Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
powiat: buski
(+48) 41 370-52-00
zp@umig.busko.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Busko-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (+48) 41 370-52-00
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą ,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój".
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części.
Część 1
Zadanie I - Remont drogi dz. nr ewid. 56/2 w m. Baranów
Zadanie II - Remont drogi dz. nr ewid. 177 w m. Baranów
Zadanie III - Remont drogi dz. nr ewid. 865 w m. Kołaczkowice
Zadanie IV - Remont drogi dz. nr ewid. 813 w m. Kołaczkowice
Zadanie V - Remont drogi dz. nr ewid. 684 w m. Kołaczkowice
Zadanie VI - Remont drogi dz. nr ewid. 952 w m. Janina
Zadanie VII - Remont drogi dz. nr ewid. 196 w m. Służów
Zadanie VIII - Remont drogi dz. nr ewid. 157 w m. Służów
Zadanie IX - Remont drogi dz. nr ewid. 283 w m. Służów
Zadanie X - Remont drogi dz. nr ewid.156 i 323 w m. Szczaworyż
Zadanie XI - Remont drogi nr ewid. 540/1 w m. Pęczelice
Zadanie XII - Remont drogi nr ewid. 144 i 444 w m. Radzanów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III ust. 1 SWZ.
Wymagania wspólne dla części 1 i 2:
1) Wykonawca umieści dla każdego z Zadań w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882
Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji.
Łącznie należy uwzględnić dla części 1: 12 szt. tablic, a dla części 2: 11 szt. tablic.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w
a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 i 2, która stanowi załącznik do SWZ;
b) przedmiarach robót dla części 1 i 2, które stanowią załączniki do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą ,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój".
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części.
Część 2
Zadanie I - Remont Ul. Błonie w miejscowości Łagiewniki
Zadanie II - Remont drogi dz. nr ewid. 605/3, 830/16 Ul. Widokowej w miejscowości Łagiewniki
Zadanie III - Remont drogi nr ewid. 1/5, 6/8 i 1/3 w m. Siesławice
Zadanie IV - Remont drogi nr ewid. 950 Ul. Klin w m. Szaniec
Zadanie V - Remont drogi nr ewid. 1108 Ul. Klin Zachodni w m. Szaniec
Zadanie VI - Remont drogi nr ewid. 757 Ul. Szkolnej w m. Szaniec
Zadanie VII - Remont drogi nr ewid. 669 Ul. Sportowej w m. Szaniec
Zadanie VIII - Remont drogi nr ewid. 678 Ul. Jesionowa w m. Szaniec
Zadanie IX - Remont drogi nr ewid. 140 w m. Chotelek
Zadanie X - Remont drogi dz. nr ewid 1 w m. Biniątki
Zadanie XI - Remont drogi dz. nr ewid. 906 w m. Żerniki Górne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III ust. 1 SWZ.
Wymagania wspólne dla części 1 i 2:
1) Wykonawca umieści dla każdego z Zadań w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882
Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji.
Łącznie należy uwzględnić dla części 1: 12 szt. tablic, a dla części 2: 11 szt. tablic.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w
a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 i 2, która stanowi załącznik do SWZ;
b) przedmiarach robót dla części 1 i 2, które stanowią załączniki do SWZ.

CPV: 45233142-6, 45233000-9, 45111000-8, 45000000-7,45100000-8,45200000-9,45233290-8

Dokument nr: 2024/BZP 00264739, RSID.271.15.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0153f71a-ecf0-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój Al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 52 80
inspektorem ochrony danych osobowych jest Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.