małopolskie (Nowy Sącz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KAMIEŃ POMORSKI ul. Stary Rynek 1 72-400 Kamień Pomorski powiat: kamieński um@kamienpomorski.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/908575 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kamień Pomorski |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy Ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców warszawy- etap I Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu, w Kamieniu Pomorskim przy Ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy - Etap I. 2. zakres prac obejmuje: Opis Odcinek murów nr 1 przy Ul. Obrońców Warszawy, Lipowej i Klasztornej. 1) Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) 2) Dezynfekcja chemiczna preparatem bioaktywnym ścian ceglanych metodą smarowania 2- krotnie 3) Odsalanie kompresami do zmniejszania zawartości soli. 4) Czyszczenie metodą piaskowania "na sucho" lub chemicznie ścian pastą do usuwania zanieczyszczeń miejskich. 5) Wykucie zniszczonych cegieł, na zaprawie cementowo - wapiennej. 6) Wykucie starych spoin w murach z cegły zabytkowej, mury gładkie. 7) Wzmocnienie chemiczne cegły gotyckiej z degradacją granularną. 8) Uzupełnianie ubytków za pomocą kitów na bazie wapna dotowanego lub cementu nisko alkalicznego z ewentualnymi dodatkami modyfikującymi (kity jednobarwne) 9) Uzupełnienie ścian, brakujących fragmentów w murach grubych z zachowaniem wiązania na zaprawie wapienno-trasowej, mury z cegły gotyckiej, gładkie, licowanie z zastosowaniem łączników od Ul. Obrońców Warszawy, Ul. Lipowej, Ul. Klasztornej. 10) Wzmocnienie konstrukcji murów - naprawa pęknięć muru metodą szycia prętami nierdzewnymi z wypełnieniem systemową zaprawą na bazie wapna. 11) Wykonanie rolki na koronie muru na zaprawie wapienno trasowej, mury z cegły gotyckiej, gładkie, licowanie z zastosowaniem łączników z bednarki. 12) Spoinowanie murów z cegły gotyckiej, mury gładkie zaprawą o spoiwie wapienno - trasowym. 13) Spoinowanie murów z kamienia zaprawą na bazie naturalnego wapna hydraulicznego z trasem wraz z wykuciem spoin. 14) Scalanie kolorystyczne muru 2-krotnie farbą krzemianową. 15) Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów wraz z rozbiórką przyległych utwardzeń. 16) Tynki renowacyjne wykonywane ręcznie (gr. 2,5 cm na podłożach z cegły) na ścianach zewnętrznych wraz z szpachlowaniem ubytków i przygotowaniem powierzchni do tynkowania. 17) Izolacja mineralna wykonywana ręcznie przy użyciu mikrozapraw hydroizolacyjnych. 18) Izolacje z folii kubełkowej do osłonięcia izolacji mineralnej, odprowadzenia pary wodnej, przeciwwilgociowa i przeciwwodna. 19) Ręczne formowanie nasypów ze żwiru ubijanego warstwowo z dowozem. 20) Roboty ziemne , zasypanie wykopów pospółką z dowozem. 21) Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, ułożenie ziemi urodzajnej z ubiciem.I 22) Wykonanie trawników dywanowych siewem, z nawożeniem kategoria gruntu I-II. 23) Wywiezienie gruzu i ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką samochodów samowyładowczych na wysypisko z kosztem składowania (utylizacji). 24) Tablica z informacją historyczną, metalowa - 4 szt. 25) Sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość 0.5 m, ziemia urodzajna (humus). 26) Pielęgnowanie drzew liściastych form naturalnych. 27) Nadzór archeologiczny, 28) wykonanie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu - RFIL - 1 szt. 3. Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL) - COVID 19 4. Inwestycja dotyczy zachowanych murów obronnych miasta Kamień Pomorski wpisanych do rejestru zabytków jako zespół obiektów budownictwa obronnego pod numerem 330 decyzją z dnia 12.09.1958r.znak: KI.V.0/88/58. Ponadto mury obronne położone są w granicach Starego Miasta w Kamieniu Pomorskim wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A-1236 (dawny nr. A-66) decyzją z dnia 29.10.1955 r. znak: KI.V.0/48/55. 5. Istniejące zagospodarowanie przy murach to zieleńce oraz przyległe deptaki, ulice i chodniki. W pobliżu murów znajdują się różne podziemne przewody uzbrojenia terenu, ale nie przy samych murach. Mury są ogólnodostępne z przyległych miejskich ulic. 6. Remont i konserwacja murów zostanie wykonana na podstawie: 1) programu prac konserwatorsko-restauratorskich 2) badań konserwatorskich 3) ekspertyzy budowlano-konserwatorskiej wraz z inwentaryzacją 4) projektu zagospodarowania terenu, 5) projektu budowlanego, 6) inwentaryzacji zieleni z gospodarką zielenią, 7) decyzji nr 954/2022 z dnia 7.06.2022 r. WKZ w Szczecinie 8) decyzji pozwolenia na budowę CPV: 45453000-7, 45112710-5 Dokument nr: 2024/BZP 00264537, PIGK.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szczegółowe informacje w rozdziale 8 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Kamienia Pomorskiego, Ul. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Dariusz Łydziński - dariusz@4itsecurity.pl, tel. 607-603-890. 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f Rozporządzenia w związku z niezbędnością przetwarzania danych w celu zawarcia i realizowania niniejszej Umowy, 4) dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora, obsługującym lub udostępniającym systemy i narzędzia teleinformatyczne, upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, a także odbiorcom danych osobowych m.in. organom państwowym lub organom samorządu terytorialnego, sądom, innym organom sprawiedliwości, operatorom pocztowym. 5) Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy maksymalnie przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń, a wynikających z przepisów prawa. 6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu. 8) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w razie uznania, że przetwarzania państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908575 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:30 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z oferta w sposób przewidziany dla oferty. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp, tj w: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Gmina Kamień Pomorski Bank Spółdzielczy w Wolinie 21 9393 0000 0012 9600 2000 0450 w tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu nr PIGK.271.6.2024 pn. ,,Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców warszawy- etap I." Szczegółowe informacje w rozdziale 8 SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PIGK.271.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu, w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy - Etap I. 2. zakres prac obejmuje: Opis Odcinek murów nr 1 przy ul. Obrońców Warszawy, Lipowej i Klasztornej. 1) Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) 2) Dezynfekcja chemiczna preparatem bioaktywnym ścian ceglanych metodą smarowania 2- krotnie 3) Odsalanie kompresami do zmniejszania zawartości soli. 4) Czyszczenie metodą piaskowania "na sucho" lub chemicznie ścian pastą do usuwania zanieczyszczeń miejskich. 5) Wykucie zniszczonych cegieł, na zaprawie cementowo - wapiennej. 6) Wykucie starych spoin w murach z cegły zabytkowej, mury gładkie. 7) Wzmocnienie chemiczne cegły gotyckiej z degradacją granularną. 8) Uzupełnianie ubytków za pomocą kitów na bazie wapna dotowanego lub cementu nisko alkalicznego z ewentualnymi dodatkami modyfikującymi (kity jednobarwne) 9) Uzupełnienie ścian, brakujących fragmentów w murach grubych z zachowaniem wiązania na zaprawie wapienno-trasowej, mury z cegły gotyckiej, gładkie, licowanie z zastosowaniem łączników od ul. Obrońców Warszawy, ul. Lipowej, ul. Klasztornej. 10) Wzmocnienie konstrukcji murów - naprawa pęknięć muru metodą szycia prętami nierdzewnymi z wypełnieniem systemową zaprawą na bazie wapna. 11) Wykonanie rolki na koronie muru na zaprawie wapienno trasowej, mury z cegły gotyckiej, gładkie, licowanie z zastosowaniem łączników z bednarki. 12) Spoinowanie murów z cegły gotyckiej, mury gładkie zaprawą o spoiwie wapienno - trasowym. 13) Spoinowanie murów z kamienia zaprawą na bazie naturalnego wapna hydraulicznego z trasem wraz z wykuciem spoin. 14) Scalanie kolorystyczne muru 2-krotnie farbą krzemianową. 15) Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów wraz z rozbiórką przyległych utwardzeń. 16) Tynki renowacyjne wykonywane ręcznie (gr. 2,5 cm na podłożach z cegły) na ścianach zewnętrznych wraz z szpachlowaniem ubytków i przygotowaniem powierzchni do tynkowania. 17) Izolacja mineralna wykonywana ręcznie przy użyciu mikrozapraw hydroizolacyjnych. 18) Izolacje z folii kubełkowej do osłonięcia izolacji mineralnej, odprowadzenia pary wodnej, przeciwwilgociowa i przeciwwodna. 19) Ręczne formowanie nasypów ze żwiru ubijanego warstwowo z dowozem. 20) Roboty ziemne , zasypanie wykopów pospółką z dowozem. 21) Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, ułożenie ziemi urodzajnej z ubiciem.I 22) Wykonanie trawników dywanowych siewem, z nawożeniem kategoria gruntu I-II. 23) Wywiezienie gruzu i ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką samochodów samowyładowczych na wysypisko z kosztem składowania (utylizacji). 24) Tablica z informacją historyczną, metalowa - 4 szt. 25) Sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość 0.5 m, ziemia urodzajna (humus). 26) Pielęgnowanie drzew liściastych form naturalnych. 27) Nadzór archeologiczny, 28) wykonanie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu - RFIL - 1 szt. 3. Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL) - COVID 19 4. Inwestycja dotyczy zachowanych murów obronnych miasta Kamień Pomorski wpisanych do rejestru zabytków jako zespół obiektów budownictwa obronnego pod numerem 330 decyzją z dnia 12.09.1958r.znak: KI.V.0/88/58. Ponadto mury obronne położone są w granicach Starego Miasta w Kamieniu Pomorskim wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A-1236 (dawny nr. A-66) decyzją z dnia 29.10.1955 r. znak: KI.V.0/48/55. 5. Istniejące zagospodarowanie przy murach to zieleńce oraz przyległe deptaki, ulice i chodniki. W pobliżu murów znajdują się różne podziemne przewody uzbrojenia terenu, ale nie przy samych murach. Mury są ogólnodostępne z przyległych miejskich ulic. 6. Remont i konserwacja murów zostanie wykonana na podstawie: 1) programu prac konserwatorsko-restauratorskich 2) badań konserwatorskich 3) ekspertyzy budowlano-konserwatorskiej wraz z inwentaryzacją 4) projektu zagospodarowania terenu, 5) projektu budowlanego, 6) inwentaryzacji zieleni z gospodarką zielenią, 7) decyzji nr 954/2022 z dnia 7.06.2022 r. WKZ w Szczecinie 8) decyzji pozwolenia na budowę 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych) W przypadku składania ofert wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. 2) zdolności technicznej lub zawodowej. Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektów nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda- potwierdzone referencjami i/lub protokołami odbioru. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. b) dysponuje lub będzie dysponować minimum: o Kierownika budowy/robót posiadającego: uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, spełniające wymagania, o których mowa w art. 37 c tj., która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru o osobą która będzie spełniać wymagania art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.: uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytkach nieruchomych. Wszystkie ww. wskazane osoby skierowane do realizacji przedmiotu umowy winny posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia polisy, b) wykaz robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia, do wykazu osób dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wynikających z art. 37c i art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wraz z oświadczeniami o podjęciu obowiązków wynikających z art. 37c i art. 37a. Wszystkie ww. wskazane osoby skierowane do kierowania robotami objętym przedmiotem umowy winny posiadać aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019.831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty 1 Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 2. Oświadczenia wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3 zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3.4 SWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 4 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa; 5 oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do SWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 6 kosztorysy ofertowe wskazujące sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz - koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z oferta w sposób przewidziany dla oferty. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp, tj w: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Gmina Kamień Pomorski Bank Spółdzielczy w Wolinie 21 9393 0000 0012 9600 2000 0450 w tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu nr PIGK.271.6.2024 pn. ,,Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców warszawy- etap I." Szczegółowe informacje w rozdziale 8 SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wspólnie ubieganie się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowe informacje we wzorze umowy stanowiącym załącznik do swz 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024