Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układu istniejących pomp ciepła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układu istniejących pomp ciepła

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Assel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 1
83-000 Pruszcz Gdański
powiat: gdański
608014796
lis.a@assel.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187344
Województwo: pomorskie
Miasto: Pruszcz Gdański
Wadium: ---
Nr telefonu: 608014796
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Montaż instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układu istniejących pomp ciepła" dla Assel Sp. z o.o. w ramach zadania Modernizacja układu wentylacji z wdrożeniem systemu wentylacji i klimatyzacji z rekuperacją dla projektu ,,Zwiększenie efektywności energetycznej działalności produkcyjnej Assel Sp. z o.o." realizowanego w ramach Działania 3.01 programu FENG 2021-2027
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0231/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej działalności produkcyjnej Assel Sp. z o.o.

Część 1
Montaż instalacji chłodzenia i ogrzewania

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zamówienie dotyczy montażu instalacji chłodzenia, ogrzewania i odzysku ciepła na potrzeby systemu złożonego z istniejącej centrali klimatyzacyjnej. Zasilenie wodą uzdatnioną układu adiabatycznego nawilżania (w celu zapewnienia ciągłej pracy układu nawilżającego), dostosowanego do specyficznych potrzeb zamawiającego wynikających ze charakteru jego działalności produkcyjnej (kontraktowy montaż elektroniki i integracja elektromechaniki). Zamówienie stanowi część zadania pt. Modernizacja układu wentylacji z wdrożeniem systemu wentylacji i klimatyzacji z rekuperacją.
1) Stan: nowe. 2) Miejsce instalacji: Ul. Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdańsk 3) Zakres czynności wykonawcy: a) wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty chłodnicze i pomp ciepła typu powietrze woda b) montaż pomp ciepła typu dx zasilających wymienniki w centrali wentylacyjnej c) montaż istniejących pomp ciepła typu powietrze woda d) wykonanie instalacji chłodniczej e) wykonanie instalacji glikolowej na rewersyjnych pompach ciepła f) wykonanie instalacji zasilania nawilżaczy wodą uzdatnioną g) wykonanie instalacji ciepła technologicznego h) wykonanie instalacji odzysku ciepła Zakres szczegółowy: 1. Konstrukcja pod urządzenia pomp ciepła typu powietrze-powietrze ? należy wykonać projekt techniczny konstrukcji wsporczej pod nowe urządzenia chłodnicze. Projekt musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
? na podstawie projektu należy sprefabrykować konstrukcję i posadowić ją na dachu budynku ? przy przekuciach i przewiertach przez strop, dach wykonać niezbędne obróbki wykończeniowe wraz z pomalowaniem, naprawa pokrycia dachu
? na osadzonej konstrukcji zostaną zamontowane przy użycie dźwigu agregaty chłodnicze i pompy ciepła typu powietrze-woda
2.
Instalacja dx na potrzeby pomp ciepła zasilających wymienniki w centrali wentylacyjnej ? montaż powierzonych urządzeń od inwestora na uprzednio wykonanej konstrukcji wsporczej, ? montaż instalacji chłodniczej z rur miedzianych sztywnych pomiędzy urządzeniami chłodniczymi a centralą wentylacyjną
? wykonanie izolacji zimnochronnej z kauczuku syntetycznego na instalacji chłodniczej ? wykonanie płaszcza z blachy ocynkowanej na wykonanej instalacji chłodniczej prowadzonej na zewnątrz budynku
? wykonanie próby szczelności ? wykonanie próżni w układach ? napełnienie czynnikiem chłodniczym układów chłodniczych ? uruchomienie układów chłodniczych
3.
Instalacja glikolowa na potrzeby pomp ciepła typu powietrze woda ? montaż powierzonych urządzeń od inwestora na uprzednio wykonanej konstrukcji wsporczej, ? montaż instalacji glikolowej z rur preizolowanych w systemie Cool-Fit 2.0 pomiędzy pompami ciepła typu powietrze woda a centralą wentylacyjną,
? przeniesienie urządzeń sprężonego powietrza w kotłowni na potrzeby wykonania instalacji glikolowej,
? montaż sprzęgła hydraulicznego w kotłowni, ? montaż pomp obiegowych w kotłowni, ? montaż armatury na instalacji glikolowej, ? wykonanie płaszcza z blachy ocynkowanej na wykonanej instalacji wody lodowej prowadzonej na zewnątrz budynku
? wykonanie próby szczelności, ? napełnienie układu wody lodowej roztworem glikolu etylenowego ? uruchomienie dostarczonych przez inwestora pomp ciepła typu powietrze woda
4.
Instalacja zasilania nawilżacza wodą uzdatnioną ? dostawa i montaż stacji uzdatniania wody w kotłowni, ? podłączenie stacji do instalacji wody zimnej, ? wykonanie instalacji wodnej pomiędzy stacją uzdatniania wody a centralą wentylacyjną ? zabezpieczenie instalacji prowadzonej na zewnątrz przez zamarznięciem, ? wykonanie izolacji na instalacji wodnej
5.
Instalacja ciepła technologicznego ? demontaż istniejącej instalacji ciepła technologicznego ? montaż nowej instalacji wykonanej z rur preizolowanych w systemie Cool-Fit 2.0 na odcinku od rozdzielacza w kotłowni do centrali wentylacyjnej
? montaż armatury na instalacji ciepła technologicznego, ? wykonanie płaszcza z blachy ocynkowanej na wykonanej instalacji ciepła technologicznego prowadzonej na zewnątrz budynku6.
Instalacja odzysku ciepła ? dostawa i montaż wymiennika pośredniego ciepła typu glikol/woda ? montaż nowej instalacji odzysku ciepła wykonanej z rur preizolowanych w systemie Cool-Fit 2.0 na odcinku od rewersyjnych pomp ciepła do wymiennika pośredniego ciepła typu glikol/woda
? dostawa i montaż pompy obiegowej ? montaż armatury na instalacji odzysku ciepła, ? wykonanie płaszcza z blachy ocynkowanej na wykonanej instalacji odzysku ciepła prowadzonej na zewnątrz budynku
7. Parametry pracy poszczególnych układów współpracujących z układem wentylacji (w tabeli w pliku "zapytanie ZO.FENG.3.01.1.24")
8. Automatyka zasilająco-sterująca węzłem chłodu:
Sterowanie układu oparte na sterownikach swobodnie programowalnych typu PCO (lub równoważne) z wybudowanym WEB serwerem z portem Ethernet i wykonana wizualizacja układu zarzadzanie poprzez przeglądarkę internetową. Sterownik ma możliwość rozszerzenia o komunikacje BACNET TC/IP, modbus TCP/IP, RS-485 dla BACNET, Modbus RTU. Układ ma za zadanie monitowania stanów pracy agregatów wody lodowej po protokole komunikacji po modbus RTU, sterowanie pompami, monitorowania temperatur, sterowanie siłownikami zaworów węzła chłodu w celu uzyskania zakładanych parametrów.
Układ zapewnia:
- - - - -
Zasilanie i sterowanie pompami elektronicznymi Zasilanie i sterowanie zaworami
Zasilanie i sterowanie układem odgazowania Zasilanie pomp ciepła typu powietrze - woda szt.2 Zasilanie agregatów DX szt.11
- Komunikacja z agregatami i pompami ciepła typu woda-powietrze po modbus RTU szt.2
Szafa w wykonaniu zewnętrznym IP65: grzałki elektryczne zabezpieczające, wentylatory wentylujące szafę.
Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące.
Szczegółowy projekt instalacji zostanie udostępniony zainteresowanemu Wykonawcy po podpisaniu i odesłaniu przez niego umowy o poufności (szczegóły w sekcjach ,,dodatkowe warunki" pkt 26 i ,,załączniki").
Okres gwarancji
24 miesiące (minimum)

CPV: 45331000-6

Dokument nr: 2024-3089-187344, ZO.FENG.3.01.1.24

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
gdański
Gmina
Pruszcz Gdański
Miejscowość
Pruszcz Gdański

Wymagania:
W związku z warunkiem wskazanym w pkt. 2 sekcji ,,Dodatkowe warunki" (Wykonawca musi przewidzieć, że prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godzinach nocnych, w soboty, niedziele i święta ze względu na zachowanie ciągłości pracy Zakładu), w celu złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna na obiekcie. Wizję lokalną można odbyć w dniu 2.04.2024 r. lub 4.04.2024 r. w godzinach 8-16 pod adresem zakładu Zamawiającego (ul. Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdańsk).
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Postepowania Ofertowego (w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą): 1) Warunki wprowadzenia zmian: a) wystąpienie, którejś z okoliczności wskazanych w pkt. 2 poniżej, b) sformułowanie treści aneksu między stronami umowy w zakresie mieszczącym się w katalogu dopuszczalnych zmian zawartym w umowie,
c) zawarcia w formie pisemnej aneksu do umowy przez strony, d) treść aneksu nie będzie zmieniać ogólnego charakteru umowy a: - łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i - łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie e)
treść aneksu nie będzie zmieniać ogólnego charakteru umowy, przy jednoczesnym spełnianiu warunków: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
2) Okoliczności warunkujące wprowadzenie zmian do umowy: a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) wystąpienie okoliczności, które wpływają na niemożność realizacji terminowej umowy, których strona lub strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, rzetelności i profesjonalizmu,
c) wystąpienie okoliczności, których strona lub strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, rzetelności i profesjonalizmu, skutkujące w realizacji przedmiotu umowy zastosowaniem rozwiązań bardziej korzystnych technologicznie niż minimalnie wymagane, wskazane w przedmiocie zamówienia.
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
e) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony,
3) Dopuszcza się zmianę polegającą na tym, że Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
4) Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadący certyfikat F-Gaz dla przedsiębiorców.
Dowód: skan certyfikatu f-gaz
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki dotyczące zdolność technicznej lub zawodowej: 1. Wykonawca prowadzi działalność usługową w branży instalacyjnej od co najmniej 10 lat (licząc od dnia publikacji niniejszego zapytania ofertowego), 2. Wykonawca wykaże się realizacją w okresie ostatnich 5 lat (lata 2019-dzień publikacji zapytania), co najmniej 3 robót budowlanych polegających na montażau instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układu pomp ciepła o wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł, każda.
Dowód: zgodnie z pkt. 4) zakresu wskazanego w sekcji ,,Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy" pliku "zapytanie ZO.FENG.3.01.1.24" (Zamawiający w trakcie prowadzenia postępowania może wezwać Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące Potencjału technicznego: ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj.: ? 1 osoba kierownik z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
? 1 osoba kierownik z uprawnieniami bez ograniczeń w zakresie elektrycznym; ? 1 osoba kierownik z uprawnieniami bez ograniczeń w zakresie sanitarnym; ? Minimum 2 osoby z uprawnieniami SEP grupa 1 eksploatacyjne; ? Minimum 2 osoby z uprawnieniami SEP grupa 2 eksploatacyjne; ? Minimum 1 osoba z uprawnieniami SEP grupa 1 dozorowe; ? Minimum 1 osoba z uprawnieniami SEP grupa 2 dozorowe; ? Minimum 2 osoby z certyfikatami personalnymi F-Gaz.
Dowód: zgodnie z pkt. 5) zakresem wskazanym w sekcji ,,Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy" pliku "zapytanie ZO.FENG.3.01.1.24" (Zamawiający w trakcie prowadzenia postępowania może wezwać Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej: ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa OC musi obejmować przedmiot realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż 2 400 000,00 zł przy czym wartość ubezpieczenia nie może ulegać zmniejszeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji umowy Podwykonawców, polisa powinna również swoim zakresem ochrony obejmować odpowiedzialność Za Podwykonawców.
? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że posiada środki finansowe na wykonanie zadania - minimum 500 000,00 zł. Wykonawca musi przedstawić zaświadczenie z banku (nie starsze niż 3 miesiące w stosunku do daty oferty), że posiada środki finansowe w kwocie nie niższej niż 500 000,00 zł.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierająca specyfikację potwierdzającą odpowiadanie przedmiotowi zamówienia oraz odnosząca się do kryteriów oceny ofert.
2) Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oświadczenie Oferenta o braku powiazań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (lata 2019-dzień publikacji zapytania), co najmniej trzy roboty polegające na montażu instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układu pomp ciepła o wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł, każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu stanowiącym część D załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (w przypadku wezwania ze strony Zamawiającego w trakcie oceny ofert wymagane może być załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty).
5) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu stanowiącym część E załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem wymaganej w SWZ sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 2.400.000,00 zł. Zamawiający informuje, że obok np. polisy, z której wynika zakres i kwota ubezpieczenia Wykonawca przedkłada potwierdzenie jej opłacenia, chyba że fakt ten wynika z treści polisy;
7) Zaświadczenie z banku z okresu ostatnich 3 miesięcy, że posiada środki finansowe w kwocie nie niższej niż 500.000,00 zł.
8) Certyfikat F-Gaz dla przedsiębiorców 9) Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
10) W przypadku braku możliwości pobrania z ogólnodostępnego, państwowego serwisu internetowego - należy dołączyć aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy.
11) Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty jako skan dokumentu,
12) Opcjonalnie foldery, katalogi itp. dokumenty przedstawiające oferowane rozwiązania, 13) Umowa o zachowaniu poufności - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - składany przez Zamawiającego w toku trwającego postępowania w celu wystąpienia o projekt instalacji zgodnie z pkt. 26 sekcji ,,Dodatkowe warunki".
Uwaga: Niezałączenie formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 część A, do niniejszego zapytania lub załączenie go w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem pkt. 13 sekcji ,,Dodatkowe warunki".
Uwaga: W związku z warunkiem wskazanym w pkt. 2 sekcji ,,Dodatkowe warunki" (Wykonawca musi przewidzieć, że prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godzinach nocnych, w soboty, niedziele i święta ze względu na zachowanie ciągłości pracy Zakładu), W celu złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna na obiekcie. Wizję lokalną można odbyć w dniu 2.04.2024 r. lub 4.04.2024 r. w godzinach 8-16 pod adresem zakładu Zamawiającego (ul. Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdańsk).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej; komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, gdzie przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferty Dostawców, które nie będą spełniały ww. warunków zostaną odrzucone. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia lub nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty (zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu). 2) Wykonawca musi przewidzieć, że prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godzinach nocnych, w soboty, niedziele i święta ze względu na zachowanie ciągłości pracy Zakładu. 3) Przedmiot zamówienia musi wypełnić wszystkie założenia zawarte w Zapytaniu Ofertowym. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w toku badania i oceny ofert złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7) W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 8) Minimalny termin związania ofertą wynosi 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia wpływu oferty. Oferent samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni kalendarzowe przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Oferentów/Oferenta o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni kalendarzowych. 9) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów w sposób odpowiadający publikacji Zapytania Ofertowego. 10) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania dokumentu potwierdzającego zobowiązanie do wykonania usługi (umowa), Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. 11) Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania Ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień; w takim przypadku Zamawiający: - poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego, - poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty; - wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.
13) W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień/uzupełnień złożonych przez nich ofert (i wszelkich załączników). Zamawiający może wezwać Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień, jeżeli: a) oferta nie będzie zawierała dokumentów stanowiących załącznik do oferty i/lub będą te dokumenty zawierały błędy i braki, b) złożone dokumenty będą budziły wątpliwości, co do swojej autentyczności, rzetelności (w tym co do ceny), c) oferta nie będzie podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta d) cena oferty będzie rażąco niska, e) oferta będzie wzbudzała wątpliwości co do zgodności z przedmiotem zamówienia, w szczególności z projektem szczegółowym (udostępnianym na podstawie przesyłanej umowy o zachowaniu poufności - zgodnie z pkt. 26 poniżej) - zespół oceniający oferty (w tym projektant będący członkiem tego zespołu) będzie miał wówczas prawo wezwania danego oferenta do przedłożenia materiałów technicznych (w tym kart doborowych, dokumentacji technicznych, certyfikatów itd.) Zamawiający informuje, że nieprzekraczalny termin na złożenie pełnych wyjaśnień / uzupełnień to 3 dni kalendarzowe od daty przesłania wezwania drogą elektroniczną na wskazany w (...) (cały tekst w pliku "zapytanie ZO.FENG.3.01.1.24")

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-28
Data ostatniej zmiany
2024-03-28 22:16:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - waga 60%
C = (cena najniższa netto/cena oferty ocenianej netto x 100 pkt. x 60%)
Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wydłużenie okresu gwarancji (G) - waga 40%
G = okres wydłużenia gwarancji oferty badanej/maksymalny okres wydłużenia gwarancji, tj. 36 m-ce x 100 pkt. x 40 %
Minimalny okres gwarancji wynosi obligatoryjnie 24 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Lis
tel.: 608014796
e-mail: lis.a@assel.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.