Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli magazynowych wykonanych ze stalowych elementów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli magazynowych wykonanych ze stalowych elementów

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
ul. Artura Grottgera 4
20-029 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 4781 356, Tel. do kontaktu: (81) 47 81 356
weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 4781 356, Te
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę mebli magazynowych wykonanych ze stalowych elementów na potrzeby
Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli magazynowych wykonanych ze stalowych
elementów na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem
na części, tj.:
Część nr I - DOSTAWA regałów magazynowych wykonanych ze stalowych ocynkowanych
lub lakierowanych proszkowo elementów.
Część nr II - DOSTAWA szafki warsztatowej szufladowej wykonanej ze stali lakierowanej
proszkowo.
2. Dostarczone produkty muszą być nowe i objęte gwarancją producenta na okres minimum
24 miesięcy.
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do zapytania ofertowego,
odpowiednio: dla Części I - Załącznik nr 1a, dla Części II - Załącznik 1b.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia specyfikacji oferowanych produktów (wydruki ze stron
internetowych, karty katalogowe, oświadczenia), tj. przedmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w ust. 9 Rozdziału X Zapytania ofertowego.
Dokumenty powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia
lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych
środków dowodowych.
W przypadku niezłożenia w wymaganym terminie przedmiotowych środków dowodowych,
Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią zapytania ofertowego na podstawie
Rozdziału XIII ust. 2 pkt 1 Zapytania ofertowego.

CPV: 39150000-8, 39141100-3

Dokument nr: OZP.26.2.39.2024.DUB

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 kwietnia 2024 r. do godz. 11:00.
2. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (za pośrednictwem poczty e-mail) na adres:
weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl lub poprzez platformę zakupową dostępną
pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/.

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części:
Dotyczy części I i II:
termin: do 14 dni od dnia złożenia zamówienia
miejsce: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny; Centrum Zarządzania Siecią,
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.

Wymagania:
II. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Lubelskim Centrum Innowacji i Technologii, których wartość nie przekracza 130 000 złotych
(netto) stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 33/2021 Dyrektora Lubelskiego
Centrum Innowacji i Technologii z dnia 7 kwietnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia
w Lubelskim Centrum Innowacji i Technologii Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza 130 000 złotych (netto) w związku z art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.
zm. - dalej Pzp).
Podstawy wykluczenia:
1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza
się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106)
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę
takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty
lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim
wykonawcą negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana
zgodnie z art. 596 Pzp.
5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie
tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
VII.
Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału.
VIII. Dokumenty, które Wykonawca będzie miał obowiązek przedłożyć wraz z ofertą
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: nie dotyczy.
IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami,
a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Dokumenty lub informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą
elektroniczną (e-mail).
2. Korespondencję w postępowaniu adresowaną do Zamawiającego należy kierować
na adres e-mail: weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym rozdziale
na Formularzu ofertowym, w języku polskim na druku stanowiącym Załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca ma obowiązek przekazać ofertę wraz z załącznikami jako fotokopie (skan),
w formie pdf, uprzednio podpisanej oferty przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy.
4. Za termin złożenia oferty przesłanej pocztą elektroniczną przyjmuje się datę jej wpływu
na adres e-mail Zamawiającego.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w danej części postępowania, która powinna
obejmować całość zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każdą Część postępowania
oddzielnie).
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania.
9. Kompletna oferta musi zawierać:
- formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego),
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie
pełnomocnictwa
- Ponadto do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy:
specyfikacje zaoferowanych produktów (wydruki ze stron internetowych, karty
katalogowe, oświadczenia) potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego
określonych w Opisach przedmiotu zamówienia (dla części I postępowania - Załącznik
1a oraz dla części II - Załącznik 1b).
XI. Sposób obliczenia ceny oferty
1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie łączną cenę netto i brutto za realizację
całego przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej Części z wyszczególnieniem
cen jednostkowych produktów w netto dla części I.
2. Cena oferty to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2023 r., poz. 168).
3. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty
i składniki jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia, dla każdej części
oddzielnie. Cena podana na formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą
negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego
związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dokonać dokładnego
rozeznania i skalkulować cenę w sposób szczególnie rzetelny, uwzględniający wszystkie
rodzaje i składniki kosztów.
4. Cena brutto i wartości muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN) niezależnie
od wchodzących w jej skład elementów, z zaokrągleniem do dwóch miejsc
po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. W złotych
polskich będą również prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.
5. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie,
Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną słownie.
6. Dla porównania i oceny ofert w poszczególnych Częściach, Zamawiający przyjmie
całkowitą cenę brutto zamówienia dla danej części.
3. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
4. Oferta, którą Zamawiający otrzyma po terminie określonym w pkt. 1 nie zostanie
rozpatrzona.
XIII. Badanie ofert
1. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie
2) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
3) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) W przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym;
2) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych;
3) Złożoną po terminie składania ofert.
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny:
Dotyczy części I i II - Kryterium oceny - Cena - 100%
1. Każda oferta (część) będzie ocenia w skali 100 pkt.
2. Liczba punktów w kryterium cena obliczana będzie na podstawie następującego wzoru:
cena brutto oferty najtańszej
C = ------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
3. Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych
z Formularzy ofertowych - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
4. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów
dla poszczególnych części postępowania, spośród nieodrzuconych ofert.
6. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego (BIP)
oraz platformie zakupowej, dostępnej pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
Uczestnicy, którzy złożyli oferty, zostaną poinformowani drogą e-mail o wynikach
postępowania.
Warunki płatności:
Dotyczy części I i II:
1. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za zrealizowaną dostawę.
2. Podstawą rozliczeń finansowych między Wykonawcą a Zamawiającym będzie faktura
VAT.
3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy.
4. Za datę dokonania zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
5. Wystawione faktury winny odpowiadać wymogom określonym przez polskie prawo.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie faktury w formie:
a) papierowej;
b) elektronicznej przesłanej na adres e-mail Zamawiającego (kontakt@lcit.lubelskie.pl);
c) ustrukturyzowanego dokumentu elektronicznego, złożonego za pośrednictwem
Platformy Elektronicznego Fakturowania, zwanej dalej PEF, zgodnie z Ustawą
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym z dnia 9 listopada
2018 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.).
7. Fakturę w wersji papierowej należy dostarczyć na adres: Lubelskie Centrum Innowacji
i Technologii; 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera 4.
8. Fakturę
w
wersji
elektronicznej
należy
dostarczyć
na
adres
e-mail:
kontakt@lcit.lubelskie.pl
9. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania na fakturach, rachunkach następujących
danych:
Nabywca:
Województwo Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin
NIP: 712-290-45-45
Odbiorca:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
ul. Mieczysława Karłowicza 4, 20-027 Lublin.
10. Faktura niespełniająca wymogów nie będzie przyjęta do realizacji.
Informacje końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie
bez podawania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego
wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
oferty.
3. Zamawiający zastrzega, że jeżeli zaoferowana cena, wyda się Zamawiającemu rażąco
niska* w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będzie budziła wątpliwości
Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych
przepisów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów
w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
*Dotyczy to sytuacji, jeżeli zaoferowana cena będzie niższa o co najmniej 30% od wartości
zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed
wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu.
4. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, gdyż dwie lub więcej ofert (wśród
najkorzystniejszych cenowo, niepodlegających odrzuceniu) uzyska równą liczbę punktów
w danej części postępowania, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy te oferty złożyli,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę lub koszt.
6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty.
8. Jeśli Wykonawca uchyla się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną
ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.

Kontakt:
Do udzielania szczegółowych informacji upoważniona jest w sprawach dotyczących
zapytania ofertowego: Weronika Dubaniewicz, tel. 81 4781 356.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.