towaru lub usługi podlega temu obciążeniu.
2. Oferty należy podać w PLN. Zamawiający ponadto żąda aby cena oferty brutto
obejmowała nie tylko wartość przedmiotu zamówienia, podatek od towarów i usług oraz
podatek akcyzowy ale również wszystkie inne składniki w tym transport, opakowanie,
ubezpieczenie towaru, upusty, rabaty itp.
3. Cena opisana w ust. 2 jest ostateczną ceną, jaką Zamawiający zapłaci za wykonanie
przedmiotu zamówienia.
4. Cenę oferty należy podać cyfrowo we wzorze oferty wykonawcy stanowiącej Załącznik nr
1 do niniejszego SIWZ.
5. Zamawiający ma prawo dokonywać w tekście oferty poprawek dotyczących omyłek
pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym
wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
6. Jeśli cena przedmiotu zamówienia będzie rażąco niska, Zamawiający w celu ustalenia tego
faktu zwróci się do Wykonawcy o udzielenie mu w wyznaczonym terminie szczegółowych
wyjaśnień dotyczących sposobu obliczania ceny. Zamawiający będzie musiał odrzucić ofertę
Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeśli uzna, że mimo wyjaśnień oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium - cena oferty
i wagi 100 %.
2. Ocena ofert:
Cena brutto oferty - 100 pkt
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 100 pkt.
Cena najniższa z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 100. Pozostałe ważne
oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
XIV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XV. ZAWARCIE UMOWY.
1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertą,
w terminie nie krótszym niż 7 dnia od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później
jednak, niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Przetarg może być unieważniony w przypadku gdy:
odrzucono wszystkie oferty
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył
na sfinalizowanie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
3. W przypadku unieważnienia przetargu bez podania przyczyny lub odrzucenia ofert/y
w uzasadnionych przypadkach lub w związku z uznaniem przez komisję przetargową, iż
zaproponowane ceny znacząco odbiegają swą wartością od innych uczestników
postępowania, uczestniczący w postępowaniu oferenci nie mają prawa dochodzenia
roszczeń z tytułu poniesionych nakładów na rzecz opracowania dokumentacji
przetargowej do niniejszego postepowania.
4. Wybór oferty przez komisję przetargową jest ostateczny i nie podlega zaskarżeniu.

Kontakt:
Kontakt zamawiającego z wykonawcami odbywa się wyłącznie w formie pisemnej, oraz
drogą elektroniczną na adres: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,WSPÓLNOTA", z siedzibą
w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. Zwycięstwa 12, tel.: (32) 267 57 58, adres e-mail:
biuro@smwspolnota.pl.
5. Do kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający upoważnia:
a) Andrzej Cader - tel. 32 267 57 58,
b) Przemysław Wnuk - tel. 32 267 57 58.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.