Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem dostawy, montażu i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem dostawy, montażu i budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Łowiczu
Plac Stary Rynek 1
99-400 Łowicz
powiat: łowicki
Tel.: 46 830 91 51, 830 91 52, tel. (46) 830-91-30, tel. (46) 830-91-79
Województwo: łódzkie
Miasto: Łowicz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 46 830 91 51,
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia: ,,Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem dostawy, montażu i budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej związanej z budynkami użyteczności publicznej na terenie Miasta Łowicza."
3. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem dostawy, montażu i budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej związanej budynkami użyteczności publicznej na terenie Miasta Łowicza.
W ramach zmówienia należy opracować programy funkcjonalno-użytkowe dla następujących obiektów w ramach zadania inwestycyjnego:
1) Lokalizacja budynek Schroniska dla zwierząt w Łowiczu, Ul. Katarzynów 113, 99-400 Łowicz, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 25 kWp wraz z montażem pomp ciepła powietrze-powietrze o mocy do 3 kW (1 szt.) i 7 kW (2 szt.) na potrzebę ogrzewania budynku
2) Lokalizacja Miejska Pływalnia w Łowiczu, Ul. Kaliska 5, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
3) Lokalizacja Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łowiczu - Hala nr 1, Ul. Jana Pawła II 3, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
4) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łowiczu - Hala nr 2, Ul. Topolowa 2, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
5) d) Przedszkole nr 1 "Stokrotka" w Łowiczu, Ul. Ułańska 1, instalacji PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
6) Przedszkole Integracyjne nr 6 ,,Pod Świerkami" w Łowiczu, Ul. Księżacka 26, instalacji PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp, , instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
7) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Łowiczu, ul Adama Mickiewicza 1, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
8) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kard. Karola Wojtyły - Papieża Polaka, Ul. Grunwaldzka 9, instalacja PV o mocy nieprzekraczającej 50 kWp
Łowicz, dnia 28.03.2024 r
4. Program funkcjonalno-użytkowy winien uwzględniać:
- dobór modułów PV do falownika,
- dobór i konfigurację generatora fotowoltaicznego,
- dobór zabezpieczeń oraz przewodów w instalacji fotowoltaicznej,
- dobór konstrukcji wsporczej i rozmieszenie modułów fotowoltaicznych na budynku lub na terenie -działce związanej z budynkiem,
- opis elementów, wykonania i konfiguracji przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej przeprowadzenia procesu włączania instalacji fotowoltaicznej,
- oraz wszystkie niezbędne czynności jakie ma przeprowadzić Wykonawca w celu sprawnego jej funkcjonowania.
5. Program funkcjonalno-użytkowy winien być opracowany aby umożliwić przeprowadzenie zamówienia publicznego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Inwestycja: Montaż instalacji PV oraz pomp ciepła w budynkach użyteczności publicznej będących własnością Miasta Łowicza
6. W ramach ww. opracowania Wykonawca zobowiązany jest do tego, aby:
1) Przeprowadzić wizję lokalną na w/w obiektach użyteczności publicznej i na działkach przypisanych do obiektów,
2) Przeprowadzić analizę sytuacyjno-techniczną dla zadeklarowanych obiektów mającego na celu zweryfikowanie możliwości technicznego wykonania oraz efektywności późniejszego funkcjonowania instalacji.
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do przygotowania odpowiedzi na pytania związane z programem funkcjonalno-użytkowym kierowane do zamawiającego przez wykonawców biorących udział w postępowaniu zgodnie z ustawą PZP na budowę instalacji fotowoltaicznej.
4) Program funkcjonalno-użytkowy ma uwzględniać obliczenia mocy instalacji fotowoltaicznej.
5) Szacunkowy koszt budowy instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej winien uwzględniać lokalne ceny rynkowe, w przypadku cen urządzeń należy uwzględnić realne ceny paneli na rynku. Koszty należy podać dla każdego obiektu z osobna.
6) Program funkcjonalno-użytkowy będzie stanowił podstawę opisu przedmiotu zamówienia w SWZ, w tym określi w szczególności wytyczne do przygotowania dokumentacji projektowej związanej z budową instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej Miasta Łowicz, w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie realizacji robót budowlanych w związku z tym musi zostać wykonany zgodnie z przepisami art. 99-103 ustawy z dnia 11 września r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), w szczególności:
a) do opisu przedmiotu zamówienia należy zastosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień,
b) przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
c) przedmiot zamówienia należy opisać przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić
wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia.
d) w przypadku używania odwołania do norm należy uwzględnić kolejność wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych opisaną w art. 101 ust. 2 ww. ustawy.
7) Program funkcjonalno-użytkowy w treści opracowania ma zawrzeć stosowne rysunki, zdjęcia, szkice.
8) Podstawy opracowania:
a) Program funkcjonalno-użytkowy winien być opracowany zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
b) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454),
c) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
d) Szacunkowy koszt montażu, dostawy i budowy instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej na terenie Miasta Łowicza, winien uwzględniać planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty dostawy, montażu i robót budowlanych, określonych w programie funkcj onalno-uży tko wy m.
e) Szacowany koszty należy oszacować dla każdego obiektu z osobna.
f) Program funkcjonalno-użytkowy oraz planowane koszty prac należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej (wydruki) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (wersja edy to walna - word i wersja PDF lub równoważne).
g) Z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę cenową przy spełnieniu wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego zostanie zawarta umowa.

CPV: 71.32.00.00-7

Dokument nr: IR.271.1.10.2024 r

Otwarcie ofert: 12. Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2024 r. godz. 12.00 w Urzędzie Miejskim w Łowiczu budynek.....B - pokój nr......-..................

Składanie ofert:
11. Miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 08.04.2024 r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Łowiczu - sekretariat, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zapytanie ofertowe pn. ,,Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem dostawy, montażu i budowy kompletnej instalacji fotowoltaicznej związanej z budynkami użyteczności publicznej na terenie Miasta Łowicza."

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin wykonania zamówienia:
Przewidywany termin realizacji zamówienia: opracowanie programu funcjonalno-użytkowego 31.05.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenie zamówienia:
Zamówienie publicznie w trybie zapytania ofertowego, wartość poniżej kwoty 130 000,00 złotych netto.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca wykaże, się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu co najmniej jednego opracowania w postaci programu funkcjonalno - użytkowego w zakresie zamówienia dotyczącego dostawy, montażu i budowy instalacji PV o mocy minimum 25 kWp.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi co najmniej jedną usługę odpowiadają przedmiotowi zamówienia (PFU w zakresie zamówienia -zapytania ofertowego) wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3) Złoży w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym
4) Wyrazi zgodę na realizację faktury/rachunku za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie końcowego protokołu odbioru usługi.
9. Wynagrodzenie:
Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie w formie ryczałtu. Wynagrodzenie Wykonawcy za należyte wykonanie przedmiotu Umowy, będzie rozliczone za pomocą faktury/rachunku. Płatność za pomocą jednej faktury /rachunków.
10. Opis sposobu przygotowania oferty
1) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu;
2) oferta powinna być czytelna :
a) przygotowana na komputerze i wydrukowana oraz podpisana,
b) napisana odręcznie czytelnym pismem oraz podpisana;
3) oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane (za podpisane uznaje się własnoręczny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu);
4) dokumenty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego;
5) zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane, wszystkie poprawki lub korekty parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy;
6) wymaga się, by oferta była dostarczona do zamawiającego w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania:
7) wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
8) Wykonawca może wycofać ofertę i złożyć nową , spełniając tym samym wymóg złożenia tylko jednej oferty. Złożenie większej liczby ofert bez wycofania spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Oferty przesłane lub doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
14. Opis sposobu obliczania ceny
1) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania łącznej ceny ofertowej brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia.
2) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
5) Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
6) Zamawiający wymaga podania ceny bez podatku VAT (netto), kwoty podatku VAT oraz ceny z podatkiem VAT (brutto) - za całość zamówienia (cena ryczałtowa).
7) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
W szczególności Zamawiający poprawi:
a) omyłkowe obliczenie prawidłowo podanej przez Wykonawcę stawki podatku VAT,
b) omyłkowe zsumowanie w ofercie wartości netto,
c) omyłkowe zsumowanie w ofercie wartości brutto,
d) Zamawiający w przypadku, gdy nie będzie mógł skorzystać z ww. zasad poprawy omyłek rachunkowych, nieprawidłowości w obliczeniu ceny będzie traktował jako błąd popełniony przez Wykonawcę, a oferta będzie podlegać odrzuceniu. Omyłka, która może doprowadzić do uzyskania nieprawidłowego wyniku działania arytmetycznego i uzyskania przewagi konkurencyjnej nie podlega poprawie i jest traktowana jako błąd.
Zamawiający poprawi tylko omyłkę pisarską/ rachunkową, która w innych częściach oferty będzie mogła potwierdzić fakt omyłki a nie błędu, który prowadzi do błędnie obliczonej ceny oferty a w konsekwencji uzyskania przewagi konkurencyjnej względem innych ofert.
15. Kryterium oceny oferty jest cena brutto - 100 pkt.
Obliczenie punktów w ramach kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia publicznego", nastąpi według wzoru: CMIN
Ci= - xl00
Cx
Ci = liczba punktów za kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego",
CMIN = najniższa cena ryczałtowa brutto wynikająca ze złożonych ofert, Cx = cena ryczałtowa brutto oferty badanej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta zawierająca najniższą cenę ryczałtową brutto otrzyma maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,najniższa cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego", tj. 100 pkt. Pozostałym Wykonawcom, których oferty zawierają wyższe ceny ryczałtowe brutto przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg powyższego wzoru. W niniejszym postępowaniu cena ma charakter ryczałtowy.
Cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie mogą powstać w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
W przypadku, jeśli dwóch lub więcej wykonawców złoży oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do dodatkowych negocjacji. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonych ofertach.
16. Wyjaśnienia dotyczące ceny wskazanej w ofercie
1. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
2. W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 40% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 1, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
3. Wyjaśnienia, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć w szczególności:
1) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
2) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez wykonawcę;
3) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
4) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
5) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
6) zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska;
4. W przypadku zamówień na usługi, zamawiający jest obowiązany żądać wyjaśnień, o których mowa w ust. 1, co najmniej w zakresie określonym w ust. 3 pkt 4 i 6.
5. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
6. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
17. Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie zostanie złożona żadna oferta,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) Zamawiający stwierdzi zaistnienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a której zaistnienie spowoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy.
4) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
5) jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
18. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy, pełnomocnictwa (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) oraz dokumentów wymienionych w punkcie 16, dla których obowiązuje forma pisemna.
2) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu.
3) Zawiadomienia, oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres:
Miasto Łowicz Plac Stary Rynek 1 99 - 400 Łowicz.
4) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres:
wydzial.inwestycji@um.1owicz.pl
5) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
6) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
8) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie opublikowana na stronie zamawiającego w zakładce http://www.lowicz.eu bip Zamówienia publiczne pod odpowiednią nazwą postępowania / zapytania ofertowego
9) W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Zapytanie ofertowe. Zmiana będzie opublikowana na stronie zamawiającego w zakładce
h((p://www.łowicz, eu/bip Zamówienia publiczne pod odpowiednią nazwą
postępowania /zapytania ofertowego
10) Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią dokumentacji.
11) W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Zapytania ofertowego, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
12) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
13) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami oraz do potwierdzenia wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą poczty elektronicznej jest:
1. Wojciech Rykowski
2. Agnieszka Lipińska
e-mail: wydzial.inwestycji@um.lowicz.pl
19. Informacje o podstawach odrzucenia ofert.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4) nie została podpisana lub została podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, lub nie można stwierdzić, czy osoba, która podpisała ofertę, posiada stosowne umocowanie. Niniejszy zapis stosuje się odpowiednio do dokumentów składanych wraz z ofertą na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu,
5) została złożona po terminie składania ofert;
6) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 2), lub podmiotowego środka dowodowego na spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń (pkt 7 Zapytania ofertowego)
7) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert wskazanych przez Zamawiającego
8) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
9) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
10) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
11) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
21. Oferta powinna zawierać:
1) Ofertę Załącznik nr 1
2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 2.

Uwagi:
20. klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - dalej RODO uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Łowiczu jest Burmistrz Miasta Łowicza w Łowiczu, pl. Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: loda um.lovviez.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy (w przypadku gdy oferta będzie najkorzystniejsza) na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w celu związanym z prowadzeniem postępowania z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - dokumentacja zamówień publicznych, przetwarzane będą w celach archiwalnych przez okres 5 lat.
5) Dane osobowe, uzyskane w związku z umową zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych przetwarzane będą przez okres trwania umowy, a następne w celach archiwalnych przez okres 10 lat.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym, m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. oraz ustawę z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
8) Posiada Pani/Pan prawo żądania:
- dostępu do treści swoich danych osobowych;
- sprostowania swoich danych osobowych {skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)'
- usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)'
9) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10) Podanie danych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie będzie możliwe wzięcie pod uwagę przedstawionej oferty oraz zawarcie i realizacja umowy, jeżeli oferta będzie naj korzystniej sza;
11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
13. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
Wojciech Rykowski - pokój 40, tel. (46) 830-91-30 Agnieszka Lipińska- pokój 40, tel. (46) 830-91-79

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.