Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ustka
ul. Dunina 24
76-270 Ustka
powiat: słupski
Tel. (059) 814 60 44, Fax.: (059) 814 42 57, tel. (59) 815 24 55
j.krupa@ustka.ug.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (059) 814 60 44
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY - sukcesywna usługa dotycząca mechanicznego profilowania z zagęszczeniem dróg gminnych na
ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.)
1
5
oraz art. 70 - 70 ustawy Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2023 roku, poz. 1610 ze zm.)
na sukcesywną usługę dotycząca mechanicznego profilowania z zagęszczeniem
dróg gminnych na terenie Gminy Ustka - poniżej 130 000,00 zł.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem
zamówienia
usługa
dotycząca
mechanicznego
profilowania
z zagęszczeniem dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca samojezdnego
wibracyjnego gumowo - stalowego min. 8 ton na terenie Gminy Ustka w 2024 roku.

CPV: 71321100-5

Dokument nr: PZP.272.16.2024.JW

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem Zapytanie ofertowe
na sukcesywną usługę dotycząca mechanicznego profilowania z zagęszczeniem dróg
gminnych na terenie Gminy Ustka. NIE OTWIERAĆ PRZED 05. 04.2024 r. PRZED GODZ. 11.00".

Miejsce i termin realizacji:
III.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminwykonania
przedmiotu
zamówienia
ustala
się
od
dnia
podpisania
umowy
do 15 grudnia 2024 roku (będzie realizowany sukcesywnie, wg. potrzeb Zamawiającego).

Wymagania:
2. Zamawiający przewiduje zlecenie prac remontowych dla każdego sprzętu w ilości od 200 godzin
do 350 godzin pracy.
3. Zakres pracy sprzętu:
mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem dróg
Czas liczony jako praca:
1) jest to czas wyrównywania wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań,
powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej
pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni,
2) uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego,
3) uzyskanie przekroju daszkowego lub innego dopuszczonego przez Zamawiającego, ścięcie
poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym
wyrównaniem kolein,
4) usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza,
5) zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki,
6) od czasu pracy odliczony będzie czas awarii i niesprawności sprzętu oraz czas dojazdu do
miejsca pracy i powrót z pracy (miejsca realizacji usługi).
4. Usługi będą sukcesywnie realizowane we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie
Gminy Ustka.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do
niniejszego zapytania (załącznik nr 2).
2. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
3. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
4. Każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta musi zawierać:
1) Pełną nazwę oferenta.
2) Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP.
3) Cenę oferowaną jako cenę obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy,
niezbędne do zrealizowania usługi. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty
związane z realizacją usługi wynikające wprost, jak również nie ujęte, a niezbędne do
wykonania usługi.
4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w
obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany
pieczątkami imiennymi.
5) Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik do niniejszego Zapytania.
6. Wraz z formularzem oferty (stanowiącym załącznik nr 2) należy złożyć:
1) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do niniejszego Zapytania;
2) wykaz usług stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania wraz z referencjami
spełniający warunek wskazany w pkt. V. 2 Zapytania;
3) wykaz osób, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania;
4) wykaz potencjału technicznego, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania;
5) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził działalność gospodarczą obejmującą
zakresem m.in. roboty związane z budową i naprawą dróg.
W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
przedłoży stosowny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i
Informacji Gospodarczej lub innego rejestru.
2.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
posiadania wiedzy i doświadczenia. Oferent przedłoży wykaz usług ( stanowiący załącznik
nr 4 ), w którym wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania
usług objętych zamówieniem, tj. wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty
wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie tzn. zrealizował 1 usługę (w ramach jednej umowy) w zakresie mechanicznego
profilowania z zagęszczeniem dróg publicznych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca
samojezdnego wibracyjnego gumowo - stalowego min. 8 ton w łącznej ilości minimum 300
godzin.
3.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli
Oferent przedłoży wykaz potencjału technicznego ( stanowiący załącznik nr 6), w którym
wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym co najmniej 1
równiarką samojezdną oraz co najmniej 1 walcem samojezdnym wibracyjnym gumowo -
stalowym min. 8 ton.
4.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje
odpowiednim personelem. Oferent
przedłoży wykaz osób ( stanowiący załącznik nr 5 ), w którym wykaże, że
dysponuje
się co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia, tj. operatora maszyn budowlanych.
5.
Sytuacji ekonomicznej i finansowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
7. Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz.
1497 ze zm.).

2.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 kwietnia 2024 roku do godz. 11:00 w Urzędzie
Gminy Ustka, ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, osobiście lub drogą pocztową na powyższy adres.
3.Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
4.Oferent może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Wykonawca przedstawi cenę za realizację zamówienia w sposób określony w Formularzu oferty,
stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia, w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wskazana cena za realizację przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, bez których wykonanie przedmiotu byłoby
niemożliwe, w tym podatek VAT. Zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu
Cywilnego, jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawca nie może żądać
podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru i kosztów prac.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym zastosowaną stawkę VAT.
4. Cena musi był podana cyfrowo w PLN i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszej specyfikacji wyliczoną według powyższych wzorów.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez
wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w
terminie wskazanym w pkt VI ust. 2.
2. Zawarcie umowy nastąpi bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty
wyboru najkorzystniejszej oferty.
X.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY:
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Oferenta:
1) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
2) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w zapytaniu
ofertowym,
3) który pomimo wezwania we wskazanym terminie nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli
zostały wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa,
4) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki
rachunkowe,
5) gdy Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi
dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
XI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami :
1) Sprawy
merytoryczne
(dot.
przedmiotu
zamówienia
i
warunków
realizacji):
2. Zamawiający jest uprawniony dokonać zmian warunków zaproszenia, w tym terminu
składania ofert oraz unieważnić postępowanie bez podania przyczyny - zgodnie
z art. 701 ust. 3 Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
VIII. OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów
oceny ofert:
Kryterium - cena (cena oferty brutto) - waga kryterium 100%
2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocenie
zostanie poddana cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia obliczona przez
Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu
oferty oraz wielkość jednorazowej dostawy. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie
obliczona wg następującego wzoru:
Przy ocenie stosowane będą następujące podkryteria % oceny:
WAGA
W 1 Usługi równiarką samojezdną - 50 %
W 2 Usługi walcem samojezdnym wibracyjnym gumowo - stalowym min. 8 ton - 50 %
W1 = (Co : C) x 100 pkt x 50 %
w tym:
W1 - ilość punktów przyznanych za cenę brutto (z VAT) oferowanej za 1 godz. pracy
równiarką samojezdną,
C - badana cena brutto (z VAT) za 1 godz. pracy równiarką samojezdną,
Co- najniższa cena brutto (z VAT) za 1 godz. pracy równiarką samojezdną.
W2 = (Co : C) x 100 pkt x 50 %
w tym:
W2 - ilość punktów przyznanych za cenę brutto (z VAT) oferowanej za 1godz. pracy
walcem wibracyjnym gumowo - stalowym min. 8 ton
C -
badana cena brutto (z VAT) za 1godz. pracy walcem samojezdnym wibracyjnym
gumowo - stalowym min. 8 ton,
Co - najniższa cena brutto (z VAT) za 1 godz. pracy walcem samojezdnym wibracyjnym
gumowo - stalowym min. 8 ton.
Następnie punkty zostaną zsumowane W = W1 + W2
3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryteriach.

Kontakt:
Pan Kamil Brzeziński, tel. (59) 815 24 20, k.brzezinski@ustka.ug.gov.pl;
2) Sprawy proceduralne:
Pani Joanna Krupa - Wilusz, tel. tel. (59) 815 24 55,
e-mail: j.krupa@ustka.ug.gov.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.