Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja systemu BMS wraz z dostarczeniem nowego komputera serwerowego w celu dostosowania systemu do obsługi stacji roboczej systemu BMS |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdański Uniwersytet Medyczny Dział Budowlano-Tecniczny ul. Dębinki 1 80-211 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. 5049618013, 504961801 bud-tech@gumed.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 5049618013, 504 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja systemu BMS wraz z dostarczeniem nowego komputera serwerowego w celu dostosowania systemu do obsługi stacji roboczej systemu BMS w budynku CBM dot. Modernizacja systemu BMS wraz z dostarczeniem nowego komputera serwerowego w celu dostosowania systemu do obsługi stacji roboczej systemu BMS w budynku CBM. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu BMS wraz z dostarczeniem nowego komputera serwerowego w celu dostosowania systemu do obsługi stacji roboczej systemu BMS w budynku CBM. Modernizacja systemu polega na aktualizacji oprogramowania BMS (Enterprise Server) oraz 3 sterowników (SXWAUTSVR10001) obecnie połączonych z serwerem firmy Schneider z wersji 1.7.1.89 zainstalowany na komputerze PC z oprogramowaniem Windows 7 Proffesional do najnowszej wersji 3.x w wersji bez limitów a następnie migracja oprogramowania na dostarczony komputer klasy serwerowej wraz z szafą typu Rack. Dodatkowo należy opracować koncepcję struktury sieciowej systemu BMS dla całego kompleksu budynków GUMed uwzględniającą obecnie zastosowane rozwiązania i plany inwestycyjne (szczególnie termomodernizacja budynku CBM) oraz dostarczyć licencje na korzystanie z narzędzi inżynierskich przedmiotowego systemu BMS. 4. Opis przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 1. Dokument nr: 10/KIB/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniuo godz.1200. 12.04.2024 Składanie ofert: 12.Miejsce i sposób składania oferty 1) Ofertę należy złożyć zgodnie z wzorem oferty, stanowiącym załącznik nr 3, 3A, 3B do zapytania ofertowego. 2) Zamawiający dopuszcza następujący sposób dostarczenia ofert: ? złożenie w siedzibie zamawiającego, Gdański Uniwersytet Medyczny - Dział Budowlano - Techniczny, Ul. Dębinki 1, 80-211 Gdańsk pokój nr 1 lub 2. ? przesłanie na adres email zamawiającego: bud-tech@gumed.edu.pl W przypadku przesłania ofert poczta tradycyjną, na kopercie należy umieścić napis: ,,Dział Budowlano - Techniczny; dot. Modernizacja systemu BMS wraz z dostarczeniem nowego komputera serwerowego w celu dostosowania systemu do obsługi stacji roboczej systemu BMS w budynku CBM." 13.TERMIN SKŁADANIA ofert TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 12.04.2024 do godz.1000. Miejsce i termin realizacji: 8. Termin realizacji zamówienia Maksymalnie 12 tygodni od daty podpisania umowy. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych, tj. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy , który stanowi, iż ustawę stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych. 5. Inne warunki zamówienia 1) Przedstawienie koncepcji struktury sieciowej na schemacie ideowym: ?W 2 egzemplarzach w wersji papierowej, ?w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na nośniku CD/Pendrive. Zawarte w wersji elektronicznej dokumenty opisowe i graficzne zawierające oryginały podpisów, pieczęcie i konieczne uzgodnienia powinny być przekazane w formie kolorowych skanów w formacie *.pdf. Wersja elektroniczna winna być tożsama z przekazaną wersją papierową. Wykonawca ma obowiązek załączyć do niniejszej dokumentacji oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją papierową. 6. Warunki udziału w postepowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z wykonaniem zadania, posiadają wiedzę i doświadczenie. 2) W zakresie prac związanych z oprogramowaniem oraz sprzętem firmy Schneider posiadana wiedza udokumentowana certyfikatem producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Wykonają zamówienia z należyta starannością, wymaganą od podmiotów zajmujących się profesjonalnie taką działalnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5) Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług tożsamych w budynkach użyteczności publicznej. Zamawiający wykluczy z możliwości realizacji niniejszego zamówienia podmioty, o których mowa w art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835). 7. Wymagania 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) Przedstawienie wykazu usług związanych z budową lub przebudową systemu BMS firmy Schneider obsługującego przynajmniej dwa budynki o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy oraz świadczenia przez okres nie krótszy niż 3 lata usług konserwacji systemów BMS firmy Schneider obsługujących przynajmniej 2 budynki o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. b) Usługi wskazane w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem usługom wskazanym w przedmiocie zamówienia, min.: ? Świadczenie usług konserwacji przynajmniej 2 systemów BMS firmy Schneider obsługującego przynajmniej 2 budynki o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy przez okres przynajmniej 3 lat. ? Budowa lub przebudowa przynajmniej jednego systemu BMS firmy Schneider obsługującego przynajmniej 2 budynki o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy. 9. Kryteria oceny ofert 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Kryterium Maksymalna liczba punktówWaga % 1. Cena brutto (C)4040 2. Termin realizacji (T)3030 3. Okres gwarancji (G)3030 100100 Suma (S) 2. Sposób oceny: 1) Cena- całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia (C) Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru: ?? = ???? × ?? ?? gdzie: Cx- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena" Cmin- najniższa cena brutto wśród złożonych ofert Co - cena brutto badanej oferty 2) Termin realizacji (T) - liczba punktów w tym kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: Termin wykonania /w tygodniach/ Ilość punktów możliwych do uzyskania 12 tygodni0 punktów 10 tygodni15 punktów 8 tygodni30 punktów ? W sytuacji, gdy wykonawca wskaże w ofercie termin realizacji w niepełnych tygodniach ich liczba zostanie zaokrąglona w górę do pełnych tygodni. ? W sytuacji, gdy wykonawca nie wskaże w ofercie terminu realizacji, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym okresem realizacji wymaganym przez Zamawiającego. 3) Okres gwarancji (G) - liczba miesięcy gwarancji producenckiej na serwer dostarczony w ramach zadania liczona od terminu realizacji zadania. Okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ Ilość punktów możliwych do uzyskania 59 miesięcy30 punktów 53 miesięcy15 punktów 47 miesięcy0 punktów ? W sytuacji, gdy wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji producenckiej w niepełnych miesiącach ich liczba zostanie zaokrąglona w górę do pełnych miesięcy. ? W sytuacji, gdy wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, oferta taka zostanie uznana za ofertę z minimalnym okresem gwarancji producenckiej wymaganym przez Zamawiającego. 4) Łączna ocena oferty: ?? = ?? + ?? + ?? gdzie: Sx - sumaryczna ilość punktów badanej oferty, Cx - ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena", Tx - ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,Termin realizacji", Gx - ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,Okres gwarancji", Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. 3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku. 4. W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego i złożonej w nim deklaracji wykonawcy, co do ceny i terminu realizacji. 10.Sposób obliczenia ceny 1) Podana w ofercie wycena ma zawierać cenę za całość przedmiotu zamówienia Wycena obejmować będzie wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdów. 2) Wykonawca w ofercie podaje cenę netto i brutto ( z uwzględnieniem kwoty podatku VAT). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. 11.Sposób przygotowania oferty 1)Ofertę należy złożyć na przygotowanych przez Zamawiającego formularzach (załącznik nr 3). 2)Do oferty dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (załącznik 3A) 3)Do oferty dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami. (załącznik 3B) 4)Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę. 5)W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6) Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień wymaganych prawem do wykonania przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne jest przesłanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką. 4) Oferta, aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy. 5) Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli dotyczy. 6) Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę. 7) Treść oferty musi odpowiadać treści dokumentacji postępowania. 8) Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będą brane pod uwagę. 15. Informacje dodatkowe 1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, b)złożenia w określonym terminie stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów, c)poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą Wykonawcy). 2) Ze względu na założenia budżetowe w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie projektu, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania. Ostateczny wybór Wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wycofania się lub unieważnienia niniejszego zapytania w każdym czasie bez podawania przyczyny swojej decyzji. W przypadku odwołania niniejszego zapytania Wykonawcom nie przysługuje wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie. 4) Zamawiający poinformuje o wyborze Wykonawcy zamieszczając informację na stronie internetowej zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Kontakt: 14.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami Dane osoby do kontaktu: Tomasz Hajgiel, 504961801, Tomasz.Hajgiel@gumed.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025