łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Busko-Zdrój al. Mickiewicza 10 28-100 Busko-Zdrój powiat: buski (+48) 41 370-52-00 zp@umig.busko.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Busko-Zdrój |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (+48) 41 370-52-00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą ,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój". Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części. Część 1 Zadanie I - Remont drogi dz. nr ewid. 56/2 w m. Baranów Zadanie II - Remont drogi dz. nr ewid. 177 w m. Baranów Zadanie III - Remont drogi dz. nr ewid. 865 w m. Kołaczkowice Zadanie IV - Remont drogi dz. nr ewid. 813 w m. Kołaczkowice Zadanie V - Remont drogi dz. nr ewid. 684 w m. Kołaczkowice Zadanie VI - Remont drogi dz. nr ewid. 952 w m. Janina Zadanie VII - Remont drogi dz. nr ewid. 196 w m. Służów Zadanie VIII - Remont drogi dz. nr ewid. 157 w m. Służów Zadanie IX - Remont drogi dz. nr ewid. 283 w m. Służów Zadanie X - Remont drogi dz. nr ewid.156 i 323 w m. Szczaworyż Zadanie XI - Remont drogi nr ewid. 540/1 w m. Pęczelice Zadanie XII - Remont drogi nr ewid. 144 i 444 w m. Radzanów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III ust. 1 SWZ. Wymagania wspólne dla części 1 i 2: 1) Wykonawca umieści dla każdego z Zadań w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882 Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji. Łącznie należy uwzględnić dla części 1: 12 szt. tablic, a dla części 2: 11 szt. tablic. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 i 2, która stanowi załącznik do SWZ; b) przedmiarach robót dla części 1 i 2, które stanowią załączniki do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą ,,Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój". Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części. Część 2 Zadanie I - Remont Ul. Błonie w miejscowości Łagiewniki Zadanie II - Remont drogi dz. nr ewid. 605/3, 830/16 Ul. Widokowej w miejscowości Łagiewniki Zadanie III - Remont drogi nr ewid. 1/5, 6/8 i 1/3 w m. Siesławice Zadanie IV - Remont drogi nr ewid. 950 Ul. Klin w m. Szaniec Zadanie V - Remont drogi nr ewid. 1108 Ul. Klin Zachodni w m. Szaniec Zadanie VI - Remont drogi nr ewid. 757 Ul. Szkolnej w m. Szaniec Zadanie VII - Remont drogi nr ewid. 669 Ul. Sportowej w m. Szaniec Zadanie VIII - Remont drogi nr ewid. 678 Ul. Jesionowa w m. Szaniec Zadanie IX - Remont drogi nr ewid. 140 w m. Chotelek Zadanie X - Remont drogi dz. nr ewid 1 w m. Biniątki Zadanie XI - Remont drogi dz. nr ewid. 906 w m. Żerniki Górne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III ust. 1 SWZ. Wymagania wspólne dla części 1 i 2: 1) Wykonawca umieści dla każdego z Zadań w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882 Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji. Łącznie należy uwzględnić dla części 1: 12 szt. tablic, a dla części 2: 11 szt. tablic. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 i 2, która stanowi załącznik do SWZ; b) przedmiarach robót dla części 1 i 2, które stanowią załączniki do SWZ. CPV: 45233142-6, 45233000-9, 45111000-8, 45000000-7,45100000-8,45200000-9,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00264739, RSID.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0153f71a-ecf0-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój Al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 52 80 inspektorem ochrony danych osobowych jest Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024