pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Bankowa 18 72-010 Police powiat: policki Tel. 91- 43-11-350, 725 995 603 wwtyklo@zgkim.police.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Police |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 91- 43-11-350, |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na: USŁUGI O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁOTYCH NETTO, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. ,,Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na części: Część I - Usługi koszenia trawników na terenach administrowanych przez ZGKIM w Policach Część II - Usługi przycinki żywopłotów na terenach administrowanych przez ZGKIM w Policach " II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,, Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na części: Część I-- Usługi koszenia trawników na terenach administrowanych przez ZGKIM w Policach Część II- Usługi przycinki żywopłotów na terenach administrowanych przez ZGKIM w Policach " 2. Zakładane terminy koszenia: I etap - maj 2024, II etap - lipiec 2024, III etap - październik 2024 r. 3. Zakładany termin przycinki żywopłotów: czerwiec 2024. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 5. Wykaz adresów i obmiary terenów zielonych przeznaczonych do koszenia, oraz wykonanie przycinki żywopłotów, zawiera załącznik nr 7a,7b do zapytania ofertowego. Dokument nr: ZGKIM.DP.261.21.2024.WW.1 Składanie ofert: 1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie - pokój nr 312 w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 10:00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert drogą elektroniczną na e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl. Miejsce i termin realizacji: 1. Termin wykonania zamówienia: 1) Część I - od 02.05.2024 r. do 31.10.2024 r. 2) Część II - od 01.06.2024 r do 30.06.2024 r. Wymagania: I. TRYB POSTĘPOWANIA 1. Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu nr 4/WD/2022 z dnia 10.05.2022 r. 2. Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty, 0 której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). 3. Na podstawie złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na postawie warunków 1 kryteriów wskazanych w przedmiotowym zapytaniu. 2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych prac. 3. Rozliczenie stron następować będzie w terminach miesięcznych po potwierdzeniu wykonania usług w formie protokołu sporządzonego przez pracownika działu Technicznej Obsługi Budynków - zgodnie z podpisaną umową. IV. PODWYKONAWCY 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła ,,spełnia - nie spełnia", na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, zawierający: - minimum dwie usługi, polegające na koszeniu trawników na pow. min. 50.000 m2 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otrzymania zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dla części I - minimum dwie usługi, polegające na przycinaniu żywopłotów na łączną długość min. 1000 mb, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otrzymania zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -dla części II 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) w celu potwierdzenia posiadania potencjału technicznego, wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. VI. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenia wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 50.000 zł. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) Oferta cenowa, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3a, 3b do zapytania ofertowego, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV ust. 2 lit, b 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do zapytania ofertowego 5) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 9 do zapytania ofertowego, VII. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach: 1) pisemnie, 2) drogą elektroniczną na e- mail: aderkowska@zgkim.police.pl mpiella@zgkim.police.pl wwtyklo@zgkim.police.pl. 2. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie nie mniej niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe. VIII. KRYTERIA WYBORU OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT 1. Oceny ważnych ofert dokonuje Zamawiający w części niejawnej postępowania w sposób następujący: 1) Cena-100% Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena (C)": Cena najniższa z ofert C= ------------------------------ * 100 pkt x znaczenie kryterium 100% Cena oferty badanej 2. Wybrana zostanie oferta ważna, która uzyska największą ilość punktów. 3. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć oryginały dokumentów. 4. O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie. 5. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. X. OCENA WIARYGODNOŚCI WYKONAWCY Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie: 1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine, oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" Dz. U. z 2023 poz. 1570 ze zm., 3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o VAT (Dz. U. z 2023 poz. 1570 ze zm.) https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka, W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy. XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. 2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy, powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wynegocjowania korzystniejszych warunków w przedmiotowym postępowaniu. Kontakt: 3. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Aneta Derkowska tel. 91 43 11 363, Wioleta Wtykło tel. 91 43 11 350 |
© eurobudowa.pl 2004-2024