pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Trasa Łagiewnicka S.A Zbrojarzy 78 30-412 Kraków powiat: Kraków 123578000 sekretariat@trasalagiewnicka.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 123578000 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji odwadniających, których zakres obejmuje: o utrzymanie w czystości i zapewnienie drożności przepustów /realizacja wg potrzeb/, o oczyszczać, odmulać, wybierać osady i inny materiał naniesiony, wycinać korzenie i narosty, usuwać elementy obce (gruz, śmieci, gałęzie, liście, skoszoną trawę, roślinność niepożądaną, śnieg, lód itp.), w szczególności dotyczy to krat na wpustów deszczowych, krat na wylotach z piaskowników itp. o konserwacje i czyszczenie wpustów deszczowych oraz przykanalików wg potrzeb, o monitorowanie ścieków, wpustów, studni, elementów odwodnień liniowych, rurociągów, zbiorników, ścieków przykrawężników, itd., o odbiór, wywozów i zagospodarowanie odpadów z mycia ulic, czyszczenia studni i separatorów (kody odpadów: 20 03 03, 20 03 06, 13 05 08). Częstotliwość ww. działań winna być dostosowana do konkretnych warunków lokalnych i pogodowych i zdarzeń mogącym mieć wpływ na użytkowanie urządzeń (kontrole winny odbywać się m.in. po każdym takim zdarzeniu), w taki sposób, aby zapewnić drożność i niezakłóconą pracę odwodnienia. Prace towarzyszące ww. zadaniu mają charakter prac interwencyjnych, których realizacja jest wynikiem wystąpienia zdarzeń nagłych nieprzewidzianych lub zgłoszeń i wniosków dot. konieczności wprowadzenia natychmiastowych zmian w dotychczasowym systemie odwodnienia pasa drogowego. Ponadto należy wykonywać bieżące przeglądy niżej wskazanych instalacji odwadniających: o Pompownia P2, Pompownia P3 oraz zestaw hydroforowy - wyposażenie zbiorników pompowni oraz zestaw hydroforowy dostarczane są przez firmę HYDRO-PARTNER, o Pompownia P2 oraz Pompownia P3 - Osadniki, Separatory oraz Zbiorniki na substancje niebezpiecznie - elementy dostarczane przez firmę Ecol-Unicon - w załączeniu Instrukcja montażu i użytkowania, o Pompownia ścieków sanitarnych z budynku dyspozytorni w tunelu TT-09 - KO8.11.10 - Pompownia dostarczana przez firmę ECOL-UNICON, o Pompa w studni kanalizacji deszczowej Kd10.1 dostarczana przez firmę MALL Polska produkcji PUR AQUA System Sp. z o.o., o Wpusty mostowe - elementy dostarczane przez f-mę Wilczek Kraków Sp. z o.o., o Odwodnienia liniowe FASERFIX i RECYFIX - elementy dostarczane przez f-mę Hauraton. Karty eksploatacji i instrukcje dla ww. urządzeń stanowią załączniki do OPZ. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załącznika nr 6 do SWZ. Należy wskazać, iż przedmiot niniejszego postępowania objęty jest 120 miesięczną gwarancją dotyczącą postępowania na ,,Budowę Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z Ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z Ul. Beskidzką i z Ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej", tj. w zakresie min. przeglądów gwarancyjnych. W okresie Gwarancji Generalnego Wykonawcę (Gwaranta) obciążają wszelkie koszty serwisu konieczne do zachowania Gwarancji udzielonych przez producentów maszyn lub urządzeń. CPV: 90640000-5, 90722200-6,90470000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00264346, WP.271.4.24.JJ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dd7267c-ecdb-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W związku z pełną elektronizacją zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia i zwraca uwagę, iż komunikacja w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej zgodnie z zapisami niniejszej SWZ, przy czym: 1 składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem http://ezamowienia.gov.pl 2 pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się poprzez pocztę elektroniczną Zamawiającego pod adresem: zamowienia@trasalagiewnicka.krakow.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Trasa Łagiewnicka Spółka Akcyjna z siedzibą Ul. Zbrojarzy 78, 30-412 Kraków, tel. (012) 367 80 00, email: sekretariat@trasalagiewnicka.krakow.pl. 24.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@trasalagiewnicka.krakow.pl. 24.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz w celu archiwizacji. 24.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi: 1) ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit c oraz e RODO ), 2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit b RODO), 3) prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO). 24.5. Zamawiający przetwarza następujące rodzaje danych osobowych: 1) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta nie została wybrana - dane podane przez wykonawcę w ofercie, załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta została wybrana i z którym zawarto umowę - dane podane przez wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty oraz dane podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umowy, 3) dane osobowe pracowników wykonawców, których oferta nie została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników- dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) dane osobowe pracowników wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników - dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dane podane przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji, w szczególności imiona i nazwiska pracowników, ich adresy e-mail i telefony służbowe oraz informacje wymagane do weryfikacji spełnienia warunków dotyczących zatrudnienia. Zamawiający przetwarza dane osobowe: 1) podane przez wykonawców w ofertach i załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w trakcie postępowania - przez okres 5 albo 15 lat (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE), począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy; 2) obejmujące nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach lub kosztach zawartych w ofertach - na ogólnodostępnej stronie internetowej zamawiającego przez okres 15 lat od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji; 3) podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umów - przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres wskazany w przepisach o rachunkowości, o archiwizacji oraz przepisach dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE; c.d. w kolejnej sekcji 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) dane osobowe wskazane w pkt 23.5 wykorzystywane do potrzeb analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi przetwarzane są w wewnętrznych zasobach zamawiającego przez okres 15 lat, a następnie podlegają przeglądowi w celu ustalenia, czy nie są już potrzebne do realizacji ww. celu. 24.7. Dane osobowe zawarte w ofertach i załącznikach do ofert będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz dostępu do informacji publicznej. 24.8. W ramach funkcjonowania systemów teleinformatycznych Administratora dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego. Podstawą takiego przekazania są standardowe klauzule umowne (art. 46 ust. 2 lit c RODO). Szczegółowe informacje na temat warunków przekazania Państwa danych osobowych do państw trzecich możne udzielić Inspektor Ochrony Danych - kontakt iod@gddkia.gov.pl 24.9 Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO); wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze z Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00 Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WP.271.4.24.JJ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji odwadniających, których zakres obejmuje: o utrzymanie w czystości i zapewnienie drożności przepustów /realizacja wg potrzeb/, o oczyszczać, odmulać, wybierać osady i inny materiał naniesiony, wycinać korzenie i narosty, usuwać elementy obce (gruz, śmieci, gałęzie, liście, skoszoną trawę, roślinność niepożądaną, śnieg, lód itp.), w szczególności dotyczy to krat na wpustów deszczowych, krat na wylotach z piaskowników itp. o konserwacje i czyszczenie wpustów deszczowych oraz przykanalików wg potrzeb, o monitorowanie ścieków, wpustów, studni, elementów odwodnień liniowych, rurociągów, zbiorników, ścieków przykrawężników, itd., o odbiór, wywozów i zagospodarowanie odpadów z mycia ulic, czyszczenia studni i separatorów (kody odpadów: 20 03 03, 20 03 06, 13 05 08). Częstotliwość ww. działań winna być dostosowana do konkretnych warunków lokalnych i pogodowych i zdarzeń mogącym mieć wpływ na użytkowanie urządzeń (kontrole winny odbywać się m.in. po każdym takim zdarzeniu), w taki sposób, aby zapewnić drożność i niezakłóconą pracę odwodnienia. Prace towarzyszące ww. zadaniu mają charakter prac interwencyjnych, których realizacja jest wynikiem wystąpienia zdarzeń nagłych nieprzewidzianych lub zgłoszeń i wniosków dot. konieczności wprowadzenia natychmiastowych zmian w dotychczasowym systemie odwodnienia pasa drogowego. Ponadto należy wykonywać bieżące przeglądy niżej wskazanych instalacji odwadniających: o Pompownia P2, Pompownia P3 oraz zestaw hydroforowy - wyposażenie zbiorników pompowni oraz zestaw hydroforowy dostarczane są przez firmę HYDRO-PARTNER, o Pompownia P2 oraz Pompownia P3 - Osadniki, Separatory oraz Zbiorniki na substancje niebezpiecznie - elementy dostarczane przez firmę Ecol-Unicon - w załączeniu Instrukcja montażu i użytkowania, o Pompownia ścieków sanitarnych z budynku dyspozytorni w tunelu TT-09 - KO8.11.10 - Pompownia dostarczana przez firmę ECOL-UNICON, o Pompa w studni kanalizacji deszczowej Kd10.1 dostarczana przez firmę MALL Polska produkcji PUR AQUA System Sp. z o.o., o Wpusty mostowe - elementy dostarczane przez f-mę Wilczek Kraków Sp. z o.o., o Odwodnienia liniowe FASERFIX i RECYFIX - elementy dostarczane przez f-mę Hauraton. Karty eksploatacji i instrukcje dla ww. urządzeń stanowią załączniki do OPZ. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załącznika nr 6 do SWZ. Należy wskazać, iż przedmiot niniejszego postępowania objęty jest 120 miesięczną gwarancją dotyczącą postępowania na ,,Budowę Trasy Łagiewnickiej w Krakowie od skrzyżowania z ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z ul. Beskidzką i z ul. Halszki wraz z budową odcinka linii tramwajowej", tj. w zakresie min. przeglądów gwarancyjnych. W okresie Gwarancji Generalnego Wykonawcę (Gwaranta) obciążają wszelkie koszty serwisu konieczne do zachowania Gwarancji udzielonych przez producentów maszyn lub urządzeń. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek w ww. zakresie, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł. 4) Zdolność technicznej lub zawodowej: 4.1) Minimalny poziom warunku: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia za kwotę co najmniej 200 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku w ramach różnych zadań (umów). 4.2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Minimalny poziom warunku: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca, który weźmie udział w postępowaniu przetargowym winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w specjalności: elektryk z uprawieniami SEP. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że warunek opisany w części VII pkt 4 ppkt. 4.1) i 4.2) SWZ nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem w zakresie ppkt. 4.1) lub ppkt.4. 2). Jednocześnie zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.3) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, tj. następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w zakresie wszystkich części takimi jak: o przynajmniej 1 jednostką sprzętu specjalistycznego posiadającą urządzenie do ciśnieniowego płukania, o samochody specjalistyczneWUK0 - minimum 1 szt., o samochód ciężarowy z HDS do 4 ton - minimum 1 szt., o zamienne pompy (zapasowe, o parametrach podobnych do urządzeń stosowanych przez Zamawiającego) - minimum 2 szt., o agregat prądotwórczy - minimum 1 szt. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych: a) oświadczenie Wykonawcy, iż usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, będą spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ tj. co najmniej w okresie od daty podpisania umowy do zakończenia jej realizacji odpady stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą przetwarzane w instalacji, dla której Wykonawca będzie posiadał decyzję właściwego organu na przetwarzanie (lub unieszkodliwianie) lub Wykonawca będzie miał zawartą umowę z Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 pzp o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) - wg. zał. nr 13 do SWZ, b) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg zał. nr 8 do SWZ (wzór); Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 9 do SWZ (wzór); d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 10 SWZ; e) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 500 000,00 zł. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych: a) oświadczenie Wykonawcy, iż usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, będą spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ tj. co najmniej w okresie od daty podpisania umowy do zakończenia jej realizacji odpady stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą przetwarzane w instalacji, dla której Wykonawca będzie posiadał decyzję właściwego organu na przetwarzanie (lub unieszkodliwianie) lub Wykonawca będzie miał zawartą umowę z podmiotem, który będzie przetwarzał (lub unieszkodliwiał) ww. odpady w instalacji, dla której została wydana taka decyzja. Na potwierdzenie powyższej wymagania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ. Zamawiający informuje, iż: w odniesieniu do powyższego przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w lit. a) będzie miała zastosowanie procedura, o której mowa w art. 107 ust. 3 ustawy Pzp 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024