Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulicy

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BRZEG
ul. Robotnicza 12
49-300 Brzeg
powiat: brzeski (opolski)
77 416 99 50, faks 77 416 99 52
bzp@brzeg.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Brzeg
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 77 416 99 50, faks 7
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przebudowa Ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn.: ,,Przebudowa Ul. Poprzecznej w zakresie przebudowy drogi gminnej wraz z przebudową skrzyżowań oraz
infrastruktury technicznej":
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102216 O - Ul. Poprzecznej, wraz z przebudową skrzyżowań z drogą powiatową i drogą krajową na skrzyżowania typu rondo z wymianą nawierzchni Ul. Kochanowskiego oraz przebudowa oświetlenia, odwodnienia wraz z wymianą odcinka sieci kanalizacji deszczowej w Ul. 1-go Maja, budowa kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb monitoringu i sieci telekomunikacyjnej
szerokopasmowej, a także wykonanie przebudowy i zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową dróg. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem przebudowy sieci gazowej - roboty te będą wykonywane przez właściciela tych sieci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) przebudowę pasa drogowego drogi gminnej - ulicy Poprzecznej w zakresie jezdni z wydzieleniem pasów ruchu dla rowerów, chodników, wjazdów, zatoki postojowej, drogi dla rowerów i terenów zielonych oraz skrzyżowań z drogami sąsiednimi,
2) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z ulicami: Księdza Makarskiego, 1 Maja, Słowackiego na skrzyżowanie typu rondo - teren działek nr 1287, 553, 72/1, 566 obręb Brzeg-Południe,
3) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z drogą krajową nr 39 - ulicami: Chocimską i Włościańską na skrzyżowanie typu rondo - teren działek nr 503 i 19/1 obręb Brzeg-Południe,
4) przebudowę chodnika zlokalizowanego na działce nr 656 obręb Brzeg-Południe,
5) remont nawierzchni warstwy ścieralnej) jezdni Ul. Kochanowskiego (działka nr 24 obręb Brzeg-Południe) i skrzyżowania Ul. Kochanowskiego z Ul. Kusocińskiego (działki nr 1282 i 313 obręb Brzeg-Południe) w oparciu o pozycje przedmiaru,
6) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej wraz z wycinką kolidujących drzew i krzewów
7) wykonanie nasadzeń wraz z opalikowaniem sadzonych drzew (po 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach - 1x górny i 2x dolny)
8) przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego,
9) przebudowę i zabezpieczenie istniejących linii kablowych SN i nN,
10) demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej,
11) przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych (kanalizacji teletechnicznej, kabli światłowodowych i miedzianych),
12) budowę kanału technologicznego dla potrzeb sieci monitoringu miejskiego i sieci internetowej,
13) przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami,
14) wymianę istniejącego kolektora deszczowego w Ul. 1 Maja,
15) dostawę i montaż elementów małej architektury,
16) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
17) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
18) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
19) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem,
20) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy wraz z przebudową istniejącego ogrodzenia działki nr 982/1 oraz zakupem i montażem wiaty przystankowej.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będą: opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, obsługa geodezyjna zadania, zlecenie wszystkich wymaganych nadzorów branżowych z uwzględnieniem zapisów zawartych w
uzgodnieniach w związku z realizacją robót na sieciach i przy zbliżeniu do sieci infrastruktury technicznej, wykonanie kompletu badań i sprawdzeń dla zrealizowanych robót, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zadania (operatu kolaudacyjnego).
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych do wyceny dla wskazania technologicznej kolejności wykonania robót, którymi są przedmiary robót budowlanych nie będące podstawą opisu przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem przedmiaru opisującego wymianę warstwy ścieralnej Ul. Kochanowskiego.
Przy wycenie kosztów nasadzenia drzew należy uwzględnić koszt zakupu i montażu opalikowania: 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach (1x górny i 2x dolny), natomiast w kosztach realizacji robót branży drogowej należy wycenić koszt sprawdzenia prawidłowego zagęszczenia przekopów wykonywanych przez PSG Sp. z o.o. i PWiK Sp. z o.o. w związku z
realizacją przebudowy sieci (PSG Sp. o.o. będzie zobowiązana do zasypania przekopów w miejscach wykonywania pełnej konstrukcji jezdni i chodników do wysokości konstrukcji wykonywanych w ramach przebudowy dróg, natomiast w obrębie odcinków jezdni, na których przewidziano jedynie wykonanie nowej nawierzchni - będzie zobowiązana do zasypania
przekopu wraz z wykonaniem konstrukcji jezdni).
Roboty budowlane związane z przebudową i zabezpieczeniem sieci teletechnicznych Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przy udziale osób posiadających doświadczenie w realizacji tego typu robót.
Część II pn.: ,,Przebudowa Ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej":
Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa naprawa (renowacja) istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na odcinkach określonych w dokumentacji technicznej.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wykonanie renowacji przy zastosowaniu długich rękawów filcowych z włókien poliestrowych, pokrytych warstwą poliuretanu PU, o grubości min. 500 mikrometrów, nasączonych na placu budowy 2-komponentową żywicą epoksydową,
b) wykonanie w miejscach stwierdzonych uszkodzeń renowacji punktowo liniowej krótkimi rękawami - pakerami DN 1000mm (wzmocnionymi) o grubości 8mm i sztywności obwodowej 3kN/m2,
c) otwarcie czynnych przyłączy robotem frezowym wraz z montażem pakero-kapeluszy bezpośrednio na włączeniach przykanalików do kanału, w miejscach stwierdzonych ich uszkodzeń,
d) wykonanie renowacji istniejących studni kanalizacji deszczowej,
e) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. hydrodynamicznego czyszczenia z osadów, frezowania kanałów przed montażem rękawa przy użyciu robota frezowego, wywozu i utylizacji osadu,
f) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. badań szczelności i inspekcji powykonawczej kamerą TV kanałów po renowacji. Ponadto w trakcie realizacji prac konieczne będzie zapewnienie ciągłości odbioru wód opadowych, wykonywanie robót pod kontrolą kamery, opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu technicznego, przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

CPV: 45100000-8, 45111200-0,45112000-5,45112710-5,45113000-2,45231000-5, 45231300-8,45233000-9, 45233120-6,45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00265002, OR-IV.042.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający- Gmina Brzeg reprezentowana przez Burmistrza Brzegu. Adres Zamawiającego: Urząd Miasta w Brzegu, 49-300 Brzeg, Ul. Robotnicza 12;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: pisemnie na adres: Urząd Miasta w Brzegu, Ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg,
adres e-mail: bb@brzeg.pl, telefon: 77 416 97 14;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
2. Zgodnie z art. 14 RODO na wykonawcy ciąży obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane wykonawca przekaże zamawiającemu i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w niniejszym postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
[Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.]
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
[Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.]
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:30
Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem: https://e-ProPublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.