Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich dróg powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
ul. Leśna 17
11-100 Lidzbark Warmiński
powiat: lidzbarski
tel. 605 662 696 lub 89 767 00 10
sekretariat@zdplw.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lidzbark Warmiński
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 605 662 696 lub
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zapraszamy do złożenia oferty na
realizację zadania pn.: ,,Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich dróg powiatowych
na terenie Powiatu Lidzbarskiego długości około 347km wraz z fotorejestracją pasa drogi
oraz dostępem do tych danych z poziomu dedykowanej aplikacji internetowej"
z uwzględnieniem poniższych wymagań:
I. Fotorejestracja korytarza dróg powiatowych
II. Cyfrowy obraz nawierzchni jezdni dróg powiatowych
III. Ocenę stanu nawierzchni dróg powiatowych
IV. Przegląd okresowy roczny i pięcioletni stanu technicznego dróg powiatowych
V. Usługę polegającą na wykonaniu dostępu do danych związanych z automatyczną identyfikacją
uszkodzeń nawierzchni jezdni, (przeglądu rocznego i pięcioletniego dróg), ewidencją dróg
i obiektów mostowych z poziomu przeglądarki internetowej.
VI. Dostarczenie oprogramowania do mobilnej pracy w terenie - zbierania informacji o bieżącym
stanie technicznym dróg i obiektów im towarzyszącym z funkcją odnotowania tych zdarzeń
w Dzienniku Objazdu Dróg ,,Książki Drogi".
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
I. Fotorejestracja korytarza dróg powiatowych
1. Fotorejestrację wykonać w postaci zdjęć sekwencyjnych w interwałach 5m dla całej sieci dróg
powiatowych:
a) dla dróg jednojezdniowych: na głównym pasie ruchu,
b) dla dróg dwujezdniowych: na skrajnych pasach ruchu każdej jezdni.
2. Fotorejestracja musi być wykonana przynajmniej z 5 kamer jednocześnie w konstelacji: kamera
przednia lewa skierowana do przodu, kamera przednia prawa skierowana na prawą stronę jezdni,
kamera lewa, kamera prawa, kamera tylna,
3. Rozdzielczość matrycy jednej kamery musi wynosić min. 5 Mpx, a rozdzielczość pojedynczego
zdjęcia nie może być niższa niż 2560x1920 pikseli w formacie 4:3.
4. Pomiar lokalizacji zdjęcia musi być wykonany w technologii RTK lub PPK.5. Pojazd rejestrujący musi być wyposażony w czujnik pomiaru długości pozwalający na precyzyjny
pomiar przebytej drogi, który musi współpracować z wewnętrzną jednostką inercyjną IMU
zapewniając ciągły pomiar w przypadku utraty sygnału GPS i GLONNAS.
6. Wymaga się anonimizacji materiału w ramach fotorejestracji zgodnie z wymogami ochrony danych
osobowych.
II. Cyfrowy obraz nawierzchni jezdni dróg powiatowych
1. Obraz nawierzchni jezdni należy zarejestrować w postaci następujących po sobie skanów
przedstawiających odcinek pasa ruchu o długości 10 [m]:
a) dla dróg jednojezdniowych: na głównym pasie ruchu,
b) dla dróg dwujezdniowych: na skrajnych głównych pasach ruchu każdej jezdni.
2. Szerokość zdjęcia musi wynosić przynajmniej 4 [m] w celu zarejestrowania całej szerokości pasa
ruchu wraz z oznakowaniem krawędziowym.
3. Rozdzielczość zdjęć powinna być wystarczająca do rozpoznania uszkodzeń nawierzchni
o szerokości 1 [mm] i powinna wynosić nie mniej niż 4000x10000 pikseli dla pojedynczego skanu.
4. Skany nawierzchni muszą być zsynchronizowane z kamerami poglądowymi w taki sposób, aby
fragment nawierzchni pojedynczego skanu był w całości widoczny na zdjęciu z kamery przedniej,
a miejsca przedstawione na dolnej krawędzi obu zdjęć były od siebie oddalone nie więcej niż 3 [m].
III. Ocena stanu nawierzchni dróg powiatowych
Wymagania dotyczące sposobu realizacji prac:
A) Przeprowadzenie badania stanu nawierzchni jezdni bitumicznych zgodnie z wytycznymi DSN2019:
a) dla dróg jednojezdniowych: na głównym pasie ruchu,
b) dla dróg dwujezdniowych: na skrajnych pasach ruchu każdej jezdni.
B) Przeprowadzenie badania stanu nawierzchni jezdni utwardzonych - innych niż bitumiczna zgodnie
z wytycznymi metody BIKB-IBDiM:
a) dla dróg jednojezdniowych i dwujezdniowych na każdym pasie ruchu,
C) Przeprowadzenie badania stanu nawierzchni jezdni nieutwardzonych metodą wizualną:
a) ocenę należy przeprowadzić dla całej szerokości jezdni.
A) Automatyczna identyfikacja stanu jezdni o nawierzchni bitumicznej metodą DSN 2019
W badaniu należy obliczyć i sklasyfikować wskaźniki stanu dla 50 [m] długości odcinków
diagnostycznych:
a) pomiar wskaźników stanu spękań i stanu powierzchni:
b) zgodnie z wytycznymi DSN (Załącznik do Zarządzenia nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg
Krajowych i Autostrad z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie diagnostyki stanu nawierzchni
i wybranych elementów korpusu drogi); Załącznik A, pkt. 8; Załącznik B, pkt. 1.3 oraz Załącznik
L1.
c) pomiar równości poprzecznej - głębokości kolein:
d) Wskaźnik stanu kolein, zgodnie z wytycznymi DSN (Załącznik do Zarządzenia nr 21 Generalnego
Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie diagnostykistanu nawierzchni i wybranych elementów korpusu drogi); Załącznik A, pkt. 4; Załącznik B, pkt
3
e) pomiar równości podłużnej - wskaźnik IRI:
Wskaźnik równości podłużnej IRI, zgodnie z wytycznymi DSN (Załącznik do Zarządzenia nr 21
Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie
diagnostyki stanu nawierzchni i wybranych elementów korpusu drogi); Załącznik A, pkt 3;
Załącznik B, pkt 2
f) pomiar makrotekstury nawierzchni:
wskaźnik makrotekstury MPD, zgodnie z wytycznymi DSN (Załącznik do Zarządzenia nr 21
Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 17 czerwca 2019 roku w sprawie
diagnostyki stanu nawierzchni i wybranych elementów korpusu drogi); Załącznik A, pkt 5;
Załącznik B, pkt 5.
g) obliczenie zespolonego wskaźnika oceny ogólnej na podstawie wyników poszczególnych
badań cząstkowych.
Należy dokonać oceny w oparciu o wyniki poszczególnych badań cząstkowych.
Wskaźnik oceny globalnej (WOG) należy obliczyć zgodnie z poniższym wzorem:
WOG = WSP = 0,5 * WSWSAA + 0,25 * WSWPAA + 0,25 * min (WSKOLC, WSIRIC)
gdzie:
? WSP - zespolony wskaźnik stanu powierzchni,
? WSWSAA - wskaźnik stanu spękań,
? WSWPAA - wskaźnik stanu powierzchni nawierzchni,
? WSKOLC - wskaźnik stanu kolein,
? WSIRIC - wskaźnik stanu równości podłużnej.
B) Ocena stanu nawierzchni dróg o nawierzchni jezdni utwardzonej, innej niż bitumiczna:
Ocenę należy przeprowadzić metodą wizualną BIKB-IBDiM,
C) Ocena stanu nawierzchni dróg o nawierzchni jezdni nieutwardzonej:
Ocenę należy przeprowadzić metodą wizualną w oparciu o kryteria:
a) utrata profilu poprzecznego - jezdnia zawyżona, zaniżona, skoleinowania,
b) utrata kształtu - koleiny, pofałdowania, obniżenia powierzchni, wyboje,
c) przejezdność,
d) nieprzejezdność.
IV.
Przegląd okresowy (roczny i pięcioletni) stanu technicznego dróg powiatowych
A) Wymagania dotyczące zawartości protokołu z przeglądu okresowego:
1. Ocena stanu nawierzchni wykonaną metodą DSN2019 dla dróg o nawierzchni bitumicznej, zgodnie
z wymaganiami przedstawionymi w punkcie III.A)
2. Ocena stanu nawierzchni wykonana metodą wizualną dla dróg o nawierzchni innej niż bitumiczna
i nieutwardzonej, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w punkcie III.B)
3. Ocena stanu nawierzchni dróg o nawierzchni jezdni nieutwardzonej zgodnie z wymaganiami
przedstawionymi w punkcie III.C)
4. Ocena elementów pasa drogowego, jego wyposażenia i przydatności do użytkowania:a) Oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
b) Poboczy, chodników i ścieżek rowerowych,
c) Skrzyżowań z koleją,
d) Odwodnienia ulic,
e) Estetyki drogi i jej otoczenia.
5. W protokole z kontroli okresowej, należy zawrzeć ocenę elementów mających wpływ
na bezpieczeństwo użytkowników drogi. W przypadku stwierdzenia usterek elementów drogi,
należy opracować wnioski i zalecenia pokontrolne.
6. Podpis osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.
Dopuszcza się dostarczenie protokołów w formie elektronicznej - PDF, z certyfikowanym podpisem
elektronicznym kontrolującego.
B) Wymagania dotyczące formy przekazania danych
1. Protokół z przeglądu rocznego i przeglądu 5-letniego sporządzony dla każdej drogi.
2. Raport techniczny zawierający informacje o stanie technicznym dróg, dla całej sieci dróg oraz
w podziale dla poszczególnych gmin, wraz z opisem technologii wykorzystanej w badaniach.
3. Mapa stanu nawierzchni dróg powiatowych, którą należy wykonać na podstawie aktualnej mapy
systemu referencyjnego sieci dróg w skali 1: 50 000.
a) wersja elektroniczna w plikach PDF.
b) wersja wydrukowana,
c) wymagana treść mapy:
? Sieć dróg powiatowych zgodna z mapą systemu referencyjnego udostępnionej przez
Zamawiającego,
? Dla dróg o nawierzchni bitumicznej: wskaźnik oceny globalnej w 4-stopniowej klasyfikacji
stanu według wytycznych DSN 2019,
? Dla dróg o nawierzchni utwardzonej innej niż bitumiczna: ocena stanu nawierzchni
w 5-stopniowej skali stosowanej w metodzie BIKB-IBDiM,
? Dla dróg o nawierzchni nieutwardzonej: oznaczenie dróg przejezdnych, nieprzejezdnych,
? Dla dróg remontowych i aktualnie przebudowywanych - oznaczenie kolorem
kontrastującym
z paletą stanu nawierzchni zastosowaną dla ww. klasyfikacji, z odpowiednim opisem
w legendzie mapy.
4. Mapy stanu nawierzchni sieci dróg powiatowych w formie:
a) atlasu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w punkcie I - Atlas Sieci Drogowej
? atlas musi zawierać ogólny stan nawierzchni jezdni przedstawiony na mapie, wykonanej
zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w punkcie III.A) g)
b) przedstawienie w formie warstwy mapy aplikacji LP-Portal(R)/RoadMan(R) wizualizację stanu
nawierzchni: spękań, powierzchni, równości podłużnej, poprzecznej oraz oceny ogólnej.
5. Przygotowanie zestawienia wartości średnich współczynników stanu nawierzchni z rozróżnieniem
jezdni, kierunku i pasa ruchu, wg. przykładowego wzoru poniższej tabeli:x x x x x M 1 1 0,82
1 B 0,90
6 A 8 A 1,29 A 2,71 A 85 A
x x x x x x M 1 1 0,85
6 B 0,89
4 B 8 A 1,31 A 1,81 A 89 A
x x x x x x M 1 1 0,51
5 C 0,75
1 B 16 B 1,30 A 5,33 C 56 B
x x x x x x M 1 1 0,56
2 B 0,88
5 B 14 B 1,38 A 6,61 D 65 B
Węzeł początkowy x
6. Zestawienie zidentyfikowanych uszkodzeń elementów pasa drogowego oraz zaleceń
pokontrolnych w formacie plików Excel, przygotowane zgodnie z poniższymi wzorami:
Tabela Nr 1 Zbiorcze zestawienie uszkodzeń
Nr drogi Ulica
Odcinek Element Uszkodzenia
Km od Km do Długość (m) Strona/Symbol znaku
x x 2422001-2421004 Rowy rowy niedrożne 2+000 2+100 100 L, P
x x 2422001-2421004 Rowy brak rowów 3+200 3+300 100 L, P
x x 2422001-2421004 Rowy rowy niedrożne, brak rowów 4+300 4+340 40 L, P
x x 2421004-2521003 Chodniki deformacje i zapadnięcia 4+970 8+706 3736 P
x x 2421004-2521003 Chodniki warstwa ścieralna 4+970 8+706 3736 P
Tabela Nr 1 Zbiorcze zestawienie uszkodzeń
Nr drogi Ulica
Odcinek Element Uszkodzenia
Km od Km do Długość (m) Strona/Symbol znaku
x x 2422001-2421004 Rowy rowy niedrożne 2+000 2+100 100 L, P
x x 2422001-2421004 Rowy brak rowów 3+200 3+300 100 L, P
x x 2422001-2421004 Rowy rowy niedrożne, brak rowów 4+300 4+340 40 L, P
x x 2421004-2521003 Chodniki deformacje i zapadnięcia 4+970 8+706 3736 P
x x 2421004-2521003 Chodniki warstwa ścieralna 4+970 8+706 3736 P
Tabela Nr 2 Zbiorcze zestawienie uwag i zaleceń pokontrolnychNr drogi Ulica
Uwagi pokontrolne
Stan Rodzaj
nawierzchni nawierzchni
km pocz. Km końc. Długość [m] Strona/Symbol znaku
X Należy zaplanować
remont nawierzchni na
odcinku: 2+500 3+800 1300 P, L ostrzegawczy bitumiczna
X Należy zaplanować
remont nawierzchni na
odcinku: 15+252 15+552 300 L ostrzegawczy bitumiczna
V.
Usługa polegająca na wykonaniu dostępu do danych związanych z automatyczną
identyfikacją uszkodzeń nawierzchni jezdni i protokołów z przeglądu okresowego
dróg i obiektów mostowych - z poziomu przeglądarki internetowej.
1.
a)
b)
c)
d)
e)
Wymagane funkcje aplikacji internetowej - Przeglądarka:
Graficzna prezentacja na mapie danych dotyczących ewidencji dróg i obiektów mostowych,
poprzez:
o sieć drogową systemu referencyjnego, punkty węzłowe,
o jezdnie, chodniki, zjazdy, pobocza, tereny zielone i inne elementy powierzchniowe,
o oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
o oznakowanie poziome,
o drzewa, oświetlenie, elementy uzbrojenia naziemnego i podziemnego,
o bariery, ekrany,
o obiekty mostowe,
o mapy stanu nawierzchni, wyniki przeglądów dróg, pomiary diagnostyczne,
o granice administracyjne,
Możliwością wyszukiwania dróg i odcinków referencyjnych z odniesieniem do numerów
dróg, nazw ulic oraz numerów punktów węzłowych,
Możliwością wyszukiwania obiektów mostowych wraz z opcją pobrania książki obiektu
mostowego w pliku PDF,
Przeglądarka bazy danych ewidencji dróg z następującymi funkcjami:
o korzystanie z raportów dostępnych w module ,,Statystyki"
o możliwość filtrowania, sortowania i przeszukiwania danych,
o eksport wyników do plików CSV, XLS,
o możliwość pobrania książki drogi w pliku PDF,
o możliwość pobrania i przeglądania dokumentów podłączonych do odcinków (np.:
protokoły z przeglądów okresowych dróg),
Przeglądarka zdjęć sekwencyjnych z następującymi możliwościami:
o wybór dowolnej kamery (przednia, tylna, boczne),
o wyświetlanie w trybie ciągłym (wprzód/wstecz) lub manualna zmiana zdjęcia (następne
/poprzednie),
o kontrola prędkości wyświetlania w trybie ciągłym od 1 do 8 zdjęć na sekundę,
o wybór miejsca wyświetlania zdjęć (pikietaż lokalny odcinka, pikietaż globalny drogi),f)
g)
h)
i)
2.
o możliwość wykonywania pomiarów na zdjęciu (pomiar współrzędnych punktu, pomiar
odległości, powierzchni)
o prezentowanie siatki pomiarowej wspomagającej funkcje pomiarowe,
o prezentacja granic działek ewidencyjnych wraz z numerami bezpośrednio na zdjęciach,
o bezpośrednie wywołanie panoramy Google StreetView dla aktualnie wyświetlanego
zdjęcia (z ustawieniem widoku panoramy analogicznie do widoku z wybranej kamery),
Interaktywna mapa poglądowa umożliwiająca wybór obszaru przeglądania mapy głównej,
Funkcja wydruku fragmentów mapy poprzez wizualizację zakresów stron wydruku
z możliwością wyboru skali (dowolnie), formatu (A3, A4) i orientacji (poziomo, pionowo),
Funkcja geolokalizacji - pozycjonowanie mapy wg aktualnej pozycji GPS podczas użytkowania
portalu w terenie na urządzeniu przenośnym (smartfon, tablet, laptop);
Dostęp poprzez adres internetowy /ustalony z Wykonawcą po zawarciu umowy/
Wymagane funkcje edycyjne aplikacji internetowej:
a)
b)
c)
Dokonania zmian w sieci drogowej
Definiowania przebiegu ścieżek rowerowych
Utrudnień w ruchu - ewidencjonowanie i publikowanie dla użytkowników dróg informacji
o utrudnieniach występujących na sieci dróg zarządcy,
d) Utrzymania zimowego - informacja o standardach utrzymania z możliwością publikacji
informatora dla użytkowników dróg lub przekierowanie do informacji o akcji zima na stronie
zarządcy,
e) Wypadków i kolizji - ewidencji zdarzeń drogowych zgodnie z formularzem Policji,
f) Własności gruntów - wpisu informacji o własności działek ewidencyjnych, sposobu nabycia,
podłączeniem aktu własności,
g) Oznakowania pionowego i poziomego
h) Statusu Stałej Organizacji Ruchu - wpisu informacji o projekcie (zatwierdzonym,
niezatwierdzonym braku projektu),
i) Reklam - ewidencji z możliwością podłączenia zdjęć,
j) Drzew - ewidencji i diagnostyki,
k) Przepustów - ewidencjonowania z dołączeniem zdjęć obiektów,
l) Mostów - ewidencjonowania z dołączeniem zdjęć obiektów,
m) Elementów punktowych - ewidencjonowania elementów punktowych w pasie drogowym
wraz z dodaniem zdjęć. Przykładowe elementy: altana, figura, fontanna, hydrant, kapliczka,
kratka ściekowa, ławka, parkometr, pomnik, słup (energetyczny, ogłoszeniowy, telefoniczny),
studzienka (kanalizacji, teleinformatyczna), zasuwa wodna,
n) Zgłoszeń - ewidencjonowania zmian parametrów technicznych i wyposażenia pasa
drogowego,
o) Zgłoszeń publicznych (w czasie świadczenia usługi) - funkcjonalności w profilu otwartym, dla
mieszkańców. Zgłaszanie uwag odnośnie do infrastruktury pasa drogowego, poprzez
wskazanie miejsca na mapie oraz dodanie opisu. Publikacja zgłoszenia następuje po weryfikacji
i zatwierdzeniu przez administratora (zarządcy drogi).
Wymagana aktywność usługi - 12 miesięcy od daty przekazania prac objętych
przedmiotem zamówieniaVI.
Dostarczenie oprogramowania do mobilnej pracy w terenie - zbierania informacji
o bieżącym stanie technicznym dróg i obiektów im towarzyszącym z funkcją
odnotowania tych zdarzeń w Dzienniku Objazdu Dróg ,,Książki Drogi"
1.
a)
b)
c)
d)
e)
f)
g)
h)
i)
2.
a)
b)
c)
d)
Wymagana funkcjonalność aplikacji mobilnej:
Aplikacja dedykowana na urządzenia mobilne z systemem Android,
Instalacji dostępna w sklep Google Play,
Tryb pracy online/offline,
Predefiniowane trasy objazdu (patroli),
Predefiniowane kategorie zbieranych danych,
Możliwość definiowania dodatkowych kategorii oraz rodzaju zbieranych danych
w obrębie dziennika objazdu,
Praca z mapą (wyświetlanie sieci dróg, aktualnej pozycji, śladu GPS tras objazdu),
Możliwość edycji wprowadzonych danych,
Pełna synchronizacja z bazą aplikacji internetowej (opis w punkcie IX OPZ)
z automatycznym uzupełnieniem zebranych danych w Dzienniku Objazdu Dróg -
w module Statystyki oraz podłączeniem wykonanych zdjęć,
Wymagana współpraca aplikacji mobilnej z aplikacją internetową w zakresie:
Prezentacji zdarzeń na mapie z możliwością wyświetlania szczegółowych informacji
i zdjęć,
Prezentacji śladu GPS predefiniowanych tras i ich objazdu,
Możliwości wygenerowania aktualnego Dziennika Objazdu Dróg w Książce Drogi,
Możliwości generowania statystyk w zakresie:
o utworzonych Dzienników Objazdu,
o zarejestrowanych zdarzeń,
o przejazdu trasami patrolowymi/drogami.
Wymagana aktywność usługi - 12 miesięcy od daty przekazania prac objętych
przedmiotem zamówienia

Dokument nr: ZDP.264.04.2024

Składanie ofert:
7. Oferta cenowa musi być złożona z wykorzystaniem załącznika nr 1.Oferty należy składać: 1) w siedzibie Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, Ul. Leśna 17,
11-100 Lidzbark Warmiński (sekretariat), w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: ,,Oferta na wykonanie przeglądów rocznych
i pięcioletnich dróg powiatowych na terenie Powiatu Lidzbarskiego
długości około 347 km wraz z fotorejestracją pasa drogi oraz
dostępem do tych danych z poziomu dedykowanej aplikacji
internetowej".
2)
lub przesłać drogą mailową na adres: sekretariat@zdplw.pl
w terminie do dnia 11 kwietnia 2024r. do godz. 11:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data i godz. wpływu do Zarządu Dróg Powiatowych
w Lidzbarku Warmińskim.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 12 lipca 2024r.

Wymagania:
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferty winny być wypełnione w języku polskim.
8. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
1) Żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub
2) Cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć
na finansowanie zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych i złożonych po terminie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego lub/i jego
odwołania bez podania przyczyny.
11. Wykonawcy uczestniczą w zapytaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne
roszczenia z tytułu zmiany treści zapytania ofertowego lub/i jego odwołania przez
Zamawiającego.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni
to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają
zachowania formy pisemnej lub elektronicznej (e-mail).
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów w projekcie umowy.
Zarząd Dróg Powiatowych zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny
i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów.

Uwagi:
3. Kryterium ocen ofert: cena 100% - w ofercie należy podać cenę bruUo za wykonanie całości
przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zaproszeniem, która będzie podstawą do wyboru
najkorzystniejszej oferty.

Kontakt:
6. Pytania należy kierować na e-mail : sekretariat@zdplw.pl lub telefonicznie. Osobą upoważnioną
do udzielania informacji jest Pan Dariusz Iskra - tel. 605 662 696 lub 89 767 00 10, w godzinach
7:00 - 15:00.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.