Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Liszki
Mały Rynek 2
32-060 Liszki
powiat: krakowski
ug@liszki.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Liszki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie nr 1: DOSTAWA mebli i urządzeń dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wyposażenie sal lekcyjnych:
a) krzesło r 4 - aluminium - buk - ilość 30 szt.,
b) krzesło r 5 - aluminium - buk - ilość 50 szt.,
c) krzesło r 6 - aluminium - buk - ilość 50 szt.,
d) stół 130x50 rozm. 4, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone - ilość 13 szt.,
e) stół 130x50 rozm. 5, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone - ilość 26 szt.,
f) stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki zaokrąglone - ilość 26 szt.,
g) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon - ilość 6 szt.,
h) krzesło tapicerowane r 6 - aluminium; popielato-czarna kratka - ilość 8 szt.,
i) zestaw meblowy - klon ilość - 6 szt.,
j) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana - 5 szt.;
2) Gabinet Psychologa /Pedagoga:
a) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon - 2 szt.,
b) krzesło tapicerowane nr 6 - aluminium; popielato-czarna kratka - 2 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana - 1 szt.,
d) fotel typu finka - 2 szt.;
3) Pracownia językowa:
a) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana - 1 szt.,
b) biurko nauczyciela z wcięciem" - 1 szt.,
c) stół uczniowski 2-osobowy prosty" - 8 szt.,
d) fotel dla nuczyciela - 1 szt.,
e) krzesło ucznia - 16 szt.;
4) Pracownia komputerowa:
a) biurko z szafką 180 i 1 szufladą - kolor: klon - 1 szt.,
b) krzesło obrotowe na kółkach z regulacją wysokości szare - 1 szt.,
c) krzesło obrotowe sklejka na kółkach z regulacją wysokości - 10 szt.,
d) stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę - klon - 10 szt.,
5) Gabinet pielęgniarski:
a) kozetka 2-częściowa - 1 szt.,
b) parawan - 1 szt.,
c) szafa lekarska jednodrzwiowa - 1 szt.,
d) przemysłowa apteczka pierwszej pomocy - 1 szt.,
e) ciśnieniomierz zegarowy - 1 szt.;
6) Pracownia chemiczno-biologiczna:
a) dygestorium laboratoryjne - 1 szt.,
b) stół z elektrycznie regulowaną wysokością - 2 szt.,
c) szafa chemiczna niska z półkami z blachy ocynkowej - 1 szt.,
d) stół prostokątny 140x70, HPL - szary, zaokrąglony, rozm. 6 - 13 szt.,
e) krzesło r 6 - aluminium - buk - 26 szt.;
7) Pokój nauczycielski:
a) krzesło tapicerowane nr 6 - aluminium; popielato-czarna kratka - 16 szt.,
b) stół 180x80 rozm. 6, 8os., stelaż aluminium, blat klon, obrzeże ABS, narożniki proste - 2 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana - 1 szt.,
d) szafa średnia - klon - 1 szt.,
e) szafa wysoka z 10 schowkami - klon - 3 szt.,
f) szafa ubraniowa - klon - 1 szt.;
8) Gabinet Dyrektora i zastępcy Dyrektora:
a) szafa wysoka czterodrzwiowa - klon- 2 szt.
b) szafa średnia - klon - 2 szt.,
c) szafa ubraniowa - klon - 1 szt.,
d) fotel obrotowy czarny - 2 szt.,
e) biurko narożne r 6 prawe, klon - 2 szt.,
f) kontenerek z piórnikiem i kartoteką - klon - 2 szt.
9) Sala sensoryczna:
a) suchy basen - 1 szt.,
b) zestaw nr 1 do sali integracji sensorycznej kolor granatowy - 1 szt.,
c) ścianka wspinaczkowa dla dzieci domowa 225x75 cm - 1 kpl.,
d) drabinka gimnastyczna drewniana 220 cm - 1 szt.,
e) materac składany kolor granatowy - 1 szt.,
f) piłka pół na pół - 2w1 gładka/kolczasta do ćwiczeń i rehabilitacji + pompka (half fit) - 1 szt.,
g) regał - klon - 1 szt.,
h) zestaw piłek z torbą - 1 szt.,
i) równoważnia - 1 szt.,
j) zestaw dysków sensorycznych L - 7 sztuk - 1 kpl.
k) platforma do balansowania z linkami niebieska - 1 szt.,
l) dysk sensoryczny do balansowania - 1 szt.,
m) mata do masażu stóp - 1 szt.,
n) huśtawka pojedyncza - 1 szt.,
o) trampolina - 1 szt.,
p) ścieżka sensoryczna - 1 szt.,
q) beczka sensoryczna, kolor granatowy - 1 szt.,
r) sensoryczne płytki podłogowe - 1 szt.,
s) podświetlany stół- sortowanie - 1 szt.
10) Gabinet logopedy:
a) biurko nr 6 z zaokrąglonymi narożnikami, z szafką i szufladą klon - 1 szt.,
b) krzesło tapicerowane nr 6 - aluminium; popielato-czarna kratka - 1 szt.,
c) tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana - 1 szt.,
d) szafa wysoka czterodrzwiowa - klon - 1 szt.,
e) lustro - 1 szt.;
11) szatnia - szafki na ubrania - 8 szt.
12) biblioteka:
a) regał biblioteczny jednostronny - 6 szt.,
b) regał biblioteczny jednostronny wzmocniony - 2 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera SWZ zał. nr 7.1 do SWZ.
Zadanie nr 2: DOSTAWA komputerów i laptopów dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a) Komputer - 16 szt.
b) Monitor - 16 szt.
c) Laptop - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.2 do SWZ.
Zadanie nr 3: DOSTAWA monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę monitorów interaktywnych 65" - ilość: 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.3 do SWZ;
Zadanie nr 4: DOSTAWA i wykonanie pracowni językowej dla Szkoły Podstawowej w Mnikowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 7.4 do SWZ.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zestaw komputerowy - 1 szt.
b) Panel nauczyciela - 1 szt.
c) Monitor - 1 szt.
d) Słuchawki przewodowe z mikrofonem - 17 szt.
e) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego - 2 szt.
f) Przyłącze stanowiska uczniowskiego - 16 szt.
g) Oprogramowanie pracowni - 1 szt.
h) Rejestrator cyfrowy dwuścieżkowy (software) - 1 szt.

CPV: 39160000-1, 39134000-0,37426000-0, 48000000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00264850, ZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fdadff9-ec3a-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Liszki jest Wójt Gminy Liszki, Ul. Mały Rynek 2, 32-060 Liszki;
2) Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem: iod@liszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.Oznaczenie sprawy: ZP.271.10.2024.
4) Zamówieniem publicznym na potrzeby którego będą przetwarzane Pana/Pani dane osobowe jest zamówienie publiczne, któremu towarzyszy niniejsza klauzula (dalej: ,,Zamówienie");
5) Dane osobowe i kategorie Pani/Pana danych osobowych przetwarzane na potrzeby postępowania wynikają bezpośrednio z SWZ zamówienia, Zamawiający przetwarza w szczególności imię, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG);
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych przede wszystkim będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, a także podmioty przetwarzające działające na zlecenie Zamawiającego (np. dostawcy usług IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i współpracownicy Zamawiającego;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, minimum przez okres trwałości projektu, czyli 5 lat od daty ostatniej płatności, która zostanie przekazana przez instytucję;
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* (*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO* (*prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W szczególności nie przysługuje Panu/Pani:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e -Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.