Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
ul. Powstańców 3
58-140 Jaworzyna Śląska
powiat: świdnicki
urzad@jaworzyna.net
https://platformazakupowa.pl/
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jaworzyna Śląska
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla części 1 ,,Przebudowa dróg gruntowych wraz z budową oświetlenia drogowego w miejscowościach Tomkowa i Bolesławice" będącej częścią projektu ,,Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska" obejmuje:
1) Remont nawierzchni gruntowej dróg gminnych w miejscowości Tomkowa o łącznej długości 1721,90 mb i szerokości jezdni 3,50 m; Zakres zamówienia nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej; Trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej stanowiącej obsługę przyległych terenów.
2) Remont nawierzchni gruntowej dróg gminnych w miejscowości Bolesławice o łącznej długości 1148,90 mb i szerokości jezdni 3,50 m; Zakres zamówienia nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni gruntowej; Trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej stanowiącej obsługę przyległych terenów.
3) Budowa instalacji oświetlenia drogowego w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" wzdłuż dróg gminnych gruntowych w miejscowości Tomkowa i Bolesławice (drogi wskazane do remontu wg pkt 1) oraz 2)) na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ oraz w Programach Funkcjonalno- Użytkowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego oraz w zakresie remontu dróg w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia części 2 będącej częścią projektu ,,Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska" jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska dla działki nr 1008 obręb Piotrowice Świdnickie oraz nr 1041 i 1042 obręb Pastuchów.
2. Zakres zamówienia polega na:
- budowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych o łącznej długości 1 874,88 m; droga po przebudowie będzie posiadać jezdnię o szerokości 3,50 - 5,00 m z nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70, pobocze dwustronne o szerokości 0,50 m każde z nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
- budowa zjazdów indywidualnych o szerokości 5,0 - 15,00 m z nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 wraz z poboczem gruntowym obustronnym utwardzonym kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szerokości 0,5 m;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ oraz w projekcie budowlanym, projekcie technicznym branży drogowej oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
1. Przedmiot zamówienia części 3 będącej częścią projektu ,,Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska" obejmuje:
1) Wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej w Starym Jaworowie poprzez zagospodarowanie terenu i wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej oraz o nawierzchni z kruszywa kamiennego ograniczonego obrzeżem betonowym wraz z wyrównaniem terenu zielonego w miejscowości Stary Jaworów według załączonej dokumentacji projektowej.
2) Remont boiska w Starym Jaworowie
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ oraz w projekcie budowlanym i pomocniczo w przedmiarze robót w zakresie wykonania powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej oraz w zakresie remontu boiska wielofunkcyjnego w przedmiarze, które stanowią integralną cześć SWZ.
3. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45100000-8,45233200-1,45233220-7,45316110-9,71000000-8, 71248000-8,71300000-1,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00264841, IGK.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej OPEN NEXUS, określone w regulaminie portalu dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie portalu dostępnym pod w/w adresem.
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów.
4. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików opracowanej przez platformę zakupową OPEN NEXUS, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 75 MB każda - link do instrukcji:
https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit;
5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
6. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie danego postępowania.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez opcję "Wyślij wiadomość" jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jaworzyna Śląska
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem hebrowski@wp.pl jest Pan Patryk Hebrowski
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.